PDA

Volledige versie bekijken : waar blijft die plane??(poe)

warelfs
4 september 2004, 19:42
http://www.pointofexistence.com/index3.php?option=com_gallery&catid=3

die heel grote vlieger waar blijft die of komt die in de toekomst ?????

wand die ziet er cool uit :p

sypro9000
4 september 2004, 20:13
bedoelde die 30TU22 ? of welke het zijn allemaal kleintjes voor mij .

[deleted]
4 september 2004, 20:36
[deleted]

warelfs
4 september 2004, 20:41
bedoelde die 30TU22 ? of welke het zijn allemaal kleintjes voor mij .
ik bedoel op die foto war die grote en die warte staan die grote bedoel ik :p oo die ziet er cool uit

rory.b.bellows
4 september 2004, 23:19
amai da ding is groot,daar kunde met 15 man op :D

warelfs
5 september 2004, 14:45
ne ik denk erder 2 om het 2 luiken heeft ( ja 4 maa tegen over elkaar:p)

Pure_evil
5 september 2004, 18:41
ne ik denk erder 2 om het 2 luiken heeft ( ja 4 maa tegen over elkaar:p)

:offtopic: Na een kwartier ontcijferen ben ik er dan uiteindelijk gedeeltelijk uitgeraakt, wat de bedoeling is van dat tussen haken blijft me echter een raadsel. :offtopic:

warelfs
5 september 2004, 19:33
srry :(

rory.b.bellows
9 september 2004, 01:38
wa bedoeld ge nu eigenlijk?

Remi
9 september 2004, 13:46
mijnen insziens zullen er eerder 2 piloten kunnen plaatsnemen in het grote vliegtuig, dit omwille van de 2 luiken die openstaan. ( eigenlijk zijn er vier luiken te zien , doch ze staan tegenover elkaar)

Wss was dit een reactie op het feit dat iemand opmerkte dat je met 15 man op het vliegtuig kon. De achteloze poster merkte hoogstwaarschijnlijk het kleine 2letterwoordje OP niet op, en meende te lezen IN.. vandaar zijn poging tot correctie van het getal 15, met bijhorende puzzel voor zij die te veel tijd hebben.

Hij verdedigde zijn stelling dat er maar 2 piloten zijn omwille van de luiken, door te melden dat er wel degelijk 4 luiken te zien zijn, doch deze over elkaarstaan en zo waarschijnlijk bedoeld zijn om plaats te bieden aan een linkshandige of rechtshandige piloot :ironic:

Een goeie basis is het feit dat een auto met 2 deuren ook maar plaats bied aan 1 bestuurder... gaan we echter verder en nemen we een auto met 4 deuren, komen we tot de conclusie dat er ook maar 1 bestuurder is. Is er mss maar 1 piloot?

Een andere mogelijke verklaring is dat er wel degelijk enkel plek is voor 2 piloten. De 4 luiken zijn een Justin-truk... Als je ziet dat er links van u een horde fans staat te wachten, opent u gewoon het rechterluik en kan u ongezien ontsnappen aan de handtekeningenjagers.

Kort samengevat is dit een duister mysterie, dat de nodige opheldering nog zal moeten ervaren...

vishnusixclix
9 september 2004, 16:26
:rofl:

take that! you nonsense posters! :D

warelfs
18 september 2004, 12:07
eidelijk dus een vlieger met 2 piloten :D

Rapturo
18 september 2004, 15:58
mijnen insziens zullen er eerder 2 piloten kunnen plaatsnemen in het grote vliegtuig, dit omwille van de 2 luiken die openstaan. ( eigenlijk zijn er vier luiken te zien , doch ze staan tegenover elkaar)

Wss was dit een reactie op het feit dat iemand opmerkte dat je met 15 man op het vliegtuig kon. De achteloze poster merkte hoogstwaarschijnlijk het kleine 2letterwoordje OP niet op, en meende te lezen IN.. vandaar zijn poging tot correctie van het getal 15, met bijhorende puzzel voor zij die te veel tijd hebben.

Hij verdedigde zijn stelling dat er maar 2 piloten zijn omwille van de luiken, door te melden dat er wel degelijk 4 luiken te zien zijn, doch deze over elkaarstaan en zo waarschijnlijk bedoeld zijn om plaats te bieden aan een linkshandige of rechtshandige piloot :ironic:

Een goeie basis is het feit dat een auto met 2 deuren ook maar plaats bied aan 1 bestuurder... gaan we echter verder en nemen we een auto met 4 deuren, komen we tot de conclusie dat er ook maar 1 bestuurder is. Is er mss maar 1 piloot?

Een andere mogelijke verklaring is dat er wel degelijk enkel plek is voor 2 piloten. De 4 luiken zijn een Justin-truk... Als je ziet dat er links van u een horde fans staat te wachten, opent u gewoon het rechterluik en kan u ongezien ontsnappen aan de handtekeningenjagers.

Kort samengevat is dit een duister mysterie, dat de nodige opheldering nog zal moeten ervaren...

post van de maand :rofl:

Jassana
25 september 2004, 18:48
yups the forum saga coninues ;)