PDA

Volledige versie bekijken : Schip besturen

goldenkenzo
4 oktober 2004, 22:41
In iwo jima hebben de allied forces 2 schepen één vliegdek en één gevechts schip. Hoe moet je dat laatste besturen? Waar is de plaats op dat schip dat ik op E duw zodat ik het kan besturen?

cram
4 oktober 2004, 23:14
Aan het roer.

[BAT]krikke
4 oktober 2004, 23:29
ge kunt naast de voorste gevechtstoren staan en daar zoude op e moete drukken

Exit
5 oktober 2004, 10:23
normaal gelijk welke plaats instappen en dan op 1 drukken voor de stuurpositie ...

Punker
5 oktober 2004, 12:15
normaal gelijk welke plaats instappen en dan op 1 drukken voor de stuurpositie ...
idd
op het vliegdekschip kruip je vb in een flak (door op e te drukken) en dan op "1" (bestuurder van het schip). En varen maar... pas op, boten zijn lompe dingen. :)

Voor meer "HOW-TO'S" en "FAQ vraagjes" => http://home.planetinternet.be/~gregvl1/

SniperSonic
5 oktober 2004, 12:53
idd
... pas op, boten zijn lompe dingen. :)

:lol: 't zijn niet de boten, maar de schippers die lomp zijn :cry:

vishnusixclix
5 oktober 2004, 13:29

maar niet verwachten dat het slagschip van 4000 ton even vlot stuurt als een brommertje. Het duurt wel even eer die kolos op snelheid is... MAAR... eens je vertrokken bent, is er geen houden aan! Ram-plezier verzekerd! :D

cram
5 oktober 2004, 16:37
Aan het roer.

age gin normaal antwoord wet antwoord dan nie é zot.

Seraph
5 oktober 2004, 16:38
Kleine destroyers meesleuren hehe

Stijneman
5 oktober 2004, 17:05
is wel onrealistisch he da ge zo positie kunt verandere

/me = "co-piloot" in bomber, mijn piloot springt eruit, kom ik kruip effie in cockpit aan redelijk hoge snelheid :wtf: alleja :p is wel handig :D

de rest van de onrealistische dingen zijn meestal om het spel speelbaar te maken, maar da vind ik ewa overdreven, imo e ;) dont flame :unsure:

OT: (sort of) ik heb is in midway met sub gedoken naast enemy boats, ma sonar ging nooit af, is er knop ofzo voor sonar, op dinge zijn how-to's staat er da da auto is :help:

Hannibal Smith
5 oktober 2004, 19:06
Ik heb ook al gemerkt dat de ingang aan de toren niet werkt :sad:
maar ni we het toch over vliegdekschepen hebben, hebben jullie ook al gemerkt dat wanneer je een bocht neem het dan mogelijk is dat de vliegtuigen omkantelen? :rofl:

Bengie
5 oktober 2004, 20:23
OT: (sort of) ik heb is in midway met sub gedoken naast enemy boats, ma sonar ging nooit af, is er knop ofzo voor sonar, op dinge zijn how-to's staat er da da auto is :help:

der moet wel iemand die enemy boats besturen vooraleer je sonar die boten detecteert.
Bij "stille" boten (boten zonder kapitein), zal de sonar niet afgang omdat zogezegd de motor niet draait......

ook je sub moet volledig onder zijn, met de periscoop nog boven telt ni.

Seraph
6 oktober 2004, 00:40
Ik heb ook al gemerkt dat de ingang aan de toren niet werkt :sad:
maar ni we het toch over vliegdekschepen hebben, hebben jullie ook al gemerkt dat wanneer je een bocht neem het dan mogelijk is dat de vliegtuigen omkantelen? :rofl:

Idd, moet je maar is proberen opstijgen als die boot volle snelheid heeft en juist een bocht neemt, 9/10 vlieg je tegen tower. :lol:

Stijneman
6 oktober 2004, 21:28
der moet wel iemand die enemy boats besturen vooraleer je sonar die boten detecteert.
Bij "stille" boten (boten zonder kapitein), zal de sonar niet afgang omdat zogezegd de motor niet draait......

ook je sub moet volledig onder zijn, met de periscoop nog boven telt ni.

merci ;) ze waren onbestuurd (kwas wel diep genoeg za :p)

en stel da ge dieper zet as boot, word em dan oek op sonar gegeve?

=CID=Drone
6 oktober 2004, 22:52
"En varen maar... pas op, boten zijn lompe dingen"

soms nie alleen de boten :rofl:

zenzu
7 oktober 2004, 08:43
ik vind het spijtig dat geen echt boatclashen zijn...de meeste spelers willen punten halen en blijven dus op land om de vlaggen te cappen. :wtf:

So the ships are useless tenzij je vlak aan een enemy vlag gaat staan en vanop zee begint te bombarderen, ma zo neem je die vlag niet in, en dan is de kans groot dat je gewoon je eigen teammates die de vlag proberen te nemen killed :naughty: ...

om dan nog te zwijgen over de pesty pilots die u van bovenuit beginnen te bomben en je mooie schip met een paar goed gemikte hits doen zinken... :bow:

HaDoMo
7 oktober 2004, 14:06
Aan het roer.

Daar zit wat in :rofl:

Stijneman
7 oktober 2004, 21:55
Daar zit wat in :rofl:

as er water inzit ebde probleem e :naughty:

Seraph
8 oktober 2004, 00:24
ik vind het spijtig dat geen echt boatclashen zijn...de meeste spelers willen punten halen en blijven dus op land om de vlaggen te cappen. :wtf:

So the ships are useless tenzij je vlak aan een enemy vlag gaat staan en vanop zee begint te bombarderen, ma zo neem je die vlag niet in, en dan is de kans groot dat je gewoon je eigen teammates die de vlag proberen te nemen killed :naughty: ...

om dan nog te zwijgen over de pesty pilots die u van bovenuit beginnen te bomben en je mooie schip met een paar goed gemikte hits doen zinken... :bow:

Die planes blijven wel weg van mij! Planes neerschieten met mainguns is so much fun. :D

Samohtt
8 oktober 2004, 17:59
Die planes blijven wel weg van mij! Planes neerschieten met mainguns is so much fun. :D

idd, en zo moeilijk is het niet.