PDA

Volledige versie bekijken : [hom] The Fluff - Dream Away (Trance)

TRFluffy
5 september 2004, 22:55
heya,

weer aan een nieuw trackje beziggezeten, nja, mss nie echt goed, kweet het niet...

http://home.scarlet.be/~pin69975/thefluff-dreamawaybeta.ogg

filesize: 4,35MB
Formaat: 80kbs OGG
gear: FL Studio 4.0, Albino VST, samples...

beetje zweven

en wederom, BETA :) hehe moet echt es leren iet "afwerken" (kan dat in muziek??)

greetz, comments welkom :)

Bastaspast
6 september 2004, 02:40
beste dak tot nu toe van u gehoord heb
en da wil ni zegge da uw ander werk slecht of ondermaats was
dees is gewoon lekker

mooi op dit uur :)
lekker chilly, mooie klanken, mag hier en daar wel wa euhm hoe moek da zeggen, wa meer swung zoda het wa meer in elkaar ineen vloeit
ma alleszins :niceone:

liefs ;)

xyus89
6 september 2004, 19:21
hey!

ik vind et redelijk goed maar het heeft die touch niet...
probeer in erges eventjes een ritmische bass te doen zoals

jordan en baker-eXplode, in et begin wat coole tekst en dan komt de melodie ingevaagd... hierna komt ff een melodische bass... zoiets vind 'k cool

cheerz Xyus

TRFluffy
6 september 2004, 20:04
hey!

ik vind et redelijk goed maar het heeft die touch niet...
probeer in erges eventjes een ritmische bass te doen zoals

jordan en baker-eXplode, in et begin wat coole tekst en dan komt de melodie ingevaagd... hierna komt ff een melodische bass... zoiets vind 'k cool

cheerz Xyus

welke remix is dat? de epic extended of de marc van lint remix, kem ze sinds vrijdag op vinyl (don't ask :p)

dark-e
7 september 2004, 23:19
kvind het bij momenten nogal vals klinken, toch mee oppassen...verder, kick, bass en percussie valt goed mee, maar daar stopt het dan ook voor mij
grtz

RiCo-G
9 september 2004, 08:46
Je maakt teveel gebruik v/d zogenaamde "horrorfilm" akkoordjes;) Plus daar bovenop zijn er enkele valse noten tov je Bassline die m'n haartjes omhoog doen komen :s

Het concept is leuk, en ja zweverig bedoeld.. maar na een aantal mins heb'k zovan... wanneer komt dit plaatje eens los..? Needs remixing!

TRFluffy
9 september 2004, 19:09
http://home.scarlet.be/~pin69975/dreamawaybeta2.ogg

ogg, 192kbit ;) 8min 6, 11mb of zo

heb da tweede deel er uit gelaten omda da redelijk "erbijgeplakt" was :)

dusja,

comments on this plz

da_diablo
10 september 2004, 00:36
die melodie da vanaf 3.04 begint, ik zou die in een ander "akkoord" (of whatever, gewoon andere sound, zelfde melodie) zetten. dit doet me teveel aan oostershe shit en goedkope toestanden denken. voor de rest vind ik het wel goed.
mss kan de melodie zelf een beetje verbeterd worden, aan het einde van de 2e cyclus, dat vind ik niet zo goed (als je me enigsinds volgt, ik ken de officiele termen niet)
het stuk vanaf 4.44 is beter kwa "akkoord"(of whatever)

mss 2e climax ipv het lied zo lang te rekken?

k hoop dat ik geholpen heb