PDA

Volledige versie bekijken : pb ??

-Z3rg-
1 oktober 2004, 21:20
restriction inadequate 0/s privileges ?? meer hebk ni te zegge alleen dak daardoor altijd gekickt wordt van Pb kan op geen enkele server meer dusja . Help Me out plz :help: thx FronTliner :sad:

vishnusixclix
1 oktober 2004, 22:42
Dat heeft te maken met het feit dat je niet ingelogd bent onder de juist naam...

Bij het installeren vraagt BF:V of punkbuster of je het programma toegankelijk wilt maken voor "all users" of "this user only". Blijkbaar heb je het 2de gekozen. Log je WinXP in onder een andere user, zal het niet werken...

Herinstallen of juist user nemen :)

-Z3rg-
1 oktober 2004, 23:18
euh ik gebruik nog steeds hetzelfde account waar ik altijd mee bf 1942 of vietnam speelde nix veranderd . en nu hebk da ineens wel voor dusja :s . snap er nix van . en mijn winxp staat zo dat iedereen tot alles toegangkelijk is :)

vishnusixclix
1 oktober 2004, 23:40
hmm... ken je de BENGAZ site (http://home.planetinternet.be/~gregvl1/) ?

Daar staat altijd KEIVEEL info op. Misschien is dit geval er al in verwerkt.

m4nTiS
2 oktober 2004, 00:40
Ge moet Hoofd gebruiker zijn bij uw O/S

Zo simpel ist....

Geloofde t ni...then get ur lazy arse out of that chair and find out urself @ www.evenbalance.com

And that's an order, Private!

-Z3rg-
2 oktober 2004, 12:34
Kben Hoofd gebruiker op mijn computer . zoals ik hier boven als is gezegd heb . der is maar een account op mijn pc aangemaakt en daar speelde ik altijd al bf mee en kheb er nog steeds nix aan veranderd . zit op zelfde user als altijd al :confused:

vishnusixclix
2 oktober 2004, 13:18
re-install...

-Z3rg-
2 oktober 2004, 14:05
heb bf en vietnam al 2x op nieuw geinstaleerd helpt nix :s . maja kga pc gewoon is formateren want kzit ook me Winupd.dll :tongue: fout

oberon_sedai
2 oktober 2004, 14:58
heb bf en vietnam al 2x op nieuw geinstaleerd helpt nix :s . maja kga pc gewoon is formateren want kzit ook me Winupd.dll :tongue: fout

yep, steek vooral je tong uit naar de mensen die je willen helpen, ondanks dat je hen niet genoeg info hebt gegeven. :wtf:

Bengie
2 oktober 2004, 15:32
hmm... ken je de BENGAZ site (http://home.planetinternet.be/~gregvl1/) ?

Daar staat altijd KEIVEEL info op. Misschien is dit geval er al in verwerkt.

wordt verwerkt op dit moment, ftp'en zal voor maandag zijn :D

Memphis
2 oktober 2004, 16:13
yep, steek vooral je tong uit naar de mensen die je willen helpen, ondanks dat je hen niet genoeg info hebt gegeven. :wtf:

dat was eerder bedoeld als uiting van frustratie tov die .dll fout denkek :p

Seraph
2 oktober 2004, 16:33
Zoals m4ntis al gezegd heeft; http://www.evenbalance.com/index.php?page=faq-bf1942.php

De derde vraag zou je prob moeten oplossen, als het tooltje niets vind dan reset je gewoon je user rights. :)

-Z3rg-
2 oktober 2004, 17:36
ja memphis snapt da tenminste da da op die dll fouten zijn :) en Morgen Zalt wel opgelost worden door ne nieuwe mooie format C :niceone:

Bengie
2 oktober 2004, 18:00
ja memphis snapt da tenminste da da op die dll fouten zijn :) en Morgen Zalt wel opgelost worden door ne nieuwe mooie format C :niceone:

als t ne XP format is, doe dan ineens ne slipstream met SP2, da geeft u ne performance boost voor de BF-games