PDA

Volledige versie bekijken : Welcome to the First ClanBase Call of Duty Eurocup

DesorteD
4 september 2004, 23:03
Welcome to the First ClanBase Call of Duty Eurocup
by: Scorp

It gives me great pleasure to be able to announce the fist ClanBase Call of Duty Eurocup.

As you may or maynot know The ClanBase EuroCup is a traditional event here at ClanBase and only the best European clans will be invited to participate in the EuroCup. The winner of the EuroCup can call themselves the best European clan. EuroCup clans are invited based on their skill, their experience with international online competition and their reputation.

The Call of Duty S&D Cup Fall 2004 has 343 signups this season and is one of the largest gametypes on ClanBase so we should be proud of the community and what we have achieved. We should also be proud that Call of Duty has been chosen for a EuroCup this season.

So what will you see in this cup? Well we expect to have good coverage for the cup from the CoD community, we hope to use CoDTV and will deffinatly be using Shoutcast and ofcourse the EuroCup favourite, CBooky.

Th most important thing that you will want to know for now is which Clans will be invited to play in this EuroCup. This will be announced aswell as the maplist on Wednesday the 8th September in #EuroCup.

The IRC channel for the cup will be #EuroCup.CoD, there we will keep you upto date on whats happening in the cup, please also ask any questions that you have there, so on behalf of Nash and myself, Scorp I would like to again welcome you all to the first Call of Duty Search and Destroy Eurocup.

:applause:

Snake
4 september 2004, 23:04
aha! ben es benieuwd :)

ZoidBerg
4 september 2004, 23:09
wie zal winne? :D

amdr
4 september 2004, 23:12
Da natuurlijk!

ZoidBerg
4 september 2004, 23:14
Da natuurlijk!
Beter dan om te zegge, wie wordt 2e? :p
Da is toch me hoofdprijs weg ^^

the_hittrix
4 september 2004, 23:37
goed dat ze da organiseren :)

|^MTW^|Maj.Sean
5 september 2004, 01:32
Ik was het nieuws aan het lezen op clanbase en daar zag ik iets staan over de eurocup. Ik kijk even welke clans er mogen meedoen en opeens zag ik mirage staan en op het forum was hier toch iemand van mirage? iemand genaamd Tim denk ik?Wat ik wil zeggen proficiat dat jullie mogen gaan naar de eurocup ik zou daar ook wel willen meedoen maar als je een noobclan hebt dan geraak je niet ver(btw |^MTW^| heeft bijna iedere match verloren op clanbase). :niceone: Mirage :niceone:

DaJackal
5 september 2004, 01:59
lol
k

mirage gaat niet veel kans maken hoor :)
hier zitten nog veel mensen van clans die ingeschreven zijn
bv: bzz [dajackal, reality, conn, byterage, dilinja, wazzie, ecu, co]
mirage [snake, tim, mob, young]
fnatic [desorted]
suxors (royal) [pengu]
....

Mayh3M
5 september 2004, 10:09
goed voor CoD.
gl fnatic en suxors (of zijn er nog benelux teams die kans maken op een invite?)

Snake
5 september 2004, 10:16
die teams aan de rechterkant zijn de clans die meedoen met summercup denk ik, niet die voor eurocup

en @ |^MTW^|Maj.Sean: mirage is echt nie zo goed als ge denkt hoor :>

Wazzie
5 september 2004, 10:18
goed voor CoD.
gl fnatic en suxors (of zijn er nog benelux teams die kans maken op een invite?)
Dat zullen ze idd zijn. Tof dat ze CoDTV willen usen.

zjatkop
5 september 2004, 10:22
ik hoop echt dat het een mooie eurocup word, met al die 'top'clans die de laatste tijd folden of inactief zijn kan dat nog een probleem worden

TiM007
5 september 2004, 12:29
Ik was het nieuws aan het lezen op clanbase en daar zag ik iets staan over de eurocup. Ik kijk even welke clans er mogen meedoen en opeens zag ik mirage staan en op het forum was hier toch iemand van mirage? iemand genaamd Tim denk ik?Wat ik wil zeggen proficiat dat jullie mogen gaan naar de eurocup ik zou daar ook wel willen meedoen maar als je een noobclan hebt dan geraak je niet ver(btw |^MTW^| heeft bijna iedere match verloren op clanbase). :niceone: Mirage :niceone:
bedankt vo t compliment maar euh kdenk niet dat wij in de EC SD gaan ingerake moest er ene zijn van TDM miss wel maar SD ... kdenk eerder aan fnatic , suxxors , ... we zulle wel zien eh :)

TX.Conn
6 september 2004, 15:03
De mappen zijn al aangekondigt voor de EuroCup

so it is now time to announce the maplist for this EuroCup:

mp_carentan

mp_dawnville

mp_depot

mp_harbor

mp_railyard

mp_neuville

Wel raar da Neuville daar tussen zit :eek: is imo ni zo een goe s&d map,...de andere daarentegen zijn goe gekozen.

Wazzie
6 september 2004, 15:05
neuville is best oké als warmap vind ik. Ik vind die beter dan brecourt.

byter
6 september 2004, 15:32
geen pavlov ...im happy.

pack
6 september 2004, 16:05
Dat zullen ze idd zijn. Tof dat ze CoDTV willen usen.

je moet s codtv downloaden en zien welk belgisch clannetje in readme staat :unsure:

edit: like all good stuff it comes from ... (http://www.gpforums.co.nz/showthread.php?s=&threadid=231689)

DaJackal
6 september 2004, 16:52
je moet s codtv downloaden en zien welk belgisch clannetje in readme staat :unsure:

edit: like all good stuff it comes from ... (http://www.gpforums.co.nz/showthread.php?s=&threadid=231689)
wiiiii :woohoo:

Wazzie
6 september 2004, 17:28

idd >_<

^^pathfinder^^
6 september 2004, 19:17
De mappen zijn al aangekondigt voor de EuroCup

Wel raar da Neuville daar tussen zit :eek: is imo ni zo een goe s&d map,...de andere daarentegen zijn goe gekozen.

geen brecourt???
ik ben geschokt, WEG MET NEUVILLE EN BRECOURT ER TRUG IN
op brecourt worden het kaf van het koren gescheiden, en de mannen van de jongens(ofzoiets)

Springfield
6 september 2004, 19:22
neuville > brecourt

F0x
6 september 2004, 20:05
geen brecourt???
op brecourt worden het kaf van het koren gescheiden, en de mannen van de jongens(ofzoiets)
1. akkoord
2. hou is u muil

Wazzie
6 september 2004, 20:45
geen brecourt???
Ze willen gewoon eens een andere map de kans geven zich te profileren als warmap. Ik denk dat er veel mensen brecourt beu zijn. Ik hoop dat de opencup volgt en brecourt/pavlor ook verwijdert uit maplist. :\

Springfield
6 september 2004, 20:49
Ik hoop dat de opencup volgt en brecourt/pavlor ook verwijdert uit maplist. :\

<3 agree <3

koegras
6 september 2004, 20:56
1. akkoord
2. hou is u muil

1. WOW MIJN CDKEY IS GEHACKED (SMOES VOOR NAAB ZIJN, EN NIET DURVEN SPELEN)
2. S3RED , LEL , LATEN DIE TEGENWOORDIG IEDEREEN TOE??
3. HOU IS U MUIL, LEL , E-THUG IMO

koegras
6 september 2004, 20:57
-caps :sleep:

koegras
6 september 2004, 20:59
Ps Voor Snake: STFU SANDALENBOYYYYY

^^pathfinder^^
6 september 2004, 21:05
nu overdrijft ge wel koegras

Snake
6 september 2004, 21:08
wel een tofferd :niceone:

koegras
6 september 2004, 21:12
nu overdrijft ge wel koegras

nee! :doc:

DaJackal
6 september 2004, 21:13
Ps Voor Snake: STFU SANDALENBOYYYYY
wtf is er mis me zijn sandalen kerel :/

koegras
6 september 2004, 21:15
wtf is er mis me zijn sandalen kerel :/

Sandalen dragen ze in AFRIKA omdat ze ARM zijn, dus NIET in belgie (VOLGENS MIJ IS BELGIE NIET ZO ARM ALS AFRIKA, BUT I DONT KNOW 4 SURE THO)

F0x
6 september 2004, 21:16

#care :ironic:

pretensieuze kloothommel
EN NIKS TEGEN SNAKE ZIJN SANDALEN!! :angry:

koegras
6 september 2004, 21:24
#care :ironic:

pretensieuze kloothommel
EN NIKS TEGEN SNAKE ZIJN SANDALEN!! :angry:

lel (LeL)

zjatkop
6 september 2004, 21:25
hihi :>

koegras
6 september 2004, 21:26
BTW:

0-0 van 0 treffers bij het trefwoord "pretensieuze" gesorteerd op relevantie:

GG FOX GEBRUIK WOORDEN DIE JE KENT JONGEN

NaaiT
6 september 2004, 21:28
k we weten het ook al van de eurocup.. ;)