PDA

Volledige versie bekijken : [hom] JuG - Eject (techno)

Fraa
29 september 2004, 19:42
hier zenk weer... heb weer iet in elkaar geknutseld... kken dr nog altijd zowa nix van, ma tbegint wel te lukken :)
kmoet geen technische comment horen over compressen ofzo, denk dak toch nie kan volgen :)

soit, ge luistert ma ns en ge laat ma weten wa ge dr van vindt...

http://users.telenet.be/jug/prul/JuG%20-%20Eject.mp3

Greetz

Monstertruckdri
29 september 2004, 21:58
vind het goed gedaan,is wel "rustige" techno,maar het kan niet altijd stevig boenke boenke zijn eh!hehe,kzou zegge,doe zo verder want dees is echt wel heel deftig gedaan! :niceone:

Fraa
29 september 2004, 22:43
vind het goed gedaan,is wel "rustige" techno,maar het kan niet altijd stevig boenke boenke zijn eh!hehe,kzou zegge,doe zo verder want dees is echt wel heel deftig gedaan! :niceone:

mjah, dit is zowa't 3de of 4de wak al heb geprobeerd in elkaar te steken en dees is toch't best gelukt tot nu toe zo :)
nujah, tis wel rustig idd, in ieder geval een héél stuk rustiger dan de stijl dak draai, de vorige nummerkes ware wa harder ma vielen een stuk minder mee qua inhoud... dusja :) ben dr nog nie lang mee bezig en kmoet nog zowa alles leren omtrend producen, dus we doen't stillekesaan ;)

Greetz

TRFluffy
29 september 2004, 23:38
hmmmmmmmm, ik vind het lekker, alleen mag de basskick iets minder "kak kak kak" (nja zo klinkt ie)... voor de rest, lekker...

het neigt naar progressive trance :) 's leuk :) heel leuk

Fraa
30 september 2004, 05:12
hmmmmmmmm, ik vind het lekker, alleen mag de basskick iets minder "kak kak kak" (nja zo klinkt ie)... voor de rest, lekker...

het neigt naar progressive trance :) 's leuk :) heel leuk

joa kweet, nujah... ligt ook wel wa aan de boxen, hier klinkt die bass een stuk zwaarder, zou eig nie mogen... :s

ma soit :)

thx

Greetz

Snd
30 september 2004, 17:26
lol de naam van die track rings a bell :woohoo:

Fraa
30 september 2004, 19:22
lol de naam van die track rings a bell :woohoo:

LOL :D

[MNEU]Poncho
30 september 2004, 23:02
Wel JuG, ik moet zeggen.

Den aanloop vond ik vrij plat! Kzeg maar wat er in mij omging e.
maar vanaf minuut 3-4 ofzo begonnen men voetjes wel wa te sjaken en ben ik verschoten van het nr.! Dacht ff dat het niks ging zijn. Het kan natuurlijk nog vele beter maar je bent op weg e.

Keep it up!

Fraa
1 oktober 2004, 14:28
Poncho']Wel JuG, ik moet zeggen.

Den aanloop vond ik vrij plat! Kzeg maar wat er in mij omging e.
maar vanaf minuut 3-4 ofzo begonnen men voetjes wel wa te sjaken en ben ik verschoten van het nr.! Dacht ff dat het niks ging zijn. Het kan natuurlijk nog vele beter maar je bent op weg e.

Keep it up!

duh kan't beter :) dit is zowa puur met fruity gemaakt... en kken eig in vergelijking met anderen bitter weinig hieromtrend :) dusjah :)