PDA

Volledige versie bekijken : [hom] gun shot (jump)

filip333
8 september 2004, 22:19
Artist : dj hoodsie & dj drynet
Title : gun shot
Genre : jump
Time : 4:24
Audio Format : MP3
Kwaliteit : 192 kb/s
Filesize : 6.1 mb
Download : http://users.pandora.be/bambipower/fillip/
Gebruikte Gear : fruityloops, wavelab, absynth 2

tracklist:

gun shot

dit is onze volgende plaat, wij vinden ze redelijk goed en we hebben geprobeerd ne climax te bouwen nu, allez hopen we natuurlijk :D :D, ze is nog ni 100% af het geluid is iets minder maar dat passen we normaal nog wel effe aan we zijn gewoon al benieuwd naar jullie reactie's

thx hoodsie & drynet

TRFluffy
9 september 2004, 16:11
eerst al ff zeggen da't mijne stijl nie is...

maar ik zou die synt wa meer hoge tone geve, en wa meer reverb (pers. mss?) en meer percussie...

voor de rest goed, behalve ook da die beat alles "wegboenkt", dusja...

breez
9 september 2004, 18:02
ik vind het echt vrij goed zeer goed gedaan

ma die gun shot en die doh! zou 'k der uit laten, het is zo al vet genoeg :)

*edit* enige minpunt is het in heel het begin dat 't precies nie logisch opbouwt en op het einde dat 't nie logisch afsluit maar voor de rest geen opmerkingen

bandarlog
9 september 2004, 21:41
ok, ik ga het nog ene keer zeggen: B-A-S-S !!!!! gebruik BASS! Dus naast ne kick ook nen bass plz, vr de rest: nogal kaal, ni mijne stijl maar heb nu al een paar van die jump nummers beluisterd en er wordt weinig innovatie in gebracht imo...

blaffertje
9 september 2004, 21:49
de link werkt lik nie meer :s

filip333
10 september 2004, 16:15
yo in ieder geval thx for the reply's we zullen er zekers rekening mee houden :D, en de link marcheert terug normaal. we gaan nog regelmatig posten we maken ongeveer 2 platen per week dus see you next time :D

TRFluffy
10 september 2004, 16:36
yoink? ik zit al meer dan e week te "prutsen" aan mijn song en jullie blaffen der twee per week door :|

filip333
10 september 2004, 17:58
we hebben heel de dag den tijd he :D, we zijn bvb vandaag van 10.00 u tot daarnet (16:00) bezig gezeten en vannavond terug tot vannacht. als je je met muziek bezig houdt moet je het ineens deftig doen he :D

TiTame
10 september 2004, 20:54
like you got no life omg :wtf:

bandarlog
11 september 2004, 03:14
yoink? ik zit al meer dan e week te "prutsen" aan mijn song en jullie blaffen der twee per week door :|

Een week? Een maand zou een realistischere schatting zijn bij mij...

TRFluffy
11 september 2004, 05:12
tja, als je kijkt naar de kwaliteit en professionalisme van uw tracks en dan die van mij hoor je het wel, maar na een maand raak ik verzadigd... tschiet nu al nie over

dj-jo_v
11 september 2004, 11:22
hey nice gedaan echt waar
alleen de bass is wa hard:d maja se das ok welles vet:)

bandarlog
11 september 2004, 12:30
alleen de bass is wa hard:d maja se das ok welles vet:)

:doh: :doh: :doh:

OK, ik ga het nog ENE keer zeggen: BASS IS NIET HETZELFDE ALS KICK!! djiezes, maakt daar alstublieft een onderscheid in... Hier zit namelijk wel een kick in maar geen bass en wat is het gevolg? Op de dansvloer bijvoorbeeld zitten de mensen te wachten op 'iets' dat niet komt dan: de basslijn.

Dj Aero
11 september 2004, 12:49
met het luisteren mee:
claps en hihat zijn te standaard, deze klinke niet proffesioneel genoeg... er zijn veel betere claps en hihats.

de kick is ronduit lekker!

uw structuur van drums ook zeker goed

ik zou op u eerste synthje daar, wa reverb zette!

ik mis een hevige baslijn... een tunetje en een zware kick is niet genoeg (vind ik natuurlijk)

u effectjes tussen in zijn ook wel origineel en funny.

het is wel heel den tijd hetzelfde ...

in het algemeen zeker geen slecht nummer, je hebt wel 'hardstyle-talent'!

filip333
11 september 2004, 19:22
ja we zijn nu een stap hoger aan het geraken we zijn nu bezig met reason 2.5 dus nu zullen de liedjes idd wel een pak langer duren. in fruityloops werd het iets te gemakkelijk daarmee en die bassline daar gaan we ons werk is van maken thx for the reply's ;)

..LeRenard!
15 september 2004, 20:18
kvinde melodie niet eht lekker, mag veel vetter
de kick blaast alles weg, ge hebt hardere kicks die niet alles overstemmen
plus met een basslijn kan je veel doen ;)
echt waar!
Dan wordtet allemaal zwaarder!

Probeer andere samples it, zoals aero zegt deze klinken niet zo pro

Voor de rest let op je structuur, kweet da da moeilijk is, ook ik ondervind daar nog wa last van soms...

Voor de rest, blijf verderdoen en experimenteren, en post regelamtig eens iets dat we kunnen luisteren..

dark-e
22 september 2004, 03:04
hmmmz, sorry maar...van deze dingen kan je er tien op een uur maken :)
vin er echt niks aan, gekapte kicks, gekapte leads, kortom ni vloeiend, ni spannend, niet aangenaam om naar te luisteren, sorry... :wtf: