PDA

Volledige versie bekijken : cd-rom gaat ope en toe

Th3 aLmIgHtY
10 september 2004, 21:13
ja kheb dus al een tijdje da mijn cdrom vanzelf ope en toe gaat, nuja khad daar ni derekt iet aan gedaan kdacht wel aan spyware ofzo maja kging formattere daarmee, dus ik formateer en nu ist nogaltijd van tzelfde ... (dus een uur gelede geformateerd en khebbet al trug...)
wtf is da nu ?

KO
10 september 2004, 21:28
ja kheb dus al een tijdje da mijn cdrom vanzelf ope en toe gaat, nuja khad daar ni derekt iet aan gedaan kdacht wel aan spyware ofzo maja kging formattere daarmee, dus ik formateer en nu ist nogaltijd van tzelfde ... (dus een uur gelede geformateerd en khebbet al trug...)
wtf is da nu ?

ga eens niet in windows, dus bv je bios heb je het daar ?

Ironpole
10 september 2004, 21:56
Is da gewoon op onwillekeurige momenten of bij ne boot ofzo?

Th3 aLmIgHtY
10 september 2004, 22:09
onwillekeurig
kzal is in veilige modus opstarte
want dit gebeurt meestal pas na tien minute wanneer de pc al een tijdje is opgestart

Th3 aLmIgHtY
10 september 2004, 22:17
kben zelf ni tot in veilige modus moete gaan, hij doet dit ook heel het booten (dus als ik in bios effe blijf ook...) aan wa kan da dan ligge ? cd-rom kappot ofwa ??

KO
11 september 2004, 00:05
kben zelf ni tot in veilige modus moete gaan, hij doet dit ook heel het booten (dus als ik in bios effe blijf ook...) aan wa kan da dan ligge ? cd-rom kappot ofwa ??
dan is uw cdrom drive idd kapot :wtf:

rory.b.bellows
11 september 2004, 20:01
gij gebruikt msn messenger he?

Th3 aLmIgHtY
13 september 2004, 17:57
mja
(sorry zie reply nu pas)

KO
13 september 2004, 18:05
gij gebruikt msn messenger he?

de hele wereld ;)
enne als dat ding zelfs al tijdens het booten opengaat, wilt dat zeggen dat het gewoon kapot is en heeft het niets met msn te maken

someone666
13 september 2004, 18:39
ik had da ook
BIOS upgrade gedaan en was weg

Welk MB heb je?

LSD-ProZac
13 september 2004, 18:40
moe wel vree lastig zijn, nen bekerhouder die ni blijft staan :sad:

Ryan1986
14 september 2004, 00:48
moe wel vree lastig zijn, nen bekerhouder die ni blijft staan :sad:

krak, glas kapot :doh:

rory.b.bellows
14 september 2004, 04:40
=']de hele wereld ;)
enne als dat ding zelfs al tijdens het booten opengaat, wilt dat zeggen dat het gewoon kapot is en heeft het niets met msn te maken

Over heel de wereld wel ,ma nie iedereen

voor zelfde geld is iemand em aant pesten,via msn is alles mogelijk heb gezien.
:evil:

Forceflow
14 september 2004, 08:07
Der is zo'n oude Trojan, genaamd BackOrifice, die een gebruiker vanop afstand de mogelijkheid gaf om je CD-rom drive te openen/sluiten.

Formatteer je je PC en zet je je data terug vanop een image of installeer je alles opnieuw ? (mogelijk zit de trojan al in je backup images, hm)

Start je PC ook eens op met de CD-rom drive afgekoppeld ... of schakel hem eens evne uit in het apparaatbeheer in windows.