PDA

Volledige versie bekijken : Ts voor de telenetters

Blaze the 411
26 september 2004, 13:44
ja ik vraag me af of er zo een ts server is vooral alle forums users van telenet die dan met elkaar communicere terwijl ze op de pubs spele van telenet op cod

als da derni is zou het well chizzle zen dat er een komt
maar dan niet alleen vo cod ma ook voor alle andere games die besproke worden op de fora van telenet :scream:

daarom ook deze poll

TiM007
26 september 2004, 13:51
zou zo hard sucke. n/o maar als er dan zo van die "zware" hollanders erop komen en beetje beginne neute en btw tn heeft daar het geld niet voor en als je op ts wil ga op die public ts van belgacom =)

massief
26 september 2004, 13:52
iedereen eeft nen clan ts toch dus nie echt nuttig é

Snake
26 september 2004, 13:56
slecht voorstel tbh, ik beeld me al in wat ge gaat horen op die ts:

"omfg"
"tbh..."
"ffs!"
"cheats"
"dat kan niet hoor"
"maar ik schoot op u!"

en er gaat van geprofiteerd worden, er gaan clans zijn die het gaan gebruiken als war chan

massief
26 september 2004, 14:02
ook waar

DesorteD
26 september 2004, 14:06
ventrilo > ts

Blaze the 411
26 september 2004, 14:09
de bedoeling was voor alleen de for gebruikers he dus met een pass op

zjatkop
26 september 2004, 14:32
iedereen eeft nen clan ts toch dus nie echt nuttig é
fu :[

Blaze the 411
26 september 2004, 15:19
toch als er niemand op uwe clan ts is en ge gaat op den telenet public dan kunt ge toch wa zevere met de bekende gezichten enzo die je kent van de forums

samme007
26 september 2004, 16:04
zou zo hard sucke. n/o maar als er dan zo van die "zware" hollanders erop komen en beetje beginne neute en btw tn heeft daar het geld niet voor en als je op ts wil ga op die public ts van belgacom =)

zeg es die ts van belgacom... ?:)

Duivenmelker
26 september 2004, 16:48
ventrilo > ts

²

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

thugangel
26 september 2004, 16:55
lijkt me wel shiek,
ma k denk ook da ter teveel misbruikers zullen zijn...
de bedoeling was voor alleen de for gebruikers he dus met een pass op - iedereen kan die zien e :)

Lilpac

Snake
26 september 2004, 17:04
lijkt me wel shiek,
ma k denk ook da ter teveel misbruikers zullen zijn...
de bedoeling was voor alleen de for gebruikers he dus met een pass op - iedereen kan die zien e :)

Lilpac

yeah right, ge peist da iedereen da pass binnen het forum gaat houden zeker?

kijk naar mirage ts, er is daar één iemand die pass aan jan en alleman geeft (JA, JIJ MOB)

st0rmr1d3r
26 september 2004, 17:11
ventrilo > ts
:bow:

massief
26 september 2004, 17:47
:bow:
desorted zegt ne keer es iets ze en direct :bow: a volonté :p

koegras
26 september 2004, 18:42
ja ik vraag me af of er zo een ts server is vooral alle forums users van telenet die dan met elkaar communicere terwijl ze op de pubs spele van telenet op cod

maar dan niet alleen vo cod ma ook voor alle andere games die besproke worden op de fora van telenet :scream:

daarom ook deze poll

Ik neem aan dat dit als een grap bedoeld was?

scipicore
27 september 2004, 17:40
kijk naar mirage ts, er is daar één iemand die pass aan jan en alleman geeft (JA, JIJ MOB)

Ik heb et van SharkyXTS :unsure: :unsure:

scel
27 september 2004, 17:41

nederlands2win imo

st0rmr1d3r
27 september 2004, 17:48
desorted zegt ne keer es iets ze en direct :bow: a volonté :p
et verschil tussen TS en VENTRILO is extreem groot ,zowel van snelheid als ge iets zegt, tot zeer duidelijke stemmen..
ik gebruik niet anders dan ventrilo ,en ik wil ook niets anders gebruiken..
als ge op TS dus nadeeeeeeee roept horen ze da maar na dat ze ontploft..
op ventrilo daarintegen

en ik zie ook totaal nie op naar desorted ofzo, in tegestelling tot gij met u domme opmerkingen precies wel

Blaze the 411
27 september 2004, 22:29
jeez zoveel man daar tege owwel ik kan waarschinlijk zo'n pub ts vo 50 man gratis krijge !!!!

massief
27 september 2004, 22:31
et verschil tussen TS en VENTRILO is extreem groot ,zowel van snelheid als ge iets zegt, tot zeer duidelijke stemmen..
ik gebruik niet anders dan ventrilo ,en ik wil ook niets anders gebruiken..
als ge op TS dus nadeeeeeeee roept horen ze da maar na dat ze ontploft..
op ventrilo daarintegen

en ik zie ook totaal nie op naar desorted ofzo, in tegestelling tot gij met u domme opmerkingen precies wel
bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan en ik begrijp uw argumenten :niceone:

Springfield
27 september 2004, 22:31
op ET hebben ze dat ook gedaan

result: 1/3 weken actief 4/~ weken geen kat

Wazzie
27 september 2004, 22:44
dan krijgde zo van die mannen die om de 5 botten hax roepen. (wat nu al het geval is op de telenet servers , bv. die gast met die nvidia nick of whatever)

greetje
27 september 2004, 23:25
nederlands2win imo

koopt gij u eerst ne micro waar da we u goed door verstaan...

ned2winmyass :p

lone.wolf
28 september 2004, 12:04
dan krijgde zo van die mannen die om de 5 botten hax roepen. (wat nu al het geval is op de telenet servers , bv. die gast met die nvidia nick of whatever)

video kaart is nen irri kerel :/

ot : slecht idee, ik moet et geween van scp al aanhoren op onze ts, laat staan et geween van 10 scp'jes op een pub tn ts :p

Blaze the 411
28 september 2004, 16:31
owwel ja maar daar kunne we voor zorge ik geef aan paar admin en diegene da beginne whine die krijge waarschuwingen teveel waarschuwinge is kick :)

TX.Conn
28 september 2004, 16:31
very bad idea,... als ge al op tlnt servers zit zitten de meeste al te whinen en als iedereen nog es op ts of ventrilo zou zitten zal het nog erger worden.

btw ge zult da nooit correct kunnen regelen want mss zullen er gasten opzitten op vent of ts die helemaal niet op de tlnt servers zullen zitten.
pub ts is irri als ge wilt luisteren wat er op de maps gebeurd want iedereen zal zitten roepen tot en met.

tis soms al erg genoeg da ge kunt typen in het spel zelf!

st0rmr1d3r
28 september 2004, 16:46
op ET hebben ze dat ook gedaan

result: 1/3 weken actief 4/~ weken geen kat
hallo sletje :love:

The recycleload
28 september 2004, 16:48
ik vind het alleen voor forum mensen
wie cut doet kicken en bannen

samme007
28 september 2004, 18:33

Das Davion (bekend van het hardware forum) en ie zit soms ook hier :)

DesorteD
28 september 2004, 18:39

en ho egaat gij controleren wie er allemaal op het forum zit?
passwoorden worden toch doorgespeeld

Mayh3M
28 september 2004, 18:41

daarom ook deze poll
chizzle? :wtf:

samme007
28 september 2004, 18:41
je kunt het miss zo arangeren dat alleen de mensen die ingelogd zijn op dit forum die ts kunn gebruiken tis maar een voorstel é...

Blaze the 411
28 september 2004, 18:42

somebody who understands me

samme007
28 september 2004, 19:12
waar blijven nu die crew-members om es te reageren??

Snake
28 september 2004, 19:22
waar blijven nu die crew-members om es te reageren??

hier hoeft niet op gereageerd worden, ze weten gewoon dat het een dom voorstel is

:music: high contrast - twilights last gleaming :music:

tRcd
28 september 2004, 19:44
video kaart is nen irri kerel :/

ot : slecht idee, ik moet et geween van scp al aanhoren op onze ts, laat staan et geween van 10 scp'jes op een pub tn ts :p

sooooo true :tongue: