PDA

Volledige versie bekijken : msn email adressenlijst cleander

giganta
17 september 2004, 11:23
lo,

ik zoek een progje waarmee je uw msn kunt cleanen.
je weet wel, als iemand zijn email adres intypt dan slaagt dat automatisch op.
en je kunt het niet meer verwijderen.
is tamelijk irri want al mijn vrienden die bij mijn thuis komen en zich aanmelden bij msn slaagt die hun email adres op.
en nu zit ik hier met een heleboel email adressen

iemand een idee met welke prog je dat kunt cleanen ?

dank u

LSD-ProZac
17 september 2004, 11:51
probeer eens hier http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=830

zou normaal moeten werken... :niceone:

Feignasse
17 september 2004, 11:53
Windows XP?

Start > Configuratiescherm > User Accounts

> op uw account klikken > linksboven op 'manage my network passwords' klikken > overbodige e-mailadressen verwijderen

giganta
17 september 2004, 13:23
Windows XP?

Start > Configuratiescherm > User Accounts

> op uw account klikken > linksboven op 'manage my network passwords' klikken > overbodige e-mailadressen verwijderen

als je dat wilt doen dan moet je inloggen met hun passwoord :)
en dat heb ik natuurlijk niet...

Feignasse
17 september 2004, 15:05
Huh? Al geprobeerd??

Ik kan die perfect verwijderen hoor, zonder paswoord

giganta
17 september 2004, 15:40
Huh? Al geprobeerd??

Ik kan die perfect verwijderen hoor, zonder paswoord

ik dus blijkbaar niet.
als ik op verwijderen klik gebeurt er niets...

is er geen andere oplossinge met een prog ofzo ?

het staat zo in de lijst

uwnaam@hotmail.com (paspoort)

giganta
17 september 2004, 15:45
probeer eens hier http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=830

zou normaal moeten werken... :niceone:

When you sign in to Messenger, it remembers every email address / .net passport that you signed in under. To remove an item from the list of remembered names:

1. In Start menu select Run
2. enter: "control userpasswords2"
3. Go to Advanced tab
4. Select Manage Passwords Button
5. Add or Remove items at will

(Haven't tried on XP Home)

Don't know where else these names come up, but I was trying to get rid an email address from the Messenger login and stumbled across this setting when trying another tweak from this site. enjoy!

op het einde komt het op het zelfde neer als bij ulixes.
maar het werkt ook niet.

een maat van mij heeft het ook geprobeerd en bij hem werkt het ook niet.

Mocke-Lock
17 september 2004, 16:13
via het register

start > run (uitvoeren) > regedit
ctrl+f voor te zoeken naar hun e-mail en verwijderen

lektriK
17 september 2004, 17:16
toch nog ff vermelden dat al die (Passport) accounts op een gebruiker met beperkte rechten staan, en da wij daar op school dus met den Beheerder account niet inkunnen via User Accounts schermke

en Mocke-Lock uw methode werkt niet, hier bij mij is getest en 't ging niet (heb alle volledig register afgezocht ja)

KO
17 september 2004, 19:37
1. Zet aan dat je verborgen bestanden ziet, en dat je systeembestanden kan zien.
2. Sluit messenger volledig af.
3. Ga naar C:\Documents and Settings\***username***\Application Data\Microsoft\Credentials\S-1-5-21-1085031214-1580818891-854245398-1003\ (laatste map kan andere nummers bevatten)
4. Delete de file Credentials
5. Reboot

Ik wacht graag af in dit soort threads om te kijken dat iemand het huiste antwoord weetn meestal is dit niet zo dus vandaar dzt ik het maar post, het verwijdetren via het config scherm werkt enkel op de engelse editie van xp

SlashDotCom
17 september 2004, 20:30
Map Credentials verwijderen
Windows slaat automatisch de e-mailadressen op waarmee computergebruikers hun MSN Messenger-verbinding inschakelen. Handig dat u daar niet aan hoeft te denken. Maar voor het verwijderen van die inloggeschiedenis moet u meer moeite doen. Toch kunt u de lijst opfrissen en met een schone lei beginnen. Er zijn twee wegen die naar Rome leiden.

Ga via Start naar Configuratiescherm en klik op uw gebruikersaccount. Links in het scherm, bij Verwante Taken, kiest u voor ‘Netwerkwachtwoorden beheren’. Het venster ‘Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden’ verschijnt. Selecteer de account die u de deur uit wilt doen en klik op de knop Verwijderen.

De praktijk wijst uit dat deze oplossing niet altijd werkt. Er is gelukkig nog een manier, maar daarmee verwijdert u ook andere gebruikersnamen en wachtwoorden die Windows mogelijk opgeslagen heeft. Zorg er eerst voor dat u in de verkenner verborgen bestanden en mappen zichtbaar maakt (via menu-optie Extra naar Mapopties, tabblad Geavanceerd). Ga dan naar C:\Documents and Settings\[gebruikersaccount]\Application Data\Microsoft\Credentials. Verwijder de map Credentials, en u bent ook uw gebruikersnaamgeschiedenis in MSN Messenger kwijt.

Herstart uw computer. Windows maakt vanzelf een nieuwe map Credentials aan.

Bron; zdnet.be

Werkt bij mij perfect, als je aanmeldings e-mails zijn weg