PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Psychobass - Technolution (hard techno)

Bastaspast
9 oktober 2004, 02:15
Io peepz,

laatste tijd nog wa geproduced, ... tja ik wil echt beter worden :) ... en wa is beter dan te prutse met wa vst's en wa producing proggies. Dormee dak hier wel regelmatig wa nieuw liekes post, ookal zijn die meestal mor half af. Tegenwoordig begin ik zo wa snel te vinden wak zoek enz... en kheb ies een hard techno lieke gemaakt. Ge moet er maar ies nor luistere, en alst u ni interesseert luistert ge ni aja ;) ... just kidding, plz geef me wa comments, zowel neg als pos... uit kritiek leer je!

specs:

grootte: 7 MB
lengte: 7min34sec
gear: fruityloops
name: technolution
genre: hard techno
link: http://users.pandora.be/psychobasstechno/Psychobass%20-%20Technolution(remix).mp3
comment: kben er 'redelijk' content van, goe luid zet het me wel in beweging, toch die 'climax'kes' , ach ja da wil niks zegge ofcourse
greetz B

RiCo-G
9 oktober 2004, 11:55
Listening..

Begint hard & clipt. (drum) Sounds techno allesinds.. Gebruik iets meer stereobeeld wel, klinkt te centraal.

Melodieke is wel goed en vrij techno maar doe er iets meer mee.. Distortion in breakskes en overflangen en terug filter cutten.. We zijn toch met techno bezig he :-)

Very nice attempt maar kzou't inkorten tot 5 minz... En doe iets aan die afmixing:s

Einde is leuk 7:7 dat enkel kick & melo, da moet je meer gebruiken in je song en dan met de nodige distort fx...

Good luck :)

Desperatozz
9 oktober 2004, 15:46
afmixing en mastering is inderdaad aan de mindere kant

clipping, uw melodie zit niet lekker in de track ... et lead instrument vind'k ook niet zo lekker eigenlijk en zoals rico ook al aanhaalde ... speel een beetje met de effecten (flanger, phaser, cutoff ... jij gebruikt enkel even de release) ... en een geflipt effectje ertussen gebruiken kan ook geen kwaad hoor ...

5.5/10

Bastaspast
9 oktober 2004, 19:28
sorry voor de vraag
wa is precies clipping en hoe kunde da veroorzake of voorkome
al thnx voor de commentz
ben eraan bezig

grtz B