PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Liquid LP - H²O @ 6°C (trance)

Liquid LP
2 oktober 2004, 16:06
gegroet beste muziekmens,

Ik heb voor de eerste keer wat vocals in m'n song gestoken, en ik dacht : dit moet ik gaan vieren op TN music :D

het is nog een work in progress, in totaal zitten er al 6 uren werk in (die ik nooit meer terug zie f@#*^§ :p)

anyhoo, let's move on to what's really important

title : H²O @ 6°C
artist : Liquid LP
gear : FL + vsti's en JBsystems mic
download : hierzo (http://users.pandora.be/liquidlp/songs/Liquid%20LP%20-%20H%b2O%20@%206%b0C.mp3)

zal de versies die erop volgen ook hier komen zetten, wss zal de link hetzelfde blijven.

beke zelfkritiek: nog te weinig variatie in bass en melo, wil nog een break invoeren en dan met 2-3 synths naar een climax gaan. er zoudden nog iets meer vocals aan toegevoegd moeten worden ook imo. FX zullen later toegevoegd worden, want dit doe ik meestal op het einde.

Enjoy,
Liquid

Liquid LP
2 oktober 2004, 20:42
heb een nieuwere versie online gezet. (zelfde link nog altijd)

der zit een klein foutje in (op die 8bars bij de "climax" is er een vals nootje)

er is gewoon wat melo change bijgekomen, voor de rest weinig behalve nog een hatje erbij, didgeridoo sound natuurlijker gemaakt (ingezongen)

yet to come: beat changes, FX en meer vocals

happiepuppy
3 oktober 2004, 19:11
leuk mixke!!
Vocals zijn goed, lekkere beat!
:music:

ben hie gene pro in maar vind het wel een zalig liieke!!

KEEP MIXING!!

Grtzzzzz

KiPpIe
3 oktober 2004, 19:23
leuk mixke!!
Vocals zijn goed, lekkere beat!
:music:

ben hie gene pro in maar vind het wel een zalig liieke!!

KEEP MIXING!!

Grtzzzzz

mixke? wie spreekt er hier over mixen?

anyway: aangezien ik ni veel van zelf muziek maken afweet kan ik hier ni veel over zeggen, maar..

de melodie zit wel goed imo, een climax heb ik spijtig genoeg ni echt kunnen vinden, en als hij er dan toch is, is hij heel minimaal...
De synths zijn in het begin iets te plat, ze geraken volledig verloren tegenover de bassline, dus die mogen toch ook wel iets meer knallen (maar misschien ging dit nog wel komen nada ge uw effecten er in had gestoken)..
Voor de rest, wel mooi opgebouwd, maar op het einde beginde toch precies iets te vroeg af te breken (geluidsterkte neemt al 1 minuut voor het einde al een beetje af?).

Dus, keep up the good work, en ik hoop da ge hier nog een goei schijf van maakt, want er zit volgens mij wel heel wat potentieel in.

K.

Liquid LP
3 oktober 2004, 19:31
thx voor comments

heb der vandaag eigenlijk weinig aan veranderd, behalve die valse noot eruit en iets geprobeerd met 2de synths... the usual stuff zowa.

ben ook aan't nadenken over een leuk tekstje, om het geheel wat meer op te vullen.

mvg,
Liquid

bandarlog
4 oktober 2004, 15:50
clipt volledig...

Wover
4 oktober 2004, 17:00
de melodie zit wel goed imo, een climax heb ik spijtig genoeg ni echt kunnen vinden, en als hij er dan toch is, is hij heel minimaal...

dat heb ik hem bij zijn deep blue ook al gezegd, het stijgt altijd naar een bepaalde hoogte en gaat dan gewoon terug direct naar beneden zonder bv een refrein, of een stuk dat altijd op dezelfde hoogte blijft.

ok dit heb geschreven voor ik het gehoord had, maar dat blijft dus geleden op deep blue, dit lieke vind ik echt wel zalig. Wanneer gade da nu is eindelijk uitgeven op CD of LP :p