PDA

Volledige versie bekijken : Is het dit??

EA lover
25 september 2004, 19:17
Ik koop dus in een winkel het spel battlefield 1942 omdat ik er al veel dingen overhoorde, vooral over de multiplayer. Ik installer het spel. Ik download de patch van ongeveer 150 MB (v1.6) en ik start het spel. intor EA blablabla.... en dan kom ik op het beginscherm. Vanboven staat singleplayer, multiplayer, options,... I klik op singleplayer en dan verschijnt er maar één map en als ik die laad dan verschijnt er een map waar ik het respawnpoint moet kiezen en dan begin ik te spelen met bods. Dis had ik helemaa niet verwacht. Ik had gedacht aan een normale singleplayer (zoals COD en MOHAA). Ik klik dus op multiplayer en daar zie ik helemaal geen servers terwijl ik toch op internet ben. Weet iemand antwoorden op mijn problemen?

Slim_Shady
25 september 2004, 19:26
BF is een puur multiplayer gericht spel , (god wie weet hoelang ze er over zouden gedaan hebben voor een deftige SP :p)
dus ja ... dat is het ,
maar servers zijn er genoeg , probeer eens ASE (all seeing eye) om servers te zoeken ,
er is uiteraard ook de TN server (zie sticky) ;)

freggelsof2
25 september 2004, 20:04
duw eens update in multiplayer

Wimolus
25 september 2004, 20:04
He bf moet ge niet eens spelen in sp. Zuigt megahard. Maar de mp ervan owns every game in mp. Tenminste als ge het een bekke kunt.

EA lover
25 september 2004, 20:32
Ik wil proberen maar hij zegt invalid cdkey? Ik heb ook nog niet gamespy geinstalleerd. Moet ik dat eerst doen?

Mesandar
25 september 2004, 20:41
effe terzijde, maar voor ge opt internet begint te spelen kun je toch eens best tegen de moeilijkste bots spelen. zolang je niet meer dan het 3dubbele van de score van de bots hebt, kan je beter nog niet onmiddelijk opt internet spelen. dat is dan al een n00b minder ...

EA lover
25 september 2004, 20:44
maar weet er iemand een antwoord voor die invalid key of moet ik gamespy installeren?

m4nTiS
25 september 2004, 21:09
GameSpy, All seeying Eye of HLSW...allemaal goed...excuseer...beter dan de ingame browser.

Seraph
25 september 2004, 22:43
Bengaz, place to be;
http://home.planetinternet.be/~gregvl1/

Guides genoeg :)

Le Preinz
25 september 2004, 22:51
Speel gewoon mee online ineens, je zal direct verkocht zijn aan dit spel. Hou u wél nog low-profile. Volg een goede speler en assisteer hem (als medic/ engineer of zo) en let op hoe je speelt. Voor die invalid cd-key weet ik geen oplossing. Normaal zou uw key toch in orde moeten zijn als je die in de winkel hebt gekocht. 2e hands kan wel voor problemen zorgen mss... eigenlijk geen id...

EA lover
26 september 2004, 12:16
oké ik installeer dus gamespy. Ik probeer op ne server te geraken maar hij zegt invalid cdkey. Ik schakel punkbuster uit en klik dan op een server en dan zegt hij map not found

Valdo.be
26 september 2004, 13:34
effe terzijde, maar voor ge opt internet begint te spelen kun je toch eens best tegen de moeilijkste bots spelen. zolang je niet meer dan het 3dubbele van de score van de bots hebt, kan je beter nog niet onmiddelijk opt internet spelen. dat is dan al een n00b minder ...
was da voor zever. Gaat gij elke speler die nie ownt verbieden op een server ofwa? Liever een noob zoals gij het zegt, dan cheaters of anti-noobs (aka cs'ers). Dat het soms lastig is voor de meer ervaren spelers, da kan ik begrijpen. Mor als ge dan toch zonder noobs wilt spelen, speel dan clanwars. Publics is voor jan en alle man.

kakakaka
26 september 2004, 13:44
:offtopic:

was da voor zever. Gaat gij elke speler die nie ownt verbieden op een server ofwa? Liever een noob zoals gij het zegt, dan cheaters of anti-noobs (aka cs'ers). Dat het soms lastig is voor de meer ervaren spelers, da kan ik begrijpen. Mor als ge dan toch zonder noobs wilt spelen, speel dan clanwars. Publics is voor jan en alle man.Imho , ik speel nu geen BF maar TO, er zijn overal noobs , dat er dan een paar servers komen met noobs of zo. En de meer ervaren in andere... :p
Want speciaal in een clan gaan voor mee te spelen zonder noobs zie ik ook niet zitten :unsure: (alhoewel het soms leuk is tegen noobs, dan ben je precies DA MAN:D )
Cheaters sucken aars , dat zijn pas ECHTE noobs , die niet kunnen winnen zonder radar of aimbot :tongue:

Mesandar
26 september 2004, 14:18
was da voor zever. Gaat gij elke speler die nie ownt verbieden op een server ofwa? Liever een noob zoals gij het zegt, dan cheaters of anti-noobs (aka cs'ers). Dat het soms lastig is voor de meer ervaren spelers, da kan ik begrijpen. Mor als ge dan toch zonder noobs wilt spelen, speel dan clanwars. Publics is voor jan en alle man.

jong, vlieg nu is ni zo uit, precies een klin kleuterke

kijk, ik geef advies: speel mss eerst wa tegen bots voor ge opt internet gaat, want het zal ni alleen voor de vijanden leuker zijn, maar ook voor uzelf (als ge alleen wordt afgeknald edde er ook niks aan). En over da gecheat heb ik nog nieens iets over gezegd: liever ne n00b dan ne cheater, ok, maar als het dan toch ineens kan: liever een niet noob dan een cheater zu

btw, ik speel ni elke week een clanwar :sleep:

:offtopic:

Imho , ik speel nu geen BF maar TO, er zijn overal noobs , dat er dan een paar servers komen met noobs of zo. En de meer ervaren in andere... :p
Want speciaal in een clan gaan voor mee te spelen zonder noobs zie ik ook niet zitten :unsure: (alhoewel het soms leuk is tegen noobs, dan ben je precies DA MAN:D )
Cheaters sucken aars , dat zijn pas ECHTE noobs , die niet kunnen winnen zonder radar of aimbot :tongue:

de cheaters kunnen trouwens ook ni winnen MET aimbot of radar, neem da van mij aan hoor...

oberon_sedai
26 september 2004, 17:27
Yo mesandar, kgaan em toch een stuk gelijk moeten geven se.
after all , gij zijt ook ergens moeten beginnen hé.

en de best way to learn it fast is in MP, in SP leer je alleen wat voertuigen besturen en stuff. niks meer. dus mischien is ff een enkele map in SP en dan over naar MP en spelen maar.

Mesandar
26 september 2004, 18:18
Yo mesandar, kgaan em toch een stuk gelijk moeten geven se.
after all , gij zijt ook ergens moeten beginnen hé.

en de best way to learn it fast is in MP, in SP leer je alleen wat voertuigen besturen en stuff. niks meer. dus mischien is ff een enkele map in SP en dan over naar MP en spelen maar.

welk stuk? :p

ma ik weet da ik ni zoog toen ik me MP begon, na een paar maand SP, en als ik kijk naar sommige medebf'ers denk ik da da de reden is...

nu ja, ik probeer ook alleen mijn ervaring te delen, EA-lover kan zijn mening daarmee aanvullen of ni, aan hem de keuze..

ma tot zover de offtopic. iemand een antwoord?

Stijneman
26 september 2004, 19:46
stop het geflame over die noobs is, ge valt al eve laag as de starter van de flaming

Exit
5 oktober 2004, 10:43
PB geupdate? lees hier van 1.6 installed enzo maar is PB up to date?
als ie blijft zagen op cdkey dan mail naar EA

[MJ]
5 oktober 2004, 11:23
Ik heb dat ook wel al voorgehad, zoek s op t net naar de BF1942 cdkey changer en geef uw cd-key s opnieuw in. Als dat niet helpt, reinstall, en als dat ook niet helpt heeft prolly iemand de key overgeschreven in de winkel en speelt die nu op een warez versie met uwe key