PDA

Volledige versie bekijken : Call of Duty: United Offensive Gone Gold !

sis
1 september 2004, 21:46
Goed nieuws voor de COD players onder ons:

jaja mensen, de expention pack is goud gegaan en zal 14 september te kopen zijn :applause:

Bron Gamershell:

Quote ervan:

Activision, Inc. today announced that Call of Duty: United Offensive - the expansion pack to Infinity Ward's highly acclaimed Call of Duty - has gone gold and will ship on Sept. 14. "The expansion pack features a total of 13 all-new single player missions filled with new weapons, player abilities and special effects, as well as an expanded multiplayer experience introducing 11 new maps and three new modes of play". The game is developed by Gray Matter Interactive Studios and will carry a suggested retail price of $29.99.

Woohoo, op naar het volgend avontuur in de COD (wat je nu kan noemen) Reeks. :love:

Springfield
1 september 2004, 21:46
leuk?!

Carrotman
1 september 2004, 21:47
HAHAHAHA SURE :rofl: :rofl:

DiLinja
1 september 2004, 21:48
bron?

mja, ik wacht op hl2, da ze hun expansie maar bijhoude :crazy:

sis
1 september 2004, 21:49
Bron staat er toch bij oelewappers :

http://www.gamershell.com/news/16951.html

byter
wheee lekkr een reeks maken ..count me OUT

Snake
ik koop geen expansies van games

sis
1 september 2004, 21:51
pffff wat een hoop negatieve kinderen hier zeg... je gaat het niet kopen ? downloaden zeker !? ook niet ? waarom post je dan hier?¿

Snake
1 september 2004, 21:52
pffff wat een hoop negatieve kinderen hier zeg... je gaat het niet kopen ? downloaden zeker !?

ook niet downloaden, neen

mp zal toch op de ballen trekken, en ge moet dan al cod:uo servers gaan vinden <_>

sis
1 september 2004, 21:53
ook niet downloaden, neen

mp zal toch op de ballen trekken, en ge moet dan al cod:uo servers gaan vinden <_>

dus ? al in bezit van de expention pack ? en de 13 nieuwe singleplayer missies dan ? en nieuwe wapens en de nieuwe effecten ?
ik ga het zeker kopen.

byter
1 september 2004, 21:54
die expansies zijn puur geldklopperij net zoals bij moh

Snake
1 september 2004, 21:55
dus ? al in bezit van de expention pack ? en de 13 nieuwe singleplayer missies dan ?
ik ga het zeker kopen.

who cares about the friggin sp? ik koop enkel spellen voor de mp

yadayadaya!

sis
1 september 2004, 21:58
die expansies zijn puur geldklopperij net zoals bij moh

weer zo negatief iemand. :sad: spel kost geen 50 € ofzo hoor :rofl:

sis
1 september 2004, 21:59
who cares about the friggin sp? ik koop enkel spellen voor de mp

yadayadaya!

who care's about you !? spreek jij voor allen ? ben je alla ofzo ? mohammed misschien god misschien ? waar iedereen maar naar moet luisteren?

ow ow mensen ik heb de friggin cares about SP.. dus allemaal niet kopen!
tis geldklopperij! nee nee please waarom goud ? who cares ?

pfff post dan niet. als je het niet boeid

ladiedadieda!

mp4me
1 september 2004, 22:17
who care's about you !? spreek jij voor allen ? ben je alla ofzo ? mohammed misschien god misschien ? waar iedereen maar naar moet luisteren?

ladiedadieda!
expansions zijn pure uitmelkerij hoor ..

sis
1 september 2004, 22:22
expansions zijn pure uitmelkerij hoor ..

wat *** je nou.. tis praktisch een nieuw spel.. met nieuwe levels 13 nieuwe singleplayer levels en 11! multiplayer levels... en het kost helemaal niet veel
$23 = ? 24 € ofzo ? da's duur zeg voor een compleet spel als het ware.

en ik post het voor de COD liefhebbers.. niet voor mensen die negatieve opmerkingen erover hebben, en het niet gaan kopen enz... of het uitmelkerij vinden.. als je dat allemaal vind post je toch niet? simpel toch ? want er komt alleen maar ruzie van, als mensen negatieve reacties achterlaten waar je niks mee kan, en niks aan heb.

hoop dat er nog wat leuke reacties komen ? van de echte fans ?

mp4me
1 september 2004, 22:27
wat *** je nou.. tis praktisch een nieuw spel.. met nieuwe levels 13 nieuwe singleplayer levels en 11! multiplayer levels... en het kost helemaal niet veel

en ik post het voor de COD liefhebbers.. niet voor mensen die negatieve opmerkingen erover hebben, en het niet gaan kopen enz... of het uitmelkerij vinden.. als je dat allemaal vind post je toch niet? simpel toch ? want er komt alleen maar ruzie van, als mensen negatieve reacties achterlaten waar je niks mee kan, en niks aan heb.

hoop dat er nog wat leuke reacties komen ? van de echte fans ?
wauw!

ik post gewoon mijn mening das de bedoeling van een forum..(denk ik :p)

vyeate
1 september 2004, 22:29
ik zal het kopen,en het is idd melkerij expanision,maar ik koop mes over heel het jaar 3 spellen,dus mijn budget kan da aan :woohoo:

byter
1 september 2004, 22:29

nee nix nieuw spel
tis same engine en gewoon paar xtra lvl's en meeby paar new models en gun ofzo
23$ = 24euro ? ..SURE hier mag je dus op bena 35-40 euro gaan rekenen prolly

nu er zitte mense van ex ea moh team in dus dit was te verwachten

vyeate
1 september 2004, 22:31
nee nix nieuw spel
23$ = 24euro ? ..SURE hier mag je dus op bena 35-40 euro gaan rekenen prolly

nu er zitte mense van ex ea moh team in dus dit was te verwachten

ik kan ze aan de inkoopprijs krijgen :cool:

maar moet dan maximum wel 3 weken wachten :sad:

grimnick
1 september 2004, 22:56
nee nix nieuw spel

no offence maar...
CoD is ook oude, herwerkte Quake 3 engine... de mensen die Q3, RTCW, ET,... hebben kunnen zo ook beginnen van owlah... zelfde engine ander gameplay -> NIET KOPEN :crazy:

Maar voor de rest geef ik u wel gelijk hoor :) ;)
Idd uitmelkerij, maarja... ik koop het anyway

Alhoewel brothers in arms er 10x beter uitziet en ook binnenkort uitkomt ofzo? Maar dit s een CoD forum dus shhht... :p

Darkie
1 september 2004, 22:56

ladiedadieda!

I'm telling you DON'T MESS WITH GOD (Snake <3 ^^)

Hier mag iedereen toch iets zeggen om zen postcount omhoog te krijgen, zolang het ontopic blijft...

en idd expansies zijn puur geld jagerij
genoeg gezien bij battlefield 1942
ge hebt eerst expantie => road to rome (mss 35 servers dat ge in totaal daarvan vindt)
en dan had je expantie => secret weapons (daar vind je mss 50 servers van)

Das puur om geld jagen
13 nieuwe levels voor sp :ironic:
Wie hier op dit cod forum heeft cod voor de sp ???
I dunno but, not many fans I guess ;)

Greets

grimnick
1 september 2004, 23:00
lOl, ikke tbh :)

Khad nog nooit x gelezen gezien of gehoord over mp, enkel sp

Maar als ik 'toen indertijd' het verschil had geweten tss mp en sp had ik het wel voor de mp gekocht :bow:

*EDIT*
Tien, op andere sites (waaronder ook telenet (http://games.telenet.be) ) staat er 24 sept. :eek:

Wazzie
1 september 2004, 23:25
lol die releasedate,zo vlak voor HL2 waarschijnlijk. Als het er vlak achter was,hadden ze prolly vele minder verkocht, nu hebben ze iets meer geluk...
En de mp van die expansie... dunno , maar meeste expansies worden bijna niet mp gespeeld... (in FPS toch, in andere genres verschilt dat nogal (bv. Frozen Throne uitbreiding in WC3)

TX.Conn
2 september 2004, 11:52
Eerlijk gezegd kijk ik ni om na CoD:uo gezien ze toch alles protecten op mp gebied zoals CoD zelf + het feit da de expansie's het ni goed doen dan het originele spel zelf.

denk ook da de prijs zal liggen tussen 30à45 eurots
1x een oorlog spel gespeeld te hebben hebde het eigenlijk allemaal gespeeld simpel gezegd.

prolly kijken meeste uit naar hl² :woohoo:

platzak_dude
2 september 2004, 13:25
Kope die handel :applause: :D

clubje
2 september 2004, 14:30
Ik wil het ook wel kopen.
Maar als HL2 niet meer lang op zich laat wachten, koop ik liever HL2, maar de vraag is: wanneer komt HL2 er?

Nu wordt het echt es goe nadenken of ik deze COD-expansie koop...

Duivenmelker
2 september 2004, 15:10
lol waar zijde gunder mee bezig :s

reejalietie
2 september 2004, 15:21
vele expansies falen en worden dus bijna niet gespeeld, dit zal ook wel gebeuren bij cod:uo

V3t3r@n
2 september 2004, 15:24
I'm telling you DON'T MESS WITH GOD (Snake <3 ^^)

Hier mag iedereen toch iets zeggen om zen postcount omhoog te krijgen, zolang het ontopic blijft...

en idd expansies zijn puur geld jagerij
genoeg gezien bij battlefield 1942
ge hebt eerst expantie => road to rome (mss 35 servers dat ge in totaal daarvan vindt)
en dan had je expantie => secret weapons (daar vind je mss 50 servers van)

Das puur om geld jagen
13 nieuwe levels voor sp :ironic:
Wie hier op dit cod forum heeft cod voor de sp ???
I dunno but, not many fans I guess ;)

Greets

Hmm SP vind ik nog steeds boeiend, :x
Kheb genoten van het SP verhaal, omdat ik me echt in BoB waande.
Zelfde vo D3, SP vim ik leuk :x

NaaiT
2 september 2004, 15:45
ik speel toch ook sp graag ze :)

Duivenmelker
2 september 2004, 16:06
als ik er bij na denk vond ik sp echt fijn, kheb er vaak meer plezier van gehad dan mp

Darth-Falcon
2 september 2004, 16:39
ik kijk wel uit naar deze uitbreiding, de reden waarom de meeste addons in mp floppen ligt nie aan de addons zel, ma aan de mentaliteit van de spelers, zoals hier echt de duidelijk gedemonstreerd word, gulle kraakt da hier compleet af voorda ge het gespeeld hebt

pyRomAni@c
2 september 2004, 16:52
ik ga hem wel kopen. bij MOH hebben die laatste expansions misschien niet zo veel servers omdat de mensen er achter kwam dat het geldklopperij was ( na 3 expansions ofzo ) maar CoD krijgt misschien maar 1 expansion waar de gameplay word verbeterd. en aardig wat mensen hebben CoD gekocht misschien meer dan MOH dus ook meer mensen zullen de expansion kopen dan

Invader
2 september 2004, 16:53
ik ga het kopen voor de sp

Speedyke
2 september 2004, 17:09
man sis hou u retekop nu is

Carrotman
2 september 2004, 17:10
ik speel CoD SP evengraag dan MP... MP wel meer dan :)

TX.Conn
2 september 2004, 17:14
maar CoD krijgt misschien maar 1 expansion waar de gameplay word verbeterd. en aardig wat mensen hebben CoD gekocht misschien meer dan MOH dus ook meer mensen zullen de expansion kopen dan

Don't forget ex-moh makers ---> Infinity Award ----> CoD makers ----> expanson pack(s) zoals MoH : conclusie terug geldklopperij ^^

Darth-Falcon
2 september 2004, 18:00
al de mensen van infinity ward waren al opgestapt bij 2015 en EA nog voor er maar sprake was van een uitbreiding voor mohaa, dus ulle kritiek daarop is echt wel totaal onterecht

ZoidBerg
2 september 2004, 18:07
Ma jeezes. Die da et wille kope kopen et, die da et nie wille kope, kope et ni eh. Jeez wrm zo op mekander kakken?
Aster nu ene da koopt moet ge toch ni op em kakke, geldkloppperij of ni. Die da graag de sp spele zulle et un kope en daarvoor zal et gene geldklopperij zijn.

Discussion closed.

mp4me
2 september 2004, 18:09
al de mensen van infinity ward waren al opgestapt bij 2015 en EA nog voor er maar sprake was van een uitbreiding voor mohaa, dus ulle kritiek daarop is echt wel totaal onterecht
bij mij gaat het erom dat er andere shooters aankomen waar ik veel meer naar uitkijk zoals hl2 ...imo gaat de gameplay van cod:uo niet veel veranderen gewoon een paar nieuwe missies en een nieuw mp gedeelte ...die volgens mij gaat floppen als ik zo naar die eerste filmpjes kijk :)

V3t3r@n
2 september 2004, 18:54
hl2 :x

Mo rofl :sleep:

CS wannabe's :offtopic:

Blaze the 411
2 september 2004, 18:55

ladiedadieda!

gij kunt de klote kusse stuksken janet durf allah of mohamed ni te disse of ik kom u persoonlijk ineen ramme :angry:

TiM007
2 september 2004, 19:08
gij kunt de klote kusse stuksken janet durf allah of mohamed ni te disse of ik kom u persoonlijk ineen ramme :angry:
:love:

ZoidBerg
2 september 2004, 19:13
Nu ge toch over allah, mohammed en kebab bezig zijt Leuk islamitisch spelleke (http://users.pandora.be/stefdirrix/game/swf/bombgame.htm)

Edit: Mijn record 2 manne, 2 vrouwe, 1 kind dood en 1e man en 1 vrouw gewond :p

Nog nieuwer record: 1man en 4 vrouwe dood, 1man/vrouw/kind gewond :p

mrjack
2 september 2004, 19:14
his from holland :o pfff mij kant nie schelen kzalt mss kopen omdat et sp dinges der wel cool uitziet :D mja als het in verlaagde prijs is want hl 2 zal ik zeker kopen :) dus cod zal moete wachten :)

Thobes
2 september 2004, 19:15

Ik dacht dat jij brave moslim was?:OOOO

OnT: Zal van de MP afhangen of het gekocht gaat worden, en aangezien ik hier eigenlijk enkel negatieve reacties hoor...

Ik koop een spel voornamelijk toch wel voor MP, SP kan wel goed zijn, maar na een week (of paar weekjes) heb je het wel gezien, of is het al uitgespeeld... En dan is 50euro veel e:(

Is reden waarvoor ik D3 niet direct gekocht heb, omdat de MP niet goed is...
(Ik wacht op mijn lieve vriendjes met connecties:D)

Carrotman
2 september 2004, 21:09
Don't forget ex-moh makers ---> Infinity Award ----> CoD makers ----> expanson pack(s) zoals MoH : conclusie terug geldklopperij ^^
daaaaaaaaaaaat wisten we nog niet..

Young
2 september 2004, 21:12
Nu ge toch over allah, mohammed en kebab bezig zijt Leuk islamitisch spelleke (http://users.pandora.be/stefdirrix/game/swf/bombgame.htm)

Edit: Mijn record 2 manne, 2 vrouwe, 1 kind dood en 1e man en 1 vrouw gewond :p

Nog nieuwer record: 1man en 4 vrouwe dood, 1man/vrouw/kind gewond :p

Ik blaas 3 madammen en 3 venten op en nog 1 gewonde vent/madam na 4 keer probere maar :niceone: :woohoo:

Carrotman
2 september 2004, 21:14
10 man 10 vrouw 10 kind
DOOD!

eCu-
2 september 2004, 21:39
10 man 10 vrouw 10 kind
DOOD!

liegenaar !

XeNiUs
2 september 2004, 22:06
prijzen hier in be hangt rond de

29.98 Voor de expansion

49.98 Voor deluxe versie ---> COD + COD UO

39.98 Voor COD

groetjes

Djaar
2 september 2004, 22:33
10 man 10 vrouw 10 kind
DOOD!

hax! sterf! :evil:

TX.Conn
2 september 2004, 22:36
daaaaaaaaaaaat wisten we nog niet..

neh,... daarom da ik het post ^^

reejalietie
2 september 2004, 22:39
hl2 :x

Mo rofl :sleep:

CS wannabe's :offtopic:

Niet iedereen koopt em HL2 voor CS (cs sucks tbh)

clubje
2 september 2004, 23:33

Probeer ze te weerleggen...

...de clichés

je kent ze wel

Blaze the 411
3 september 2004, 17:18
omg da ge me marrokaan of zwetten noemt ok da wel maar kapt me da spelleke ik respect ulle godsdienst dus respect da van mij ook he manne :wtf:

Blaze the 411
3 september 2004, 17:20
en derbij mense die andere opblaze moogt ge ni eens moslims noeme

Springfield
3 september 2004, 17:20
en voor de gene die geen godsdienst geloven? :D

Mayh3M
3 september 2004, 17:24
omg da ge me marrokaan of zwetten noemt ok da wel maar kapt me da spelleke ik respect ulle godsdienst dus respect da van mij ook he manne :wtf:
denk niet dat er hier veel zijn die echt een godsdienst hebben of ergens in geloven...

Blaze the 411
3 september 2004, 17:39
da wil ni da ge met mijn godsdienst moet klote door debiele spellekes te spele
of domme uitsprake te zegge :doh:

Mayh3M
3 september 2004, 18:30
"kloten" ?

DaJackal
3 september 2004, 19:06
:rofl:

happiepuppy
3 september 2004, 19:10
Koop ik zeker!!
Spel is trouwens van grey matter studios!!(die van rtcw) en da was toch geen spel he!!!

:applause:

clubje
3 september 2004, 19:36
Blaze wat zit jij eigenlijk te zeiken.
Wie dist er uw zogezegde godsdienst. Precies of ge haalt iets express uit zijn context om te kunnen het slachtoffer uit te hangen.

Wazzie
3 september 2004, 19:48
idd godsdienst'zever' hoort op zwam thuis >_>

Featherfoot
3 september 2004, 23:21

shit man, omda gij vind da wij mee uw godsdienst "KLOTEN" zouden wij zo geen spelleke meer mogen spelen?

whahahah, you really think your friggin allah :applause:

^^pathfinder^^
3 september 2004, 23:27
shit man, omda gij vind da wij mee uw godsdienst "KLOTEN" zouden wij zo geen spelleke meer mogen spelen?

whahahah, you really think your friggin allah :applause:

excuseer vr deze uitspraak, but dont they all :)

Blaze the 411
3 september 2004, 23:47
ja laat maar ik geef het op gulle trekt da toch in het negatieve :sad:

Featherfoot
4 september 2004, 00:09
ja laat maar ik geef het op gulle trekt da toch in het negatieve :sad:

ja, as ge zo begint

WAT trekken wij in het negatieve?

the_hittrix
4 september 2004, 01:02
ja, as ge zo begint

WAT trekken wij in het negatieve?
wss het godsdienst gedeelte :crazy:

TX.Conn
4 september 2004, 01:58
/Allah
/Mohamed
zou dat werken als cheat in CoD?
aangezien /god werkt :p

DaJackal
4 september 2004, 02:52
yeh conn xD

NaaiT
4 september 2004, 09:30
on topic peepz... :naughty:

Speedyke
4 september 2004, 11:10
2 manne dood 1 vrouw 2manne/vrouwe/kindere

*2 manne 3 vrouwe 1 kind dood

the_hittrix
4 september 2004, 13:38
/Allah
/Mohamed
zou dat werken als cheat in CoD?
aangezien /god werkt :p
:rofl:

Thobes
4 september 2004, 13:49
Blaze, ge hebt u echt bewezen als "serieuze" moslim... :niceone:

Bij deze hebben we weer al een beter beeld over de moslims in ons land, blijven gaan! :woohoo:

//edit: :ironic: :ironic: :ironic:

Blaze the 411
4 september 2004, 17:57
zeg laat maar joked derover zeg maar wa ge wilt op de forums moogt ge toch u gedachte zegge ;) ik wou ni uitvliege butt yeah sorry guys
by the way ik heb 3 vrouwe en 5 manne en 2 kindere ontploft :applause:

aRatjeuh
7 september 2004, 17:21

\strijk

respect bro.

Buhmeh
7 september 2004, 18:57
Ik ga de expansion zeker kope al was het maar om de vlammewerpers, ik kan echt nie begrijpe hoe jullie er zo negatief tegenover kunnen staan!!

TX.Conn
8 september 2004, 12:19
ik kan echt nie begrijpe hoe jullie er zo negatief tegenover kunnen staan!!

Simpel weg de "meeste" onder ons zijn niet voor een expansion pack zo simpel is het :unsure: .

kill_you_all
9 september 2004, 09:39
expansion gaat veel leuker zijn
bijna het zelfde als battle field alleen met betere graphics

kevinstaut
9 september 2004, 10:10
ja, en battlefield is cool eh... eerst 20 km wandele voor ge ene ziet, dan paar keer schiete, o jammer dood, nog es 20km lope, of pakke we de vlieger? die ze zo neerhale,of mss een jeep! JA een jeep, kunne ze u zeker ni kille! kakspel imo...

>P>Rushbunny
9 september 2004, 10:14
:offtopic:

ja, en battlefield is cool eh... eerst 20 km wandele voor ge ene ziet, dan paar keer schiete, o jammer dood, nog es 20km lope, of pakke we de vlieger? die ze zo neerhale,of mss een jeep! JA een jeep, kunne ze u zeker ni kille! kakspel imo...
Tja, ieder zen mening natuurlijk :ironic:

UO zal in mijn drive terechtkomen, benk zeker van :D

Wazzie
9 september 2004, 10:15
expansion gaat veel leuker zijn
bijna het zelfde als battle field alleen met betere graphics
lol neen. Als ge dat denkt, zitte verkeerd.

^^pathfinder^^
9 september 2004, 16:46
mja, uw mening,wss zuigt ge der gewoon in en hebt ge het aan de kant laten liggen, ma als ge ff oefend ist echt de moeite.
en over UO,mja te BF achtig, en daar geraakt het nog eens nie, de tanken in CoD zuigen

kevinstaut
9 september 2004, 17:09
kheb bf wel gespeeld, en kon het wel, ma t is gewoon kakspel. ieder zijn mening zoals ge zelf zegt, wrom zegde derachter dan dak wss zuig derin? weinig mensekennis en veel zever zit er in uw klein puberlijfje

ace4ever
9 september 2004, 17:19
kheb bf wel gespeeld, en kon het wel, ma t is gewoon kakspel. ieder zijn mening zoals ge zelf zegt, wrom zegde derachter dan dak wss zuig derin? weinig mensekennis en veel zever zit er in uw klein puberlijfje
bf is gewoon meer tactics en teamplay imo en veel leuke wars

mp4me
9 september 2004, 17:21
bf is gewoon meer tactics en teamplay imo en veel leuke wars
² :woohoo: bf :bow:

ZoidBerg
9 september 2004, 19:54
BF kunt ge ni vergelijke me cod uo.
In cod moeje et van u aim ebbe, in bf van u tax, tank/plane skills..

st0rmr1d3r
9 september 2004, 20:06
BF kunt ge ni vergelijke me cod uo.
zeh man has spoken.

:offtopic: flamezor kiddies ,act like grownups for 10 mins now plz :) :woohoo:

^^pathfinder^^
9 september 2004, 21:25

ha,alweer een "volwassenen" die zich beter voelt als de gemiddelde tiener, how sad :ironic:

Springfield
9 september 2004, 21:39
*close*

:love:

^^pathfinder^^
9 september 2004, 21:43
goed idee

DesorteD
9 september 2004, 23:08
add ons = uitmelkerij, khoop dat er geen ladders komen voor die shit, ksnap niet dat de mohaa community daar is ingetrapt...met als gevolg dat die hele comm uit elkaar is gerukt

met hun realisme shit, spearhead etc....

aRatjeuh
10 september 2004, 00:23
In cod moeje et van u aim ebbe

no comment.

:niceone:

DesorteD
10 september 2004, 12:24

:eek: :eek:

cod is all tax,lotto en weinig aim.

Yo-Han
10 september 2004, 14:05
zagen... :) ik heb net de trailers gezien op de site en het lijkt me wel mooi gedaan en in MP kan je nu precies tanks besturen en vliegtuigen etc,de MP maps zien er ook beter uit ..ziet er toch nog snellere actie uit dan BF...lijkt me zeker de moeite
geloof me als het op Cod gameplay stijl aankomt weet grey matter(rtcw) wel hoe ze goei mapkes maken..vind MP Cod ok,maar het mist iets om langer te spelen...wie weet krijgen we dat nu..zie maar rtcw:et was populairder dan rtcw met momenten(t'was gratis hé)

^^pathfinder^^
12 september 2004, 02:05
:eek: :eek:

cod is all tax,lotto en weinig aim.
zoid heeft gelijk, maar toch is er in CoD ook goede tax/skills nodig

massief
12 september 2004, 03:31
in bf zijn tax véééééééél belangrijker dan bij cod

apriliars50
12 september 2004, 16:08
prijzen hier in be hangt rond de

29.98 Voor de expansion

49.98 Voor deluxe versie ---> COD + COD UO

39.98 Voor COD

groetjes

Bron?

Ik wil CoD:UO ook gaan halen maar als ik dit zo allemaal hoor :sad:
Gaan er genoeg mp servers komen? :confused:
Is de releasedate nu 15 september of hoe zit dat?

happiepuppy
12 september 2004, 17:28
Bron?

Ik wil CoD:UO ook gaan halen maar als ik dit zo allemaal hoor :sad:
Gaan er genoeg mp servers komen? :confused:
Is de releasedate nu 15 september of hoe zit dat?

Ik denk dat het 24 september is.

Alexis
14 september 2004, 18:32
het is uit zeker ?? heeft er het al iemand ???

Grillo
14 september 2004, 21:50
Het komt morge in N-Amerika uit en den 24ste hier in belgie denk ik.
Afwachte wa voor succes het in amerika wordt en dan kunde zien of ge da koopt of ni. Ge moet geen voor oordelen hebbe over iets wa ge nog nooit gespeelt hebt.

Een van de dage komt UO demo uit, haalt die af, speelt da en komt dan nog is iets zegge he. Als ge dan met negatieve commentaar afkomt, dan zulde daar wel u rede voor hebben...

Flashke
14 september 2004, 22:06
een paar nieuwe screens op pagina 1 en 2
(allee, toch nieuw voor mij)

hier (http://media.pc.gamespy.com/media/670/670144/imgs_1.html?fromint=1)

THE JOKER SS
14 september 2004, 22:41
weet iemand of het 1 of 2 cds gaat zijn ?

-=MAD=-SponsB
15 september 2004, 10:19
Santa Monica, CA - Sept. 1, 2004 - Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) announced today that Call of Duty(tm): United Offensive(tm) - the expansion pack to Infinity Ward's highly acclaimed Call of Duty(tm), which has received over 80 Game of the Year and 50 Editors' Choice Awards worldwide - has gone gold and will ship to retail outlets nationwide on Sept. 14. The cinematic intensity of the Call of Duty brand reaches unprecedented heights in Call of Duty: United Offensive by delivering more action than ever before. This robust expansion pack features a total of 13 all-new single player missions filled with new weapons, player abilities and special effects, as well as an expanded multiplayer experience introducing 11 new maps and three new modes of play. Developed by Gray Matter Interactive Studios, Call of Duty: United Offensive is rated "T" (Teen - Blood, Mild Language, Violence) by the ESRB and will carry a suggested retail price of $29.99.

:) has gone gold and will ship to retail outlets nationwide on Sept. 14. :p

Grillo
15 september 2004, 11:21
Santa Monica, CA - Sept. 1, 2004 - Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) announced today that Call of Duty(tm): United Offensive(tm) - the expansion pack to Infinity Ward's highly acclaimed Call of Duty(tm), which has received over 80 Game of the Year and 50 Editors' Choice Awards worldwide - has gone gold and will ship to retail outlets nationwide on Sept. 14. The cinematic intensity of the Call of Duty brand reaches unprecedented heights in Call of Duty: United Offensive by delivering more action than ever before. This robust expansion pack features a total of 13 all-new single player missions filled with new weapons, player abilities and special effects, as well as an expanded multiplayer experience introducing 11 new maps and three new modes of play. Developed by Gray Matter Interactive Studios, Call of Duty: United Offensive is rated "T" (Teen - Blood, Mild Language, Violence) by the ESRB and will carry a suggested retail price of $29.99.

:) has gone gold and will ship to retail outlets nationwide on Sept. 14. :p
En wa wilt ge daar nu mee zegen? :ironic:

happiepuppy
15 september 2004, 16:20
weet iemand of het 1 of 2 cds gaat zijn ?

Waarom moet gij da weten??
Hier zit een geurtje aan!! :wtf:

Ik heb nix gezegt. ;)

Flashke
15 september 2004, 16:59
dat dien demo vandaag maar komt, 'k heb goesting om te knallen :)

Flashke
15 september 2004, 17:05
der zijn btw weer een paar screenshots op gamespot:

klik hier (http://www.gamespot.com/pc/action/callofdutyunitedoffensive/screenindex_6107360.html)

net als op ign:

klik hier (http://media.pc.ign.com/media/670/670144/imgs_1.html)

THE JOKER SS
15 september 2004, 18:42
Waarom moet gij da weten??
Hier zit een geurtje aan!! :wtf:

Ik heb nix gezegt. ;)

das belangrijk voor men telemeter

vyeate
15 september 2004, 18:46
das belangrijk voor men telemeter

:wtf:

@flashke:komt er een demo van cod:uo

Grillo
15 september 2004, 18:50
Een van de dage komt UO demo uit, haalt die af, speelt da en komt dan nog is iets zegge he. Als ge dan met negatieve commentaar afkomt, dan zulde daar wel u rede voor hebben...
Is dit goe genoeg?

vyeate
15 september 2004, 18:54
Is dit goe genoeg?

khem ik wel niet heel dien thread gelezen

Flashke
15 september 2004, 19:14
@vyeate

jup, normaal gezien zou er vandaag een sp demo moeten komen
Dat wordt toch overal gezegd. Tijdens een open chatsessie met iemand van het team dat cod:uo heeft gemaakt; heeft ie gezegd dat er een demo zou komen vanaf het moment dat het spel in de winkel zou liggen(in amerika dan wel)... en dat is vandaag. Maar ja, door het uurverschil enzo is het maar raden naar wanneer de demo er juist zal zijn.

THE JOKER SS
16 september 2004, 02:06
hij is uit , en het is 2 cds :)

devilknight
16 september 2004, 07:28
ben naar winkel geweest en ze hadden hem 15 sebtember allemaal nog ni binnen , game mania,free record shop,extra zone, dus wanneer komt hij uit

troid
16 september 2004, 16:27
ben naar winkel geweest en ze hadden hem 15 sebtember allemaal nog ni binnen , game mania,free record shop,extra zone, dus wanneer komt hij uit

De 24e

Flashke
16 september 2004, 16:35
screenshot van hoofdmenu:

hier (http://action-central.net/pictures/userpics/splash1.JPG)

en nog wa andere:

hier (http://www.actiontrip.com/rei/scrs.phtml?cat=reviews&link=callofdutyunitedoffensive)

happiepuppy
16 september 2004, 16:51
screenshot van hoofdmenu:

hier (http://action-central.net/pictures/userpics/splash1.JPG)

en nog wa andere:

hier (http://www.actiontrip.com/rei/scrs.phtml?cat=reviews&link=callofdutyunitedoffensive)

Ziet er gewoon zalig uit!!! :love:

Alexis
16 september 2004, 19:36
waar halen jullie dat?????

troid
16 september 2004, 21:27
cod uo demo is online

ZyphO
16 september 2004, 21:34
downloading @ 90kb/s :angry: .

ben es benieuwd wat het geeft

.:Buanhop:.
16 september 2004, 22:12
hij is uit , en het is 2 cds :)

idd ;)
2geile cd's

troid
16 september 2004, 22:17
hij is uit in België of in Amerika??

MAXXUR
16 september 2004, 22:19
is de gameplay hetzelfde gebleven ?
en heb ik het goed als ik zeg da de sniperscope gans veranderd is :( ?

troid
16 september 2004, 22:20
ja gameplay is hetzelfde, en de scope is idd verandert

Flashke
16 september 2004, 22:20
Hij is uit in amerika
in belgië is 't de 24ste (volgende week vrijdag)

MAXXUR
16 september 2004, 22:21
ok, as de scope veranderd is FUCK IT E VERDOMME

mijn sniper skills na de balle ?

MAXXUR
16 september 2004, 22:28
is het btw waar, zo hoor ik hier mensen zeggen, da ge met uw originele cod cd-key UO kunt spele ?

sis
16 september 2004, 22:42
is het btw waar, zo hoor ik hier mensen zeggen, da ge met uw originele cod cd-key UO kunt spele ?

Het is een Expension pack.. wat denk je zelf ?

vyeate
16 september 2004, 22:46
Het is een Expension pack.. wat denk je zelf ?

en het is Expansion

en neen,bij wc kunde nie met uwe roc key tft spele

MAXXUR
16 september 2004, 22:51
wtf ? praat NL ofzo ? kunde met uw cod key ook uo spele is dus de vraag, bij spearhead had ge bv ook een andere key

16 september 2004, 22:57
bijna alle nieuwe expansies hebben een eigen key

sis
16 september 2004, 22:57
het niveau daalt weer. Niet door mijn een letter spelfout. maar door de domme belgen hier die er een reactie op gaan geven.
pfffffffff.
als jullie met mij gaan fucken , kan ik dat ook.

yeah call me a asshole, maar helaas kennen jullie mij niet... thank god for that.

vyeate
16 september 2004, 23:01
wtf ? praat NL ofzo ? kunde met uw cod key ook uo spele is dus de vraag, bij spearhead had ge bv ook een andere key

kdenk dat de meeste mensen de afkorting kennen,kbedoelde,bij warcraft kun ge met uw rain of chaos key geen the frozen throne(expansion)spelen

lone.wolf
17 september 2004, 10:11
cod:uo heeft eigen key. nogal logisch imho :x

MAXXUR
17 september 2004, 19:06
*an asshole tbh :p

^^pathfinder^^
17 september 2004, 19:23
die scope is gewoon anders in SP denkik,hoop ik

Bubbling Zombie
17 september 2004, 22:19
is de demo de moeite waard eigelijk?

edit : nm, al gevonden ;)

17 september 2004, 23:43
is de demo de moeite waard eigelijk?

edit : nm, al gevonden ;)

neen
de full wel :sleep:

amdr
17 september 2004, 23:44
cod:uo heeft eigen key. nogal logisch imho :x
Dorie :sad:

Carrotman
18 september 2004, 09:20
int begin van dien demo haal ik 15+ fps :)

18 september 2004, 09:27
int begin van dien demo haal ik 15+ fps :)
zonder aa en af zekers? :p

Blacky!
18 september 2004, 10:00
kan er iemand mij uitlegge hoe ge oude ATIdrivers uninstalled want ik snap da ni :baard: want krijg nu error op uo van blablablabla ik heb een ATI 7500

Mich
18 september 2004, 12:58
kan er iemand mij uitlegge hoe ge oude ATIdrivers uninstalled want ik snap da ni :baard: want krijg nu error op uo van blablablabla ik heb een ATI 7500
start -> configuratiescherm -> software -> ati display drivers (of iets in die aard) da moete dan verwijderen

spongevicious
18 september 2004, 15:28
expansions zijn pure uitzuigerij van de games, das gwn gay. Maak dan een volledig nieuw spel he

Darth-Falcon
18 september 2004, 15:37
expansions zijn pure uitzuigerij van de games, das gwn gay. Maak dan een volledig nieuw spel he

en das weer ne reply me een niveau van - oneindig

18 september 2004, 15:43

als get dan beter weet
maak zelf nen game e

DaJackal
18 september 2004, 16:13
en das weer ne reply me een niveau van - oneindig
neen.

TiM007
18 september 2004, 17:32
mja spearhead en breakthrough waren slecht als expansions, ma cod uo is totaal iets anders :o , persoonlijk vind ik het atm geslaagd alle de sp toch :p

byter
18 september 2004, 17:39
persoonlijk vind ik het atm geslaagd alle de sp toch :p

vind het jmmr genoeg een "herhaling" van cod zelf
en er ontbreekt de sfeer die een missie zoals stalingrad had :(

b-17 is leuk ..maar wordt na tijdje zzzzz

valt wel mee enzo ..silenced sten :love:

Wazzie
18 september 2004, 17:52
De SP is ronduit repetitief en vervelend bij momenten. Die SAS missie viel wel mee, beke afgekeken van de film 'Guns of Navarone' though, maar wel entertainend en uw teammates tonen in deze missie toch enige vorm van AI. Scripted events waren leuk in CoD, maar in UO komt het allemaal weer te bekend voor. Nieuwe guns = suckatsj imo, heb die nieuwe russengun effe geprobeerd, vond er niets aan.

TiM007
18 september 2004, 17:54
De SP is ronduit repetitief en vervelend bij momenten. Die SAS missie viel wel mee, beke afgekeken van de film 'Guns of Navarone' though, maar wel entertainend en uw teammates tonen in deze missie toch enige vorm van AI. Scripted events waren leuk in CoD, maar in UO komt het allemaal weer te bekend voor.
mja kzit nog ma bij chateau >_< , tot daar vind ik het nog wijs :p

byter
18 september 2004, 17:57
, beke afgekeken van de film 'Guns of Navarone' though,

en memphis belle
weer wat BoB erbij
etc..

virox
18 september 2004, 18:37
cod en mohaa zijn altijd al geinspireerd op films.

Wazzie
18 september 2004, 19:06
en memphis belle
weer wat BoB erbij
etc..
Die bombermissie vond ik overdreven. Je sterft door 2 schoten ingame, maar je haalt wel 50 vliegtuigen neer :/

byter
18 september 2004, 19:42
cod en mohaa zijn altijd al geinspireerd op films.

maar het moet een game niet "dragen" ..het moet er los van kunnen staan ..tis een uitgemolken idee
ik dacht dat inspiratie nog altijd wo2 was.

Invader
18 september 2004, 19:46
het is wel niet op films gebaseerd he, maar op WO2.
En ja die films ook dus is da normaal dat dat hetzelfde is he

virox
18 september 2004, 20:01
het is wel niet op films gebaseerd he, maar op WO2.
En ja die films ook dus is da normaal dat dat hetzelfde is he
de sfeer en uitwerking/beleving is wel degelijk op films baseert. Main theme is idd ww2 en waargebeurde feiten enzo. Maar de manier waarop is allesinds serieus gebaseert op films. Maar geef maar toe dat belevingen die ge meemaakt mooi op films geinspireerd wordt ;) bij mohaa was da zo vooral bij de beach lvl en hele hoop levels kon ge ook mooi zien dat de lvldesign geinspireerd was op SPR. COD is dan vooral geinspireerd op BOB. Bvb bombardementen in de bossen had ge ook al in andere games maar sinds BOB ziet ge ze ook eindelijk es in foxholes zitten, bomen die ontploffen... De scene waar ge de mg moest bedienen had ik gewoon et gevoel dat ik midden in BOB zat in de scene met de counter attack waar ge die mannen ziet lopen en die halftrack die in't open gebied oversteekt. De begin scene met die boomstammen ook uit bob gehaald buiten dat hier wel geen gewonde valt.
In de full zit dan ook et gevecht rond foy (waar zouden ze op da idee gekomen zijn?) De britse commando missies zijn mooi gebaseert op "oudere" ww2 films. Russische hebben dan weer een hoog enemy at the gates en stalingrad gehalte. Thoh en de mp maps brécourt, railyard, carentan, ... waarop zouden die gebaseert zijn? :unsure:
En volgens mij hebben ze inspiratie voor de characters zoals sgt moody, elders, ... uit et boek d-day van dezelfde schrijver van bob gehaald ;)
Akkoord alles is uiteindelijk gebaseert op de werkelijkheid maar voor de uitwerking en ideen hebben ze serieus wat uren film bekeken :)

Wazzie
19 september 2004, 00:55
de sfeer en uitwerking/beleving is wel degelijk op films baseert. Main theme is idd ww2 en waargebeurde feiten enzo. Maar de manier waarop is allesinds serieus gebaseert op films. Maar geef maar toe dat belevingen die ge meemaakt mooi op films geinspireerd wordt ;) bij mohaa was da zo vooral bij de beach lvl en hele hoop levels kon ge ook mooi zien dat de lvldesign geinspireerd was op SPR. COD is dan vooral geinspireerd op BOB. Bvb bombardementen in de bossen had ge ook al in andere games maar sinds BOB ziet ge ze ook eindelijk es in foxholes zitten, bomen die ontploffen... De scene waar ge de mg moest bedienen had ik gewoon et gevoel dat ik midden in BOB zat in de scene met de counter attack waar ge die mannen ziet lopen en die halftrack die in't open gebied oversteekt. De begin scene met die boomstammen ook uit bob gehaald buiten dat hier wel geen gewonde valt.
In de full zit dan ook et gevecht rond foy (waar zouden ze op da idee gekomen zijn?) De britse commando missies zijn mooi gebaseert op "oudere" ww2 films. Russische hebben dan weer een hoog enemy at the gates en stalingrad gehalte. Thoh en de mp maps brécourt, railyard, carentan, ... waarop zouden die gebaseert zijn? :unsure:
En volgens mij hebben ze inspiratie voor de characters zoals sgt moody, elders, ... uit et boek d-day van dezelfde schrijver van bob gehaald ;)
Akkoord alles is uiteindelijk gebaseert op de werkelijkheid maar voor de uitwerking en ideen hebben ze serieus wat uren film bekeken :)
en spijtig genoeg stopt de inleving als je voor 10de keer moet quickloaden omdat je juist te ver loopt zodat je wordt getroffen door 20 mortiersalvos.
Of een ander voorbeeld, squad steekt over, vijand schiet er niet op, geen mortierinslagen, jij steekt over, vijand begint massaal te schieten en je krijgt paar scripted mortierinslagen om je oren. Dit zijn goedkope truukjes die de geloofwaardigheid direct onderuit halen.
Ik heb BoB hier op DVD en als ik UO speel, vind ik het maar zwak uitgewerkt.

amdr
19 september 2004, 01:14
en spijtig genoeg stopt de inleving als je voor 10de keer moet quickloaden omdat je juist te ver loopt zodat je wordt getroffen door 20 mortiersalvos.
Of een ander voorbeeld, squad steekt over, vijand schiet er niet op, geen mortierinslagen, jij steekt over, vijand begint massaal te schieten en je krijgt paar scripted mortierinslagen om je oren. Dit zijn goedkope truukjes die de geloofwaardigheid direct onderuit halen.
Kdacht da'k den enige was!
Da is zo kak e :/
Testraks, ik moest die chateau verdedigen. Staan 3 allies in die room en al die mannekes beginne op mij te knalle godver :@gsugfzioufhz!"ré"aré"zaé"'!!! :angry:

virox
19 september 2004, 10:29
tja das dan uw probleem, ik heb een groot inlevingsvermogen en veel fantasie dus val ik daar nie over. :love:

lone.wolf
19 september 2004, 12:19
Kdacht da'k den enige was!
Da is zo kak e :/
Testraks, ik moest die chateau verdedigen. Staan 3 allies in die room en al die mannekes beginne op mij te knalle godver :@gsugfzioufhz!"ré"aré"zaé"'!!! :angry:

ja vond de ai van ou squad ook wel sucken :/. zitte daar aan de voordeur met nen logge bazooka in ou pollen, kome ze via die keuken ou wa in ou rug bashen :/

o en da mg-vuur da altijd ma dan ook altijd op ou geconcentreerd is ;x

amdr
19 september 2004, 13:15
ja vond de ai van ou squad ook wel sucken :/. zitte daar aan de voordeur met nen logge bazooka in ou pollen, kome ze via die keuken ou wa in ou rug bashen :/

o en da mg-vuur da altijd ma dan ook altijd op ou geconcentreerd is ;x
Idd, kwas kik me bazooka op north aant richte
Inees 3 man op mij aant bashe :@

Maar kzit nu in Sicilie dus ben er toch door geraakt door veel achterom te kijke :p

Springfield
19 september 2004, 15:15
sound ! sound >_<

Carrotman
19 september 2004, 20:10
khoop dat er geen "trickjumps" gaan zijn UO :p

Wieweuh
19 september 2004, 20:13
khoop dat er geen "trickjumps" gaan zijn UO :p
das toch sjiek :D

Carrotman
19 september 2004, 20:15
das toch sjiek :D
bwah..
Dan lopen er constant mense te zage hoe ge daar op geraakt, ...
Dan ist zo van: hihi, ik geraak er op, ik ben eendriedriezeven en gij lekker niet :tongue:

... :)

19 september 2004, 22:05
toch blijf ik het nice vinden
dat ze denken aan de gamers met game pc's :p

Daedie
19 september 2004, 23:34
SP is vrij saai. maar de MP is subliem. voor ieder wat wils. sterk uitgewerkte voertuigen gametype base...dinges :p. nieuwe classic gametype: capture the flag. nieuwe maps, zowel met als zonder voertuigen. echt de moeite voor iedereen. kga et kopen de dag dat et in de winkel ligt :D.

20 september 2004, 16:25
ik koop alleen mega extreme supper deluxe spellekes
e daedi :wenkbrouw op- en neerbeweging

V1sjE
20 september 2004, 16:30
ik ben al dood gereden door een tank en een jeep, wel nog leuk :p