PDA

Volledige versie bekijken : Team BE, de officiele thread

Epyon
14 oktober 2004, 00:16
Na urenlang onderhandelen over TeamBE zijn we tot enkele conclusies gekomen. De eerste onderhandelingen zijn idd veel te vroeg opgestart zonder de community er deftig over in te lichten, maar hier brengen we nu verandering in met deze thread. Ik treed op als neutrale moderator voor TeamBe en zal helpen met de vorming ervan. Om alle problemen te vermijden zullen we het team vormen via een compleet publieke, openbare en democratische verkiezing. Uiteraard onthoud ik me van deelname in de staff, tenzij als neutrale adviseur (zoals nu dus).

Het voorstel dat we nu bereikt hebben gaat als volgt.

1) Mensen die denken dat ze in aanmerking kunnen komen voor de staff van TeamBE stellen hun publieke kandidatuur. Ze doen dit door hun gegevens naar mij te mailen (epyon01@gmail.com ) waarin ze uiteraard hun motivatie en ervaring/capaciteiten uitvoerig vermelden.

2) Ik add alle kandidaturen op het forum in een speciale votingsthread. Iedereen mag zijn stem uit brengen, maar om het fair te houden stemt een clan niet op zijn eigen clanmembers. Iedereen stemt individueel, dus je moet je niet houden aan een regel opgesteld door je clan om allemaal voor één bepaalde persoon te stemmen, het zijn vrije verkiezingen.
Het stemmen verloopt als volgt: iedereen vermeldt in zijn reply de kandidaat van voorkeur. Alle stemmen worden geteld en kunnen door iedereen gecontroleerd worden in de thread zelf.

3) Nadat er (voorlopig) vier of vijf staff members verkozen zijn komt er een nieuwe stemming tussen deze vijf kandidaten waarin beslist wordt wie als leader van het team mag optreden. De procedure blijft gelijk aan de eerste stemmingsronde. Mind you dat er van iedere clan slechts één iemand in de staff mag zitten, dus het zal af hangen van de relatieve scores (dit wil zeggen dat de hoogst gerankte member uit die bepaalde clan verkozen zal worden).

4) De staff beslist over de verdere vorming van het team zelf.

Dit lijkt me een redelijk voorstel dat op de goedkeuring van diverse afgevaardigden van clans kon rekenen. Alles is vrij, publiek en democratisch, vriendjespolitiek of gefoefel met de resultaten is uitgesloten. De kandidaten krijgen tot zaterdagavond 16 oktober de tijd om hun kandidatuur in te zenden.

Het is een ingewikkelde procedure moet ook ik toegeven, maar het is de enige mogelijkheid willen we er zonder gezever vanaf komen. Ik neem dan ook alle organisatorische moeilijkheden op me, want ik wil immers niets liever hebben dan een goed TeamBE dat deftig van de grond komt en waarin problemen vermeden worden.

E.

>P>TheBeast
14 oktober 2004, 07:41
Zonder gezever, gezever zal er vrees ik altijd zijn :D .

BTW 1 vraagje : Hoeveel man ga je nodig hebben ik neem aan een 30 tal???
aangezien alle members (hoop ik toch, zou toch moeten) hun eigen clan voorrang
geven, je gaat nog veel vrije dagen hebben om op te warren.

Tyken
14 oktober 2004, 12:16
Epyon, ik zou graag de regels van CB willen zien voor ik eraan begin.

Alvast Bedankt :)

$peedy
14 oktober 2004, 16:18
www.clanbase.com :p

Tyken
14 oktober 2004, 16:27
www.clanbase.com :p

guess i was 2 lazy for that :lol:

SharkyXTS
14 oktober 2004, 17:02
Als wars 10x10 zijn heb je aan 15 - 16 man genoeg, 't is TeamBe he! Niet de top 50 van België ofzo. En een poll is makkelijk te manipuleren + helft van de mensen op BFV forum kennen waarschijnlijks niks van de spelers en zullen dus domme votes uitbrengen.

sparco
14 oktober 2004, 17:04
en vergeet de walen niet, tis tenslotte teamBE en nie teamvlaanderen

Rapturo
14 oktober 2004, 17:06
ge moet daarom nie met votes werken he, gewoon iedereen zijn stem laten uitbrengen hier met een postje. Alle niet relevante zaken kunnen wij wel der uithalen en verwijderen op die manier kan er nie gemanipuleerd worden

Godfather(be)
14 oktober 2004, 17:09
Ik ben er klaar voor :applause:

gravendelver
14 oktober 2004, 17:43
Bij de Walen hebbe ze geen bf gamecommunity, daarmee bedoel ek da ze geen actieve clans hebbe enzo. Dus moete er ook geen rekening mee houde eh :)
trouwens da zou wa worden met da frans en nederlands door elkaar enzo :p

sparco
14 oktober 2004, 17:45
Bij de Walen hebbe ze geen bf gamecommunity, daarmee bedoel ek da ze geen actieve clans hebbe enzo. Dus moete er ook geen rekening mee houde eh :)
trouwens da zou wa worden met da frans en nederlands door elkaar enzo :p
ik dacht dat psyko waals was en ze zijn toch van een redelijk hoog niveau

UBA // SaFaN
14 oktober 2004, 17:46
http://bfvteam.proboards37.com/
we waren al zo'n beetje bezig met deze belgische vietnam team...

channel is #teambe.bfv
forum staat hierboven

we spelen regelmatig samen maar ik denk dat op het forum/channel wel gemakkelijker dingen besproken kunnen worden

grts..

SaFaN

Tobi-ONE-KeNoBi
14 oktober 2004, 18:06

teamspeak...

Tyken
14 oktober 2004, 19:40

ik quote onze bengie :

/Quote
et les wallons...yeah right....

ik hoor u op TS al roepen : "Heej ,der stoa ne voile mof aan de bees en die piekt daar un tank" "Heeeej mijne maaaan.ich hem mijneu geleigt aan de zuijd vlaaaag" .....die gasten gaat da zeker verstaan.
/Quote

en I second that. tis spijtig, want die walen kunne spele (denkt aan psycho-clan) maar tis nix aan te doen.

Nee hou het mor bij vlamingen

[T-RAW]Freak
14 oktober 2004, 20:36
De vlaamse leeuw2win! :D

Sicarius
16 oktober 2004, 15:21
Psycko is een deels waalse clan, zet aub dat flamingantisme aan de kant en contacteer hen! ze staan niet voor niets op de 16de plaats in europa...

dibo
16 oktober 2004, 15:32
Eerst staff opstellen, dan kunnen zij die personen contacteren...
Ik ken iemand van Psyko, zal al er eens mee klappen.
Overigens is SoD nog een veel betere clan, die al gewonnen hebben tegen grote clans als NBrigade, FtN|dh, etc.

Ragnarok^
16 oktober 2004, 18:07
Dus uiteindelijk zal iedereen engels moeten klappen op TS?, begint al maar te oefenen kerels

FurLong
16 oktober 2004, 18:35
Dus uiteindelijk zal iedereen engels moeten klappen op TS?, begint al maar te oefenen kerels
Komaan zo moeilijk is da ni hé :)

The Crazy Noob
16 oktober 2004, 19:32
Komaan zo moeilijk is da ni hé :)
uhm:

No, no, it is not divicuult at al! enghlgishgn is veary simle iv joe kan spiek it laiik ai doe!

( ik verveel me, ik weet het... :unsure: )

50Euro
16 oktober 2004, 22:12
LRRP Ownt de keet! :niceone:

Coolio Jr
16 oktober 2004, 22:34
ProPhecY nog meer :p

Rapturo
17 oktober 2004, 17:41
laat da kinderachtig gedoe is achterwege aub

50Euro
17 oktober 2004, 20:07

TeamBE met alleen vlamingen! :rofl:

Terwijl de beste spelers in Psyko zitten. Kilgore en JS497 zijn toch wel goede spelers naar mijn mening.

En is dat de instelling van TeamBE? Zelfde land, andere taal => Pech daar praten we niet mee!

dibo
17 oktober 2004, 20:14
Stop nu eens met zagen... :baard:

1) Ik ken die mannen van Psyko ook (en zal er ook mee praten)
2) Niemand heeft ooit gezegd dat die "walen" er niet bij zullen zijn hé. :cool:
3) Rapturo had het niet op op die discussie, maar op de personen die hun clan de hemel aan het inprijzen waren.

Eerst die staff bij elkaar krijgen, en dan pas verder kijken. Stap voor stap, alles op zijn tijd... ;)

UBA // SaFaN
17 oktober 2004, 20:57
kunnen die walen dan eigenlijk niets zelf.... gaan ze nu nooit ne keer zelf de moeite doen om toch maar iets te ondernemen voor zo'n teamBE..???

taal: west-vlaams, der zit wa meer frans in :p :d

Tyken
17 oktober 2004, 21:33
gewoon engels klappe dan :p

^ALUCARD^
17 oktober 2004, 22:05
EDIT

ow shit kheb per ongeluk ier gevote ^^

Sicarius
17 oktober 2004, 22:31
Stop nu eens met zagen... :baard:

1) Ik ken die mannen van Psyko ook (en zal er ook mee praten)
2) Niemand heeft ooit gezegd dat die "walen" er niet bij zullen zijn hé. :cool:
3) Rapturo had het niet op op die discussie, maar op de personen die hun clan de hemel aan het inprijzen waren.

Eerst die staff bij elkaar krijgen, en dan pas verder kijken. Stap voor stap, alles op zijn tijd... ;)

een staff samenstellen door enkel vlamingen te laten stemmen? sorry: enkel telenetters?

50Euro
17 oktober 2004, 22:52

Aanprijzen? Lees zelf... (http://bf.fragland.net/board/index.php?showtopic=215)

Tot de volgende FLCO mogen we dat toch zeggen hé? :niceone:

Rapturo
17 oktober 2004, 23:50
tuurlijk moogde dat zeggen maar waarom moet dat in een thread van Team.be ?

Het draait daar nie om hoe goe uw clan wel is maar wel of ge al dien zever eens op zij kunt zetten om eens samen te werken met andere landgenoten.

Zitten ze bij de rode duivels ook te zeggen van anderlecht is een kutploeg of club brugge zuigt of dergelijke ? Ik denk het nie zeh want das kinderachtig, klein zielig en ge geraakt er nergens mee.

Bovendien is zulke zever hier offtopic dus vanaf nu enkel constructieve posts en geen clan gerelateerde dingen meer want die verwijder ik.

50Euro
18 oktober 2004, 00:10
tuurlijk moogde dat zeggen maar waarom moet dat in een thread van Team.be ?

Het draait daar nie om hoe goe uw clan wel is maar wel of ge al dien zever eens op zij kunt zetten om eens samen te werken met andere landgenoten.

Zitten ze bij de rode duivels ook te zeggen van anderlecht is een kutploeg of club brugge zuigt of dergelijke ? Ik denk het nie zeh want das kinderachtig, klein zielig en ge geraakt er nergens mee.

Bovendien is zulke zever hier offtopic dus vanaf nu enkel constructieve posts en geen clan gerelateerde dingen meer want die verwijder ik.

Sorry... :sad:

dibo
18 oktober 2004, 07:13
een staff samenstellen door enkel vlamingen te laten stemmen? sorry: enkel telenetters?

Om de simpele reden dat de Waalse community bijzonder klein is en Telenet volgens mij het overgrote deel van de Belgische BFV'ers omvat.
Om nog maar eens de link met de rode duivels te leggen: je mag nog zo'n goede voetballer zijn, als je niet voor een bekende club speelt zal je hoogstwaarschijnlijk niet geselecteerd worden.
Overigens, als onze Waalse vrienden er heel hard in geïnteresseerd zouden zijn zouden ze zelf waarschijnlijk al een dergelijk initiatief opgesteld hebben, niet?

DigitalOverdose
18 oktober 2004, 07:39
FF mijn gedacht zeggen over heel dees gedoe.

Allereerst ga'k der geen geheim van maken dat ik al zever verwachtte omtrent da team.be gedoe. Da's altijd al geweest bij ieder 'team.be' da'k al heb zien samenstellen en ook de reden da'k mijn kandidatuur ook ni rap zou stellen voor zoiets (moest ik er tijd voor kunne maken of course). Bezie het volgende dus maar als de mening van iemand die het boeltje vanop nen afstand wa aan't volgen is uit nieuwsgierigheid.

Soit, terzake nu. Ik wil ff kwijt dat het er bij sommigen wel wreed dik op licht nu. En daarmee bedoel ik verschillende zaken:

Een paar mensen voelen het precies aan alsof maar ni meer als normaal is dat ze kost wat kost hun zegske moeten kunnen hebben in heel het team.be zaakje. Dat automatisch naar hen toe moet gekomen worden met de woorden 'we zijn op dit idee gekomen maar we willen eerst uw mening weten want anders doen we het gewoonweg niet' en indien ni dan voelen ze zich beledigd wat dan ook maar normaal moet gevonden worden volgens hen. Die mensen zitten hier mor te posten met een air van 'betrek me, alstublieft betrek me in het hele team.be gebeuren want ik ben den diejen of den diejen'. Beetje zielig en nor mijn idee hindert het enorm in de eigenlijke tot stand koming van een deftig team.be.

Wat me ook nogal opvalt is dat het net is alsof een paar individuën al een lijstje in hunne kop hebben van spelers die MOETEN zitten in een team.be en dat er anders gewoonweg geen team.be kan zijn moesten die er uiteindelijk ni in zitten. Die personages zitten hier mor te lobbyen van 'die en die moet erbij want die zit in die clan' of 'van ons moeten er zeker bij want wij zijn die clan'. MAW: omdat ZIJ die clan of die spelers goe vinne moete ze er precies mor bij betrokken worden en liefst bij genomen worden. Ook ni echt een manier om vooruit te komen IMO.

Beide kategoriën personen zitten den boel hier mor af te breken met sarcastische postjes, zonder zelf met een deftig initiatief of oplossingen af te komen. Nee, enkel maar 'En dit probleem dan?' en 'Wat met die mensen?', dingen die beter privé op een IRC kanaal uitgeklapt kunne worden waarbij tot oplossingen gekomen wordt. Maar stokebrandje spelen op een publiek forum is natuurlijk makkelijker...

Waarom ik dees nu allemaal zeg en mennen tijd in deze post verspil is dat er op dees manier automatisch nen hoop mensen bij komen die op voorhand al nen afkeer van een team.be krijgen. Voor een team.be hebt ge namelijk meer spelers nodig dan enkel dat lijstje in uwe kop van spelers die er volgens u absoluut in moete zitten of da groepke spelers van uwe clan dat er per sé bij wil zijn. Ge zult ongetwijfeld nog andere spelers (van clans alsook clanlozen)nodig hebben en die lezen dees forum ook.
Stop dus met af breken en tegen mekaars schenen te stampen en tracht op een beetje op een beschaafde/volwassen manier aan uw team.be te werken.

Voor de rest nog veel succes toegewenst met ulle team.be

neo34040
18 oktober 2004, 09:44
And he scoooooooooress..... :niceone:

Het zijn trouwens geen problemen waar ze mee afkomen, maar opportuniteiten om oplossingen te vinden. :p Misschien selectietesten organiseren voor iedereen die deel wenst uit te maken van team.be?

dibo
18 oktober 2004, 11:01
Waar ik het moeilijk mee heb is de commentaar die gegeven wordt nog voor dat team de mogelijkheid heeft gehad zichzelf te vormen.
Naar mijn gevoel is Epyon zijn idee het meest objectieve dat mogelijk is/was.
En ik ga het nog eens zeggen: alles op zijn tijd!
Eerst die staff vormen, en dan die mensen die democratisch verkozen zijn hun ding laten doen. Afbrekende kritiek van mensen die zelf geen enkele inspanning doen kan inderdaad gemist worden als kiespijn, in dat opzicht heeft Digital Overdose gelijk. (alleen hoop ik niet dat zijn "we zijn op dit idee gekomen maar we willen eerst uw mening weten want anders doen we het gewoonweg niet" -theorie een sneer is naar diegenen die er toch iets van trachten te maken, want anders gaat het hier een ellenlange discussie worden ;))

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de meeste tegenkantingen van LRRP komen, en ik snap echt niet waarom...
Daarom dit voorstel: laat alles op zijn beloop, en we zien wel wat er van komt. Een negatieve houding zal alleszins niet veel helpen! :unsure:

50Euro
18 oktober 2004, 12:14
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de meeste tegenkantingen van LRRP komen, en ik snap echt niet waarom...
Daarom dit voorstel: laat alles op zijn beloop, en we zien wel wat er van komt. Een negatieve houding zal alleszins niet veel helpen! :unsure:

Je mag me gerust bij naam noemen. Ik spreek voor mezelf, niet voor de clan. Want hier hebben we intern nog niet over gepraat.

Ik vind het gewoon spijtig dat goede Waalse spelers automatisch minder kans maken. Er moet nog over gepraat worden of onze zuiderburen wel "mogen" meedoen. En als je het vergelijkt met voetbal. Dat je bij een grote club moet spelen om voor de Rode Duivels te "mogen" spelen... Is Psyko zo'n klein clantje? Ik denk dat je al verdomd goed moet zijn om als Belgje Psyko te mogen joinen. Onderschat die Fransen niet!

Voor de rest heb ik geen opmerkingen over de organisatie. Stel een team op en verneder de rest van de wereld!

@Digital Overdose: Wat staan daar zeverpunten in.

Een paar mensen voelen het precies aan alsof maar ni meer als normaal is dat ze kost wat kost hun zegske moeten kunnen hebben in heel het team.be zaakje. Dat automatisch naar hen toe moet gekomen worden met de woorden 'we zijn op dit idee gekomen maar we willen eerst uw mening weten want anders doen we het gewoonweg niet' en indien ni dan voelen ze zich beledigd wat dan ook maar normaal moet gevonden worden volgens hen. Die mensen zitten hier mor te posten met een air van 'betrek me, alstublieft betrek me in het hele team.be gebeuren want ik ben den diejen of den diejen'. Beetje zielig en nor mijn idee hindert het enorm in de eigenlijke tot stand koming van een deftig team.be.

Hallo? Zet het dan niet op een publiek forum hé! De volgende keer zal ik je eerst een PM sturen met mijn mening. Dan kan jij zeggen wat je er van denkt.
En of ik het al dan niet mag plaatsen. Dan zijn jouw zielige opmerkingen meteen overbodig en kan je uw kostbare tijd ergens anders aan besteden.

SharkyXTS
18 oktober 2004, 12:37
't Feit dat er zo veel problemen zijn voor het oprichten van TeamBe is omdat de meerderheid van de Belgische clans/spelers zich wil bewijzen onder elkaar. Het gehele gedoe van FC is er het beste voorbeeld van (met alle respect voor de organisatoren ed., het is nog altijd een goed idee, don't get me wrong :p). Belgische clans doen namelijk niks liever dan tegen elkaar te spelen en te tonen dat ze de beste zijn (of willen zijn) van België (Vlaanderen), terwijl ze zich veel beter zouden bezighouden met op internationaal niveau te spelen en zich daar te gaan bewijzen. Dan zal je pas iets bijleren en als clan vooruitgaan (en op die manier TeamBe helpen), in tegenstelling tot het creëren van onderlinge spanningen in de Belgische (Vlaamse) community. Iets wat trouwens ook een reden is waarom er zo weinig Belgische (Vlaamse) clans op topniveau geraken in het eerste jaar dat een multiplayerspel op de markt is.

Sicarius
18 oktober 2004, 13:04

Wat me ook nogal opvalt is dat het net is alsof een paar individuën al een lijstje in hunne kop hebben van spelers die MOETEN zitten in een team.be en dat er anders gewoonweg geen team.be kan zijn moesten die er uiteindelijk ni in zitten. Die personages zitten hier mor te lobbyen van 'die en die moet erbij want die zit in die clan' of 'van ons moeten er zeker bij want wij zijn die clan'. MAW: omdat ZIJ die clan of die spelers goe vinne moete ze er precies mor bij betrokken worden en liefst bij genomen worden. Ook ni echt een manier om vooruit te komen IMO.

ik heb een licht vermoeden dat ge mij bedoelt: ik heb een degelijk alternatief gegeven! laat enkel de clanleaders stemmen.
(en wat ge aant vertellen zijt van "pick me, pick me" is alles behalve waar, want ik speel geen BFV meer. Garudad is nu de leader van LRRP in BFV)

het is trouwens vrij logisch dat elke clan zijn eigen belangen verdedigd imo.

oplossing: maak een forum waar enkel de clanleaders voor uitgenodigd worden en op kunnen discussieren.

DigitalOverdose
18 oktober 2004, 16:57
Sjah, in mijn ogen is dé prioriteit om een deftig team.be samen te kunne stellen zoveel mogelijk gelijkgezinde spelers bijeen krijgen die min of meer een zo hoog mogelijk niveau halen. No matter in welke clan die spelers zitten, als ze al in ne clan zitten.

Als clans het echter eerder als een prioriteit bezien om zoveel mogelijk spelers van hun clan in da team.be te krijgen (om wat voor reden dan ook mor prestige zal wel meespelen), nog voor er geweten is welke spelers van ander clans kandidaat willen zijn, dan zijt ge zwaar verkeerd bezig IMO.

Probeer trouwens eerst mor eens deftig ne staff bijeen te krijgen en bezie dan mor eens welke spelers willen meedoen ipv nu al te lobyen over wie er mee zou moeten doen. Die poging wordt nu gedaan mor wordt al direkt gepasseerd in de haast van sommigen om 'clanbelangen' te verdedigen waardoor het begin nog ni eens gemaakt kan worden.

First things first zou'k zeggen:
1, ne staff bijeen krijgen die liefst zo democratisch mogelijk gekozen wordt
2, staff neemt kontakt op met onze Waalse vrienden om te horen wat zij willen en kunnen inbrengen en betrekt hen erbij
3, spelers hun kandidatuur laten stellen en daaruit zo objectief mogelijk kiezen.

Clanleaders alleen laten beslissen lijkt me een vrij slechte keuze. Gelijk ge zegt: iedere leader zou z'n clanbelangen willen verdedigen. 't Zou er dan nimeer om gaan welke spelers aangesproken moeten worden met de vraag om te joinen of objectief te kiezen uit de spelers die hun kandidatuur stellen. Nee, de neiging zal al gauw opkomen dat iedere leader zoveel mogelijk plaatskes voor spelers uit zijn clan wil te pakken krijgen. Wat dan zal uitdraaien op discussies gelijk 'wij willen die en die spelers erin want onze clan heeft dit of dat gewonnen of is tegen die en die clan gewonnen'. 't Lijkt me sterk dat zoiets het belang van een team.be zou dienen en de eigenlijke spelers die mee willen doen nog zou motiveren.

BTW kan zijn dat het zielige commentaar is dat ik geef. I don't care want ik heb min of meer nen afkeer van het hele team.be gebeuren. Wa ni wil zeggen dat ik het de mensen ni gun die er zich voor willen inzetten. vandaar da'k hier een beetje moeite wil doen om wa opbouwende kritiek te geven.

50Euro
18 oktober 2004, 17:12
Clanbelangen? Ik zit hier zowaar Psyko te promoten... :help:

DigitalOverdose
18 oktober 2004, 17:40
Bwah whatever U say, 'k heb ondertusse al teveel moeite gestopt in een zaak waar ik feitelijk niks mee te maken wil hebben dus 'k ga hier ni verder op in gaan en ge zie mor wat ge met m'n commentaren doet.

dibo
18 oktober 2004, 18:27
Kleine update:

Onze Waalse vrienden zijn er ook mee bezig. Ik heb een woordje gehad met iemand van hen en hij zei dat het ook in Wallonië leeft.
Met andere woorden: we zullen dus over de taalgrens moeten samenwerken, zoals ik reeds aangehaald had. Zij die die arme walenkopjes dus in de vergeethoek wilden duwen zullen dus hun mening moeten herzien. ;)
Zij stelden wel voor om elk om beurt een wedstrijd te spelen: eerst het Vlaamse team, en dan het Waalse... Maar dat zien we dan wel weer.

Dus zoals Overdose en ik al aanhaalden: eerst die staff op poten krijgen en dan eens grondig gaan onderhandelen. :niceone:

Slim_Shady
18 oktober 2004, 18:55
Kleine update:

Onze Waalse vrienden zijn er ook mee bezig. Ik heb een woordje gehad met iemand van hen en hij zei dat het ook in Wallonië leeft.
Met andere woorden: we zullen dus over de taalgrens moeten samenwerken, zoals ik reeds aangehaald had. Zij die die arme walenkopjes dus in de vergeethoek wilden duwen zullen dus hun mening moeten herzien. ;)
Zij stelden wel voor om elk om beurt een wedstrijd te spelen: eerst het Vlaamse team, en dan het Waalse... Maar dat zien we dan wel weer.

Dus zoals Overdose en ik al aanhaalden: eerst die staff op poten krijgen en dan eens grondig gaan onderhandelen. :niceone:
dan wil ik er gerust TeamVL van maken , kdenk dat niemand goesting eeft om constant frans of engels te praten ,walen/fransen kunnen langs geen kanten engels n/o

-they are le cappingeu le point de contrôler !!
-say what
-I BESOIN LE BACKUPE !

en wie zegt dat die mannen er iets van kunnen ? (valt te evalueren natuurlijk)
jullie de keuze natuurlijk , just my 2cents

Coolio Jr
18 oktober 2004, 18:57
dan wil ik er gerust TeamVL van maken , kdenk dat niemand goesting eeft om constant frans of engels te praten ,walen/fransen kunnen langs geen kanten engels n/o

-they are le cappingeu le point de contrôler !!
-say what
-I BESOIN LE BACKUPE !

en wie zegt dat die mannen er iets van kunnen ? (valt te evalueren natuurlijk)
jullie de keuze natuurlijk , just my 2cents

² die walen halen ons naar beneden....

:offtopic: : I hate frenchmen, even people who only speak french :tongue:

Sicarius
19 oktober 2004, 17:41
² die walen halen ons naar beneden....

:offtopic: : I hate frenchmen, even people who only speak french :tongue:

kortzichtige vent

Godfather(be)
19 oktober 2004, 18:01
We zullen er wel wat op vinden om samen te werken.
Engels is niet nodig,
enkel gewoon de gametaal.
Behind you, BAIL, get in, give me support, chopper support, ...
het zal wel lukken :)

50Euro
19 oktober 2004, 18:22
Behind you, BAIL, get in, give me support, chopper support, ...

Das idd geen Engels. :rofl:

Bwah whatever U say, 'k heb ondertusse al teveel moeite gestopt in een zaak waar ik feitelijk niks mee te maken wil hebben dus 'k ga hier ni verder op in gaan en ge zie mor wat ge met m'n commentaren doet.

Stop eens met Spammen..

SharkyXTS
19 oktober 2004, 19:27
Zij stelden wel voor om elk om beurt een wedstrijd te spelen: eerst het Vlaamse team, en dan het Waalse... Maar dat zien we dan wel weer.Slechtste idee dat er maar bestaat, hoe kan je België vertegenwoordigen door 2 teams te laten spelen? 1 Team met Vlamingen en Walen lijkt me het beste, ook al moeten beide partijen dan wat water bij de wijn doen.

dibo
19 oktober 2004, 19:29
I know... Die vlieger gaat niet op hoor, maar ik moet nu ook niet meteen alle bruggen gaan opblazen hé. :p
Feit is: er wordt al gepraat. We komen er dus wel... :niceone:

UBA // SaFaN
21 oktober 2004, 21:19
walen en vlamingen in 1 team!

desnoods slechts é walen é :)

dan kunne we toch es goe lachen met die twee :p en hopelijk spelen ze ook nog een beetje goe :d

Fenumeher
21 oktober 2004, 21:50
Als ge allemaal ni overeenkomt, gaat dan toch gewoon nekeer kijken hoe ze het bij het belgisch team van cs hebben gedaan ofzo?! daar zulde wel iets nuttig vinden om zo een team en alles wat er rond draait te vinden.

edit: ola, ik zien dat ze al een staff hebben alle laat mijne reply dan maar :ironic:

50Euro
21 oktober 2004, 22:46
Als ge allemaal ni overeenkomt, gaat dan toch gewoon nekeer kijken hoe ze het bij het belgisch team van cs hebben gedaan ofzo?! daar zulde wel iets nuttig vinden om zo een team en alles wat er rond draait te vinden.

edit: ola, ik zien dat ze al een staff hebben alle laat mijne reply dan maar :ironic:

Die met de beste cheats speelde afwa? :rofl:

[LRRP]Neo
22 oktober 2004, 02:36
waw zeg, ze emme ne staff... dit kan niet anders dan goed komen :rolleyes:

dibo
22 oktober 2004, 06:48
:sleep:

Gelieve uw nietszeggende en denigrerende commentaren voor u te houden.
Weer moet ik vaststellen dan LRRP het blijkbaar een beetje moeilijk heeft met de staff en/of de poging tot slagen van Team.Be...
Dan rijst bij mij de vraag: waarom heeft er zich dan niemand van jullie kandidaat gesteld om er iets van te proberen maken?

/me denkt dat die Flemish Conflict overwinning bij sommigen een beetje naar hun hoofd is gestegen. :naughty:
En ik zeg het nog eens: als je geen opbouwende kritiek kan geven, zwijg dan liever.

Over and out.

vishnusixclix
22 oktober 2004, 10:03
Mja, het wordt blijkbaar een gewoonte dat die enkelen altijd dezelfde commentaar hebben :sad:

BambooZelD
22 oktober 2004, 12:52
Klein vraagje ...
(Tis niet negatief bedoeld!)

Wat is eigenlijk de bedoeling (en/of nut) van een teambe?
wie mag er mee doen?
wat moet ge doen om mee te mogen?
Wat gebeurt er met diegene die meedoen?
wat gebeurt er eigenlijk in zo'n teambe?
...

[LRRP]Neo
22 oktober 2004, 13:26
doet gelle mee aan die nationcup?

dibo
22 oktober 2004, 15:40
@ BambooZelD:

Wat is eigenlijk de bedoeling (en/of nut) van een teambe?

Clanbase organiseert een Nations Cup: ieder land maakt zijn nationale selectie en speelt een tornooi om te bepalen wie het beste BFV land is (zoals een EK voetbal)

wie mag er mee doen?

Een paar threads lager zie je dat er op een zo democratisch mogelijke manier een staff is samengesteld. Die staff gaat proberen om een goed en complementair team samen te stellen (iets waar we nu over aan het onderhandelen zijn).

wat moet ge doen om mee te mogen?

Niets voorlopig... We'll contact you.
Het kan zijn dat er later nog iets zal gebeuren (trial ofzo), maar voorlopig willen we eerst een goede basis vormen.

Wat gebeurt er met diegene die meedoen?

Zij krijgen allemaal een pak slaag en een forfaitaire vergoeding van €0,01 :p
Nee: zij mogen ons land verdedigen in de Nations Cup...

wat gebeurt er eigenlijk in zo'n teambe?

Zoals reeds eerder vermeld: zij spelen een tornooi op Clanbase.

Ik hoop dat je hier wat wijzer uit geworden bent! ;)

50Euro
22 oktober 2004, 16:19
:sleep:

Gelieve uw nietszeggende en denigrerende commentaren voor u te houden.
Weer moet ik vaststellen dan LRRP het blijkbaar een beetje moeilijk heeft met de staff en/of de poging tot slagen van Team.Be...
Dan rijst bij mij de vraag: waarom heeft er zich dan niemand van jullie kandidaat gesteld om er iets van te proberen maken?

/me denkt dat die Flemish Conflict overwinning bij sommigen een beetje naar hun hoofd is gestegen. :naughty:
En ik zeg het nog eens: als je geen opbouwende kritiek kan geven, zwijg dan liever.

Over and out.

Ik heb geen enkel probleem met Staff. Wel met de manier waarop de heren van Telenet hier denken. Het is TeamBe toch hé? Of TeamTe(lenet)? Sorry , maar niet iedereen zit dagelijks op jouw favoriete forum.

Ik moet proficiat zeggen aan TeamBe! De staff is gekozen. Misschien wel 70 stemmen zijn binnen. En iedereen kan stemmen, degene die hier op het forum komen toch. Wss heeft niet eens iedereen die gestemd heeft BFV!

Ik hoop dat TeamTe, al ben ik een gewone belg, een mooie toekomst voor zich heeft. Maar tot nu toe wel een barslechte indruk! Go Telenet!

Ik ga zwijgen nu want ik ben van LRRP. En blijkbaar kan ik hier niet voor mezelf spreken, alleen maar uit naam van LRRP!

*EDIT* 62 stemmen!

Allé, TeamTe is zoals de Rode Duivels. Ze zijn heel slecht begonnen maar het kan in theorie nog goed komen.. :)

dibo
22 oktober 2004, 16:39
Mijn waarde vriend...

Ik weet niet of u het reeds heeft opgemerkt, maar Telenet is de grootste gaming community hier in ons Vlaanderland.
Bij mijn weten zijn er geen andere "groeperingen" die in tesamen BFV spelen, dus is het niet meer dan normaal dat hier de eerste stappen worden gezet tot het vormen van een Team Be. Ik vraag me dus af hoe meneer 50 Euro het zou aangepakt hebben... Misschien kunnen we een brief sturen naar de regering, wie weet lassen ze wel extra verkiezingen in om een "echt" Team Be te kiezen!! :wtf:

En om de lijn van de Rode Duivels nog maar eens door te trekken: het is toch ook vanuit de KBVB (cfr. grootste community) dat de nationale ploeg wordt opgesteld? Of ben ik nu zo verkeerd en is het de liefhebbersbond (cfr. enkelingen) die dit alles in goede banen leidt? :p

Met andere woorden, uw kritisch gezever raakt kant noch wal. Probeer dan tenminste een alternatief te geven in plaats van enkel een initiatief af te breken. Goed bezig! :niceone: (voor diegenen die het niet doorhebben: ironisch bedoeld ;) )

[LRRP]Neo
22 oktober 2004, 17:50
plotseling heb ik een flashback naar '42...

[LRRP]Neo
22 oktober 2004, 17:54
btw, en ivm met rode duivels eh... in de kleedkamers zijn er groepen. langs ene kant ejje bv fcb andere kant rsca, ier en daar es ne standardspeler en daar tussenin zit de rest... . hoe ik dit weet? simpel me schoonbroer is beste vriend v sonck... .

net als daar gaan ook hier strubbelingen komen en da gaat naar de ondergang v teambe leiden.

dibo
22 oktober 2004, 18:18
Neo']btw, en ivm met rode duivels eh... in de kleedkamers zijn er groepen. langs ene kant ejje bv fcb andere kant rsca, ier en daar es ne standardspeler en daar tussenin zit de rest... . hoe ik dit weet? simpel me schoonbroer is beste vriend v sonck... .

net als daar gaan ook hier strubbelingen komen en da gaat naar de ondergang v teambe leiden.

Tja, sorry: ik heb geen glazen bol gelijk u...
Uw vergelijking slaat weer op niets ook hé: eerst zit ge (ja, iets zegt me dat LRRP iets tegen Team BE en Telenet heeft) te zeveren over het feit dat alles hier via Telenet gebeurt en nu ineens is het de samenstelling van het team dat tot problemen gaat leiden.

1) Als je dan toch per se wilt discussiëren, oefen dan eerst wat want anders loop je het risico u belachelijk te maken.
2) Aan ons en de toekomstige members van Team BE de taak om een volwassen houding aan te nemen. Dit geldt ook voor diegenen die niet in het Team zullen zitten: een negatieve ingesteldheid brengt ons nergens.
3) Ik herhaal het nog eens: negatieve kritiek kunnen we missen als tandpijn. Gelieve er dus mee te stoppen. Of is mijn vermoeden toch juist en wilt ge Team BE geen kans gunnen?

Last but not least:
4) Sonck kan niet voetballen. :p

[LRRP]Neo
22 oktober 2004, 19:29
mor nee gij, kijk eh mij laat het koud of da team maakt of ni zenne; keb et al es zien gebeuren in '42. Toen was er oek zo'n team eh... teeft lang geduurd moek zeggen. Btw qua tactics: der ga niemand v ne clan zijn tactics verklappen zenne... en qua members: ni iedereen wilt , gelle wilt ni iedereen , en ni iedereen kan opt zelfde moment.

mor ja, doe wa ge wilt mor we zullen elkaar over paar maandjes nog es spreken...

btw sonck kan voetballen, gebt wel e systeem nodig waarin ge werkt met ne diepe spits...

HIFO.BE
22 oktober 2004, 21:50
ik kijk voor de tacs dus weeral een probleem minder

ps en tis vietnam niet 42

vishnusixclix
22 oktober 2004, 23:05
Knap dat je je hiervoor wilt inzetten HIFO. Doe me een plezier en maak er het beste van!

Epyon
23 oktober 2004, 01:38
Het zijn nu net deze punten van kritiek die de hele boel vertragen. Er kruipt teveel tijd en energie in deze twisten waardoor we het echte doel uit het oog verliezen. Laten we het over één punt nu toch eens zijn: er is geen Team Telenet. We hebben enkel dit forum als platform gebruikt omdat het de grootste BFV community van Belgie huisvest. We hebben zoveel mogelijk moeite gedaan om de verkiezingen bij alle clans bekend te maken, hebben hun irc channels meermaals volgespamt met de link, stond in de topic van de bfv-channels, er zijn topics op diverse clanfora gemaakt... Degene die er nu geen interesse voor getoond hebben zullen er meer dan waarschijnlijk nooit interesse in getoond hebben...

Als iemand persé kritiek moet hebben op teambe, laat het dan opbouwende kritiek zijn waarbij men een mogelijke oplossing voorstelt voor de aangehaalde problemen. Anders komt er toch discussie van waardoor opnieuw veel tijd en moeite verloren gaat. Dit zelfde gebeurt nu ook met de inbreng van de Walen: zij zien een gemeenschappelijk team niet zitten. Ikzelf, en de meeste staffleden van TeamBe zien dit typisch Belgisch federaal micromodel ook niet zitten, maar er moet nu eenmaal samen aan een oplossing gewerkt worden. Dus in plaats van gewoon kritiek te hebben, houd het opbouwend en suggereeer mogelijke oplossingen en strategieën. Zo is iedereen er mee geholpen ;) .

50Euro
23 oktober 2004, 10:54
Oké, gedaan met zeveren dan..

Mijn eerste voorstel is dat je een mail gaat sturen naar alle Belgische Clan Leaders. Daarin leg je uit hoe je tewerk zal gaan. Dan kan iedere clan leader in zijn privégedeelte een topic maken.

Daarin kan hij uitleg geven en vragen wie wil meespelen. Misschien zijn er wel Emile Mpenza's in de BFV community. Dan heb je al een lijst met spelers die willen spelen. De clanloze spelers zullen zichzelf maar moeten aanbieden. (Misschien textboodschap geven via TN Server en Publics van Clans)

Als je bv veel mensen wil bekijken doe je het volgende..

Je selecteert een lijst spelers en stelt twee teams op. Je laat twee mensen tacs maken (elk afzonderlijk). Je geeft elke speler zijn tacs en laat ze spelen tegen elkaar op een server. De Belgische Bondscoaches van de BFV kunnen gewoon spectaten. Zo zien ze wie goed is en wie de tacs volgt.

Allé is maar een idee hé.. Maar toch al opbouwend.. (Hoop ik)

Zal eens tonen hoe behulpzaam LRRP members wel kunnen zijn.

str0ntj3
23 oktober 2004, 12:06
50euro ik sta klaar om behulpzaam te zijn :)

Massis
23 oktober 2004, 12:34
sounds nice 50euro!

Tyken
23 oktober 2004, 13:09
50Euro, ik denk niet dat je na 1 trialronde kan zien of iemand goed is (om weer het DOMME voetbalvb te geve : soms spele spelers slecht en dan weer keigoe). Ik denk dat de staff al een beetje weten wie globaalgezien deftige skills heeft en wie niet, wie teamplaygericht in mekaar zit of niet (hebben clanmembers meestal wel hé). Het is een feit dat vele goeie (maar onbekende) belgische spelers nix van die cup weten omdat ze zich niet in onze community geintegreerd hebben. van mijn part mogen ze het doen lijk in 42 (wel met betere tax, organisatie), maar ik praat over de opstelling. i mean, tis gene cup waar ge 25.000 euro mee kunt winne en dus zie ik geen rede om maar door te blijve zage. tis ier al nie beter dan int parlement

str0ntj3
23 oktober 2004, 13:15
groot gelijk tyken,
ik heb ook men ups and downs, iedereen heeft da...

Massis
23 oktober 2004, 16:56
idd , dus 50euro zen ideeke, maar dan met meerdere rondes?

vishnusixclix
23 oktober 2004, 17:53
duurt veel te lang!

SPEEDMAN
23 oktober 2004, 18:38
eindelijk wa info over wat team belgium is

is het mogelijk om dit ook te zetten in het BF1942 forum?

ik vind BF Vietnam zowat het slechtste wat mij ooit is overkomen, dus dat forum lees ik totaal niet. had ik deze topic niet op het hoofdforum gezien, ik had hem nooit gelezen.

bij deze dank ik voor de duidelijkheid :doh:

kheb alles nog eens goed gelezen:

het zit er duidelijk op aan te komen dat er grote ruzies gaan zijn.

Uiteindelijk wil je toch winnen met TEAM belgium? Dan maak je mij niet wijs dat iedereen evengrote speelkansen zal krijgen. De beste zullen spelen, wees daar gewoon eerlijk in.

str0ntj3
23 oktober 2004, 18:42
Uiteindelijk wil je toch winnen met TEAM belgium? Dan maak je mij niet wijs dat iedereen evengrote speelkansen zal krijgen. De beste zullen spelen, wees daar gewoon eerlijk in.
ja,
maar de mensen die ze nie graag hebben (you know my point) gaan ze erbuiten laten, maar da kunnen ook mensen zijn die goe bf:v kunnen spelen
dus iedereen MOET gelijk behandeld worden, anders zijn we echt slecht bezig

50Euro
23 oktober 2004, 19:54
duurt veel te lang!

Ik heb vandaag op Irc gehoord van een staff member van TeamBe dat de mogelijke spelers al gekozen zijn. Het duurt dus niet te lang. Het is nl al te laat. Ps. Van de Nations Cup staat nog bijna nog niets op punt van Clanbase zelf.

SithCloud
23 oktober 2004, 21:49
Ik ben nu voor 3de keer captain van team be counterstrike, en nog NOOIT heb ik afgegaan op wat de "algemene poll van de boeren" zijn. Aub, ik heb nog geen enkele captain referenda's zien organiseren, en dan wordt het nog op een vlaams-only forum gedaan...

Als captain wordt ge verondersteld uw land te vertegenwoordigen, en ik geef toe dat ik ook niet elke cs'ende waal ken, maar daarom kijk ik ook demo's, probeer ik de waalse community af en toe is te volgen en zelfs hun lanresults in het oog te houden.

dibo
23 oktober 2004, 22:13

En zo zal het geschieden ook...

@ str0ntj3: de staff bestaat uit mensen van allemaal andere clans. Als er iemand een speler niet kan hebben, zal dat logischer wijs overruled worden door de anderen. Democracy. ;)

dibo
23 oktober 2004, 22:20
Ik ben nu voor 3de keer captain van team be counterstrike.

BFV is (gelukkig) geen counterstrike:

a) Wij hebben geen demo's om ons op te baseren.
b) Als er niet geluisterd werd naar de stem van het volk, hoe ben jij dan leader geworden? Dictatuur?
c) De staff is nu gevormd en zal dus alles beslissen (niet Jan Publiek). Mensen mogen wel altijd zinvolle informatie geven, want eens mens kan altijd bijleren.
d) Als je alles had gelezen dan zou je weten dat er contacten zijn met de Waalse community, dat is voorlopig genoeg aangezien we nog in de beginfase zitten.

En tenslotte: schoenmaker blijf bij je leest. ;)

SithCloud
23 oktober 2004, 23:00
a) boeeee
b) omdat de community mij steunt :x en op basis van eerdere prestaties
c) goed
d) ik heb alles gelezen, maar again, de staff is gekozen op een vlaams forum, dat is nog altijd iets anders

ten slotte: Ik kijk verder als "mijn eigen game", ik zie liever belgisch gamen ook op een hoog niveau.

btw en wat bedoel je met "gelukkig" ?

Epyon
24 oktober 2004, 00:46
Sithcloud

a) demo's en spectators hebben we niet bij bfv (jammer genoeg wel spectators sinds de laatste patch :( ) maar niemand mist er dat in de BF:V community. Kwaliteit drijft altijd boven en we weten gerust wie er goed is en wie niet...

b) Dit forum is het meest bezochte in de belgische BFV community, het is dus maar logisch dat we dit als platform gebruiken. Met de Waalse clans ging zowiezo iets uitgewerkt worden om ook hun inspraak in de staff te brengen.
Bovendien ben ik er zeker van dat iedereen achter dibo als captain staat, en niet in het minst de staff zelf. De stemming is compleet democratisch gebeurd.

c) en d) staan samengevat in de puntjes hierboven ;) .

En wat Dibo met 'gelukkig' meer dan waarschijnlijk bedoelt: de gameplay van BF:V is (en ook ik durf hier het woord 'gelukkig' te gebruiken) 'gelukkig' anders dan die van CS (ook al neigt de opvolger, BF2 verdacht veel in die richting :( ). De gameplay is tactischer, uitgebreider in opties en trager waardoor het erop aankomt de verschillende mogelijkheden goed in te schatten en zoveel mogelijk van de diversiteit van de omgeving en de beschikbare voertuigen gebruik te maken. Hierdoor heeft BF:V idd een iets hogere instapdrempel (alhoewel de besturing van voertuigen en gebruik van wapens enorm arcade is), maar dat is mss maar beter zo ;) .

Just my two cents. Ik wil hier nu echter niet in een CS <=> BF:V discussie gaan want zoals ik hier al eerder zei: net in deze punten van discussie kruipt er teveel tijd en energie...

[T-RAW]Freak
24 oktober 2004, 02:47
Ik weet even goed als jij Sith dat er veel meer Walen CS spelen dan BFV ...
Ik weet ook dat Vlamingen en Walen in CS meer samenspelen, kijk maar naar de belgacom servers ;) Dit is niet echt in BFV ... Ieder zijn game zou ik zo zeggen ...

SithCloud
24 oktober 2004, 14:25
voor goed gefundeerde responskes heb ik veel respect ;)

carry on !

dibo
27 oktober 2004, 09:02
Zoals beloofd, onze selectie voor Team Belgium...
Alle spelers zijn zelf al op de hoogte gebracht, maar dit is de eerste keer dat de volledig lijst openbaar wordt gemaakt. Hier zijn ze, in alfabetische volgorde:

axora
brucelee
dibo
diesel
epyon
godfather
gonzalo
herrlinking
hifo
j-razor
kaminikaze
kenshin
memphis
omega
overdose
punker
racoon
ragnarok
stony
twister
vishnu
w0j00
zerocool

Zoals je ziet is dit een heel pak en zal niet iedereen kunnen spelen in elke war, maar nu hebben we een grote spelerspoel waar we uit kunnen putten.

Omdat we weten dat we misschien enkele mensen over het hoofd hebben gezien, bieden we hen toch de kans om hen te bewijzen: als je vindt dat je zeker en vast in het team behoort maar je staat niet in het lijstje, dan kan je steeds eens een training bijwonen om ons ongelijk (of vergetelheid) te bewijzen. Idle op irc in #TeamBE.bfv en je zal de nodige info over trainingen wel bekomen.

Nu kunnen we dus echt van start beginnen gaan...
Over and out!

Rapturo
27 oktober 2004, 11:26
nog maar is zeggen dat hier niet geflamed wordt of dergelijke op dit forum dus let erop als ge uwe commentaar post op die lijst.

Als er problemen zijn of opmerkingen kan je die beter gaan uitpraten op irc want hier verwijder ik ze toch of erger ik sluit de thread.

vishnusixclix
27 oktober 2004, 12:32
kewl, kzit erbij :)

str0ntj3
27 oktober 2004, 12:36
ik nie :sad:
kzalt mss is voorstellen op IRC aan dibo :unsure:

SharkyXTS
27 oktober 2004, 12:43
22 man?! Best grote groep imo, en Memphis en punker moeten wel met TeamBe.Battlefield 1942 meespelen mocht een war voor beide teams op dezelfde datum vallen :p.

zeroi
27 oktober 2004, 12:48
22 man?! Best grote groep imo, en Memphis en punker moeten wel met TeamBe.Battlefield 1942 meespelen mocht een war voor beide teams op dezelfde datum vallen :p.
dan heeft bf42 probleem :p

Blank_Slayer
27 oktober 2004, 12:57
Bedankt voor mij erin te laten.
Ik ben Omega. :)

[T-RAW]Freak
27 oktober 2004, 13:22
ik ben er niet bij ?? :cry:

En kheb nog zo mijn best gedaan ... :(

Tyken
27 oktober 2004, 13:56

dat moeten zij zelf uitmaken

Memphis
27 oktober 2004, 14:08
lol :p

ontopic dus: ken ze niet allemaal evengoe, maar het ziet er veelbelovend uit! :)

nu vooral samen op teamspeak spelen en op mekaar leren inspelen

Blank_Slayer
27 oktober 2004, 14:49
Kan iemand mij dan eens het adres en pass van Ts geven?

axora
27 oktober 2004, 16:39
dan zal er wel eerst een ts en pass moeten komen :)

Punker
27 oktober 2004, 16:47

Zal weer moeten kiezen :eek:

vishnusixclix
27 oktober 2004, 17:55
zucht punker!

Ge moet maar zo goed willen zijn godverdomme ! :D

Punker
27 oktober 2004, 18:07
/me aait private hack :wtf:

kaminikaze
27 oktober 2004, 19:00
omega zalk u voortaan op de tn server zien ?
want kad nog nooit van u gehoord .

dibo
27 oktober 2004, 20:53
Kan iemand mij dan eens het adres en pass van Ts geven?

Ik heb vandaag een TS kanaal voor Team Be opgezet.
Meer info te verkrijgen op IRC, tot als onze site klaar is zullen de belangrijke dingen daar in het topic gezet worden.

Server om te spelen zal ook geen probleem zijn normaal gezien, mijn clan heeft er een en [CG] zal ook wel willen meewerken denkj ik. ;)

$ino
27 oktober 2004, 22:10
-=BC=- heeft ook een server trouwens die TeamBE wel mag gebruiken denk ik :d

herman
28 oktober 2004, 13:03
Normaal gezien kan bcsb ook een ventrilo (wtf teamspeak, slechte kwaliteit?) en een server voorzien voor jullie, #team-belgium pm me maar.

En als ik aan het idlen ben, geef dan meteen uw contact info (msn, irc) en wat uitleg.

(SithCloud die onder iemand anders zijn account post)

axora
28 oktober 2004, 14:41
mirage heeft ook server indien nodig en ts (alles is mogelijk ingeval van nood)

Slim_Shady
28 oktober 2004, 16:34
Normaal gezien kan bcsb ook een ventrilo (wtf teamspeak, slechte kwaliteit?) en een server voorzien voor jullie, #team-belgium pm me maar.

En als ik aan het idlen ben, geef dan meteen uw contact info (msn, irc) en wat uitleg.

(SithCloud die onder iemand anders zijn account post)
Teamspeak heeft wel een degelijke kwaliteit ze (zolang ge slim genoeg zijt om de codec te veranderen)
iedereen of toch de meesten hebben en gebruiken teamspeak dus ist ook makkelijker

Punker
28 oktober 2004, 16:59
Is er al een tag ? :)

Blank_Slayer
28 oktober 2004, 17:20
omega zalk u voortaan op de tn server zien ?
want kad nog nooit van u gehoord .
Ja tuurlijk. :niceone:

revival
28 oktober 2004, 18:13
vent > TS >:]

Punker
28 oktober 2004, 18:48
Teamspeak heeft wel een degelijke kwaliteit ze (zolang ge slim genoeg zijt om de codec te veranderen)
iedereen of toch de meesten hebben en gebruiken teamspeak dus ist ook makkelijker
idd
codec gewoon op 'Speex 25.9 Kbit' zetten en het is evengoed als vent

[LRRP]Neo
29 oktober 2004, 15:45
gsm 16 bit is ook al goe

Blank_Slayer
30 oktober 2004, 09:20
Is er al een tag ? :)
#Team.Be² "Nick" zou een leuke tag zijn. :)

Punker
31 oktober 2004, 21:14
die "²" geeft op sommige servers problemen met pb :angry: dus...

dibo
31 oktober 2004, 22:56
Attention:

Dinsdag is er een eerste training voorzien voor Team Belgium...
Het spektakel zou om 8u beginnen, dus als je kan komen zorg er dan voor dat je om 5 voor 8 op irc bent op het kanaal #TeamBE.bfv

Daar zal dan de server meegedeeld worden en eventueel het Teamspeak kanaal voor diegenen die het nog niet weten.
Zoals reeds eerder gezegd mogen ook niet leden van Team Be joinen, maar als de server vol zou zitten krijgen de members vanzelfsprekend voorrang.
Let ook: goed spelen dan wil niet meteen zeggen dat je mag joinen, we zitten immers al met een heel ruime kern. Ik wil geen valse hoop geven, dus beter om het even vooraf te zeggen.

Zelf zal ik er jammer genoeg niet bij kunnen zijn, maar de rest van de staff zal alles wel in goede banen leiden. Alvast veel plezier, en als deze training goed verloopt kunnen we al eens uitkijken naar een friendly.

Overigens de groepen (http://www.clanbase.com/rating.php?lid=1749) zijn bekend en we zitten in de zwaarste... :p

str0ntj3
31 oktober 2004, 23:26
tga nie simpel worden gaste

Tomasken
1 november 2004, 00:14
veel succes !
heb al een tijdje niet meer BFV gespeeld maar hoop dat jullie het goed doen en kdenk het wel !

Greets -=BC=- Spit

vishnusixclix
1 november 2004, 02:28
great!

We spelen tegen de ollanders, duitsers, noren, nbrigade (welk land is dat? :wtf: )...

Tziet er lief uit! :lol:

SharkyXTS
1 november 2004, 09:03
Zeg wel zwaarste poule, Ijsland, Italië, Zwitserland, Oostenrijk en Bulgarije is zeker te doen. Nederland, Noorwegen en Duitsland daarentegen :/.

Blank_Slayer
1 november 2004, 10:25
We kunnen niet meer doen als ons best.

Greetzz,
=TPF= Omega

K3nsh1n
1 november 2004, 14:52
ill be there :)

2 easy for kenshin^

kdoen trug vietnam btw :woohoo:

str0ntj3
1 november 2004, 15:00
kenshin tis nu nen nieuwe tag e [2e]^nick
is wel deftig :) beter dan da saai "2 easy for" spel :)

[T-RAW]Freak
1 november 2004, 15:41
en daarnet was ik stront aan het ownen @ telenet en mijn spel sluit gewoon ineens af?

kaminikaze
1 november 2004, 16:49
ill be there :)

2 easy for kenshin^

kdoen trug vietnam btw :woohoo:

hoeraa :sad:

str0ntj3
1 november 2004, 17:16
Freak']en daarnet was ik stront aan het ownen @ telenet en mijn spel sluit gewoon ineens af?
ook al gad, kgeef wa meer voltage aan men CPU (0.025V) en das inorde :)
ge kunt da in de BIOS instellen, maar als ge daar niks van weet, moete daar niks aant veranderen
bij mij komt da gwn door men overclocken :p

dibo
1 november 2004, 18:27
Gelieve on topic te blijven in deze tread guys. Thx!

K3nsh1n
1 november 2004, 18:53
kenshin tis nu nen nieuwe tag e [2e]^nick
is wel deftig :) beter dan da saai "2 easy for" spel :)

ieder zen smaak he strontje !

ma hoever staat team be nu al?

dibo
1 november 2004, 22:58
Morgen (dinsdag) eerste training en vrijdag eerste train war tegen Italië...
Meer info over dat laatste in het topic op irc. ;)

Blank_Slayer
2 november 2004, 17:10
Ik kan niet komen mensen.
Ga naar de cinema :p

K3nsh1n
3 november 2004, 15:06
trok ni veel op nen training vond ik

dibo
5 november 2004, 23:23
Voor de geïnteresseerden:

Team Belgium heeft zijn eerste war gewonnen tegen Italië.
Dit waren de ronde scores:

Hastings VC: 45-0
Hastings US: 14-0
Quang Tri 72 US: 34-0
Quang Tri 72 VC: 48-18

Totale score: 141-18

Een opsteker die we konden gebruiken in aanloop naar het echte werk!
GG guys!

Team = kenshin, overdose, liquid, j-razor, memphis, ragnarok, gonzalo, hifo, godfather, dibo

vishnusixclix
6 november 2004, 00:29
very nice! Vroeger was italie één van de sterkere Europese groepen... (ik denk aan nlb & k! )

Bose
6 november 2004, 09:27
nice heel nice :) :applause:

DigitalOverdose
6 november 2004, 09:50
Korte warbeschrijving:

Map 1: Hastings

Axis: We hadden zo goed als direkt de meerderheid van de vlaggen (village, rijstveld, tempel) in handen en konden deze ook nog eens houden. Er volgden een aantal raids van hun (vooral op rijstveld) maar we slaagden er met den tijd nog in om helipad ook nog te cappen. Er volgde een hele periode van raids van hen volgen (vooral weer rijstveld en nu ook helipad) met afwisselend succes waarbij ze al eens een punt of een paar punten serieus konden bedreigen en zelfs cappen. Steeds weer konden we ze echter terugslaan waarbij ze tickets bleven bleeden dus. In de laatste 5 minuten braken ze echter langzaam door en slaagden ze erin om ons in sneltempo alle punten afhandig te maken of op z'n minst te neutraliseren. Onze voorsprong was echter al te groot wat resulteerde in een overwinning voor ons.

Allied: Leek sterk op het scenario van onze ronde als axis. Vrij snel hadden we de meerderheid van de punten en die bleven stevig in onze handen. Weer ticketbleed voor hen dus. Rond village ontwikkelde zich nen hele strijd van cappen en weer moeten afgeven.
Op ne gegeve moment deden ze ook raids op onze mainbase waardoor we redelijk gehinderd werden. Ze hebbe zelfs nen heli van ons kunne pikken maar gelukkig hebbe ze daar ni lang van kunne profiteren. Na een tijdje leek het dat ze die raids opgaven en concentreerden we ons weer op de andere punten. Der was echter wa volk doorgebroken van hen en die slaagden er mede door onze late reactie in om onze mainbase toch nog te cappen.
Vanaf die moment werden we langzamerhand beetje bij beetje teruggedreven vooral door de overmacht aan airforce: village moesten we definitief prijsgeven en ook tempel werd gecapt door hen. Pogingen om ons base terug te pakken mislukten. Even werd zelfs gevreesd voor ne fullcap van hen.
Helipad en rijstvelden bleven echter stevig weerstand bieden en dankzij hevig verzet konden we ze nog goe wa tickets afhandig maken. Uiteindelijk leidde ook weer de voorsprong van tickets die we in't begin hadden opgebouwd tot de uiteindelijke overwinning voor ons.

Conclusie Hastings: beide ronden direkt overmacht door ons en Italië 2 keer te laat er in geslaagd met het breken van die overmacht.

Map 2: Quang Tri

Allied: meteen werd een offensief van ons ingezet waarbij de vooropgestelde doelen ook weer vrij snel bereikt en gecapt konden worden. In't begin vielen ze een paar keer ons base aan maar die aanvallen werden goed afgeslagen.
Na de beginfase bleek dat deze ronde op ne stellingenoorlog zou gaan uitdraaien: Italië het midden, wij ten noorden en aan de kant van ons base en zware gevechten voor de 2 punten in het zuiden. Bij die gevechten in het zuiden haalden wij voor't merendeel de overmacht waardoor ook aanvallen op het midden begonnen. We hebben dit nooit kunnen cappen en al onze aanvallen werden afgeslagen maar uiteindelijk wonnen we op pure skill de map.

Axis: ook dit zou ongeveer hetzelfde scenario worden. Ze begonnen met raids op het noorden, zuiden en midden.
Het midden kregen ze na zware gevechten te pakken en dit zou zo ook de hele ronde nog zo blijven. Het noorden bleef stevig in onze handen en na een aantal pogingen gaven ze dat punt op den duur op.
Het zuiden werd weer gedommineerd door vele gevechten waarbij we steeds weer stand konden houden.
Ik denk dat we op den duur zelfs zo hebben teruggeslagen dat we hun mainbase hebben kunne cappen en we voor fullcap wilden gaan. 100% zeker ben ik daar nimeer van want ik zat als enige het noorden te verdedigen en lag daar zowa te slapen (der viel niks te doen) en ineens hoorde ik iemand 'we gaan voor fullcap' zeggen op TS. Maar ze hebbe stand kunne houden in't midden en uiteindelijk wonnen we ook weer op pure kracht en met tickets.

Conclusie Quang Tri: Beginfase vrij makkelijk punten kunne veroveren gevolgd door nen hele ronde zware infanterie gevechten waarbij ni echt een van beide teams is kunne doorbreken mor wij hadden de meeste afgeknald ;)

Algemene conclusie: verassend goeie teamwork van alle spelers en daardoor zijn we gewonne. Chapeau voor iedereen.

Epyon
6 november 2004, 12:32
Nice job guys :niceone:!

All your base are belong to us :music:

K3nsh1n
6 november 2004, 12:34
twas nen zalige war :D in hastings als allied wast wel echt nipt!

str0ntj3
6 november 2004, 13:03
zag er blijkbaar heel spannend uit, proficiat mensen!

Punker
6 november 2004, 15:08
GJ gaste!

All your base are belong to us :music:
:rofl:

Godfather(be)
6 november 2004, 16:24
Laat de volgende maar komen. :rofl:

V3t3r@n
11 november 2004, 01:13
ik quote onze bengie :

/Quote
et les wallons...yeah right....

ik hoor u op TS al roepen : "Heej ,der stoa ne voile mof aan de bees en die piekt daar un tank" "Heeeej mijne maaaan.ich hem mijneu geleigt aan de zuijd vlaaaag" .....die gasten gaat da zeker verstaan.
/Quote

en I second that. tis spijtig, want die walen kunne spele (denkt aan psycho-clan) maar tis nix aan te doen.

Nee hou het mor bij vlamingen

Toch NationsCup, btw engels? :s

kaminikaze
11 november 2004, 11:47
jah khad er wel bij willen zijn .

tony-T
11 november 2004, 22:55
:woohoo: teambe go for it :woohoo: :love:

Tyken
12 november 2004, 20:21
maandag vs Duitsland :eek: WERE DOOMED ........ or maybe not :cool:

/EDIT Leg uw steentje bij om ons nationaal team te verdedige. join #TeamBE.bfv op IRC (Quakenet)
(ja iemand moest het toch zegge hé :p)

squallzR^
22 november 2004, 23:53
hehe verloren tegen Duitsland
gg...

Tyken
23 november 2004, 10:19
hehe verloren tegen Duitsland
gg...

duitsland is favoriet in onze poule en ze waren gewoon beter :sad: (ook met cheats)

volgende week tege frankrijk :)

SharkyXTS
23 november 2004, 17:20
Duitsland heeft gewoon massa's meer gamers dan België, redelijk normaal dat ze dan betere spelers en clans hebben.

vishnusixclix
23 november 2004, 18:09
Belgie (in dit geval dus Vlaanderen :p ) 10 miljoen mensen (6M vlamingen)

Duitsland 80 miljoen mensen...

Statistisch gezien zijn er 8 keer zoveel mensen rond hetzelfde skillniveau hangen als onze teambe spelers...
Natuurlijk, als de bodem van de piramide veel breder is, gaat de top ook een stuk hoger liggen, maw zijn er niet alleen meer goeie spelers, de besten laten onze besten een stuk achter zich...

Nou ja, statistieken...
"deze rivier is gemiddeld 1 meter diep, dus kan ik er veilig te voet door" zei de statist... hij verdronk...

(korreltje zout dus ;) )

K3nsh1n
23 november 2004, 19:25
ach we deden niet slecht hé :D
look it on the bright side

we kicked italie's ass :D

squallzR^
23 november 2004, 21:32
mjah gg ze ware idd gwn te hard (hax.de) :ironic:
En idd kenshin tegen italie gg you kicked there ass :applause:
En gl en hf tegen frankrijk :)

Zeke Anderson
24 november 2004, 11:40
Ook al ben ik een mindere speler (wel genen noob meer) dan de spelers van TeamBE. Toch vind ik het schitterend wat jullie doen.

Go for it :applause:

Tyken
24 november 2004, 13:00
Duitsland heeft gewoon massa's meer gamers dan België, redelijk normaal dat ze dan betere spelers en clans hebben.

ik heb nochtans vernomen dat TeamDE hoofdzakelijk (dus bijna helemaal) bestaat uit de drie TOP duitse clans.

@ kenshin : ZO (http://users.pandora.be/tyken/BlooperCausedByLag@TeamBEvsTeamDE.wmv) graken we er zekers nie (check de lag op da moment :D )

^ALUCARD^
24 november 2004, 18:16
lol :p

gij verdient een kick :D

tony-T
28 november 2004, 20:52
dat gij zover iemand zag lopen chapeau :wtf:

Coolio Jr
28 november 2004, 22:03
op welk thread zitek ier nu weer :unsure: