PDA

Volledige versie bekijken : Boekhouding Quicken 2005

Lemon
10 september 2004, 06:43
Ik heb een eigen business waarbij ik 3 betalingsmiddelen gebruik. Het zijn allemaal online betalingmethodes.

-paypal
-egold
-moneybookers

Nu in men business heb ik partners die ik betaal via een van deze betalingaccounts.

Ik heb ook feedpartners, dat zijn mensen die mij betalen via een van deze betalingsmethodes.

Nu moet ik voor elke partner apart een commisie fishe opstellen. Dus moet ik alles bijhouden.

Ik moet ook de balance bijhouden van die 3 accounts.

Nu gebruik ik de Quicken 2005 software maar ik bak er niets van. Ik zou dus een log moeten hebben van alle transacties die gebeuren via die accounts. Elke transactie zal dus in een categorie zitten. Ik wil dus het volgende doen:

-Overzicht en balans per betalings account (paypal, moneybooker, egold)
-Overzicht transacties per category (affiate payouts, server kosten, enz)
-Automatische opmaak van de commisie fiche per partner. (ik heb er 2700 dus veel werk om zoiets met de hand te doen :))

Iemand die quicken 2005 gebruikt en weet hoe ik dan kan maken in da prog.?Dus welke soort accounts ik in quicken moet instellen enz.

Of als iemand een beterprogramma weet voor dit te maken. Laat maar iets weten :)

Alvast bedankt

[MJ]
10 september 2004, 09:55
Da's dan eigenlijk een boekhoudpakket dat ge zoekt? Ik denk dat Expert for Windows één van de betere is...

Btw, moved naar soft-forum.

Lemon
11 september 2004, 19:42
Nee ik zoek geen software. Ik zoek iemand die met quicken kan werken.