PDA

Volledige versie bekijken : Help, info nodig over BF

Stijneman
26 september 2004, 15:50
ok ik zou da wille kope he, maar heb paar vraagskes:
1: ik hoor/lees da alleen bf:1942 beste is, dus hoeveel kost die momenteel nog ?

2: is het beter om deluxe te kope dan gwn 42 ?

3: 2 weken geleden is de molen uit mijn geforce 4 ti 4400 gevalle, dus zit ik nu op een geforce2 MX 100 tot mijn MSI radeon 9800 pro aankomt, kan ik da spel spele op deze geforce 2 ?

voor de rest hebbek 1500 mhz (xp 1800+) en 512 ddr ram (pc 2300)

thx bij voorbaat

stijn

Memphis
26 september 2004, 16:06
als ge 1942 nog kunt vinden zou ik da kopen... expansions worden bijna niet gespeeld. Maar of ge dat nog vindt... tzal eerder deluxe worden.

En kdenk dat dat nog net draaibaar is

Stijneman
26 september 2004, 16:13
ok merci, :)
moest het ni draaibaar zen zou ik gwn besteld hebben snappie :D

maar as het nog net kan, hopen maar

ik heb 10 fps op tribes2 met 1280*1024 :p
en 20 in hl ook op die resolutie :D

ask is na winkel ga zallek et kope zi :D

Stijneman
27 september 2004, 17:10
**up**

heb nu - 500 mhz toegevoegt
alleja, fsb van 133.1 naar 166.4 gedaan :)

clockspeed = 1913.2 ofzoiet :D fijn fijn, nu nog hope da et stabiel blijft xD

Stijneman
28 september 2004, 18:35
morge ga ik het halen si :D dus zallek nog posten of het draait of ni op dees specs

ps: oc was stabiel op idle, maar stressed crashed em dus nu trug op 1500 mhz :( i need better coolers :(

esinda
28 september 2004, 20:10
Je kan best de battlefield 1942 world war II anthology kopen. Dit is het origineel + de 2 uitbreidingen. Ik heb het mij vorige week ook aangeschaft. Het kost 49, 99 euro, en het is beregoed. Kopen die handel dus, je gaat het in elke winkel vinden, van fnac tot free record shop. Have fun !!!

Stijneman
29 september 2004, 15:03
ik heb deluxe gekocht si, en toen ik CD3 instak crashte pc :( meh i want my better gfx card + more ram :p ) alle ik ga nu gamen want tis ondtsse al klaar :D my nick will be - CitroeN - (of zonder strepkes as da ni mag)

bye :D

-edit-

grote pleister zeg :p :eek: oh well binne half uurke spele dan :sad:

Stijneman
29 september 2004, 20:59
omg pwnzor spel :D ma alleen bekke lelijk op low graphics :( ma as nief kaart (eindelijk) binne is ga da nog meer pwnen

Bengie
29 september 2004, 21:09
omg pwnzor spel :D ma alleen bekke lelijk op low graphics :( ma as nief kaart (eindelijk) binne is ga da nog meer pwnen

als ge een beter kaartje hebt dan zult ge wel zien in wat vor een mooie sfeer BF42 zit
die gfx zijn zo slecht nog ni zenne voor een game dat al meer dan 2 jaar oud is.
Mor ge moet natuurlijk geen appelen met peren gaan vergelijken

Stijneman
29 september 2004, 21:57
weet ik wel, maar nu is da gwn lelijk door geforce2 e, ma as mijne radeon 9800 pro binne is :D (wacht er al bijna 3 of 4 weke op, ben tel kwijt (sinds dan is geforce 4 gesmolte))
ma vliege in cockpit is moeilijk :omg: third person is makkelijker, sensitivity is anders in cockpit, ma ene zei mij vliegt met pijlkes, ma telkes as ik vlieg wou pakke bomb op mij :( dus nog ni kunne teste , oh well better luck tomorrow :p

Seraph
29 september 2004, 22:12
Met die 9800 kun je alles op max draaien. En vliegen = veeel oefenen. :)

Lenny
29 september 2004, 23:28
dus zit ik nu op een geforce2 MX 100

op mijnen vorigen comp had ik ook die kaart.

En da ging goe om BF1942 te spelen.

Ge moet natuurlijk niet alles op max zetten ;)

maar ca marche, das zeker :niceone:

Stijneman
30 september 2004, 16:13
tis da e

zolang het maar werkt :D

ma ja ik zit met geforce 2 op geforce 4 drivers :ironic: :D

btw wa is cmd om fps of lijk in hl net_graph te tonen ? (of ctrl + N in tribes2 of met PJ script) want da zouk wel wille wete, speel nu op 800*600 @ 75 Hz met dees kaart met alles op low, geen zin om uit te zoeke wa goe werkt, omda as ik kaart heb ik alles op max zet (behalve reso, de reso zettek op max, maar op max kan ik ma 60 Hz aan dus moek op 60 zette) en hopelijk kan ik trug vsync afzette met die nief kaart, met de nief drivers van geforce 4 is da game-based en hl was dus standaard met , en kon da nooit changen, altij ma 60 fps :p

en ja vliegen = fun maar zal lang moete trainen e :D met jeep rond tank rijden is fijn :D en die tank barrel is traag dus ik kan zo makkelijk wegrake :D fun fun fun :D

wa is eig verschil (online) tusse Road To Rome en Standaard ?

*edit*

kheb oek al paar keer geprobeert TN server toe te voege aan favs in ASE via new server, maar hij vind die ni, hij ziet wel da em belgisch is, maar ping = 999, en naam = unscanned :unsure: ik heb ip juist ingevult, en port oek, en dan 1ste keer standaard Q en 2de keer Q = 23000 gezet, maar geen resultaat

iemand id ?

*edit2*

ok nvm tis in ene keer fixed, server zal plat geweest zen gistere zeker ?
alle kga er nu op en ewa vliege tot iemand anders komt :p

m4nTiS
30 september 2004, 16:52
om uw fps te zien in BF42 moet ge uw console openen (die key boven uw Tab-key...met t 2ke en t 3ke erop.... profesionelen uitleg he :p )
Eens in console tikt ge "fps 1" in (zonder de ")
Drukt ge op Enter
Sluit console
en dan zou linksboven de fps te zien moeten zijn.....

Voor deskundigere uitleg kunde best naar de Bengaz Site gaan.... (link sta in 1 van de Sticky's)

Stijneman
30 september 2004, 16:57
ok merci :p en ik wist al da ge console met die knop kunt openen, ofwel ² ofwel µ ofwel = (~) zijn de meest voorkomende standaard :p

heb is gevloge met pijlkes, en da gaat VEEEEEEEEEEEEEEEL beter
heb wel paar rare loopings gemaakt da ik eigenlijk gewoon wou trugdraaie, omda ik te ver was, ma dan werdek afgeschote :( stomme batterys

heb nog nooit in submarine gezete though :p eens probere, welke map eeft zoal submarines ? en waar dl ik mappacks ? want da hebbek oek nodig

Dearest
30 september 2004, 17:06
ok merci :p en ik wist al da ge console met die knop kunt openen, ofwel ² ofwel µ ofwel = (~) zijn de meest voorkomende standaard :p

heb is gevloge met pijlkes, en da gaat VEEEEEEEEEEEEEEEL beter
heb wel paar rare loopings gemaakt da ik eigenlijk gewoon wou trugdraaie, omda ik te ver was, ma dan werdek afgeschote :( stomme batterys

heb nog nooit in submarine gezete though :p eens probere, welke map eeft zoal submarines ? en waar dl ik mappacks ? want da hebbek oek nodig

Ewel op een map waar er veel water is é, da kan volgens mij ingesteld worden door de server, die sub is nie goe :(

Memphis
30 september 2004, 17:12
Midway en Iwo Jima (NIET in singleplayer... ma dat speelt toch geen kat ;))

custom maps worden zelden gespeeld in vanilla bf... gewoon standaar maps. Mods daarentegen worden veel gespeeld (Desert Combat, Forgotten Hope, Interstate, Pirates...)

Vliegen kan je trouwens best met een muis of een joystick doen ;)

Stijneman
30 september 2004, 17:33
mja vind makkelijker met pijltjes imo

thx voor mapnames :D ff zoeke achter servah met die map en weinig of geen spelers :p