PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Dj Tc - Never Mind (jump)

Tomke100
1 september 2004, 17:55
Deleted

Monstertruckdri
1 september 2004, 18:40
mmm,zit wel iets in!mss wel lang hetzelfde geluid of melodietje,maar voor een eerste liedje is dit echt wel deftig gedaan!blijf zo verder doen!you did a great job!

TRFluffy
1 september 2004, 19:16
ehm .... neh,
ehm... heb et twee seconden opgezet... ff geskipt... damn :s
geen filtering, die bass is puur fruity loops, niks...
ok ja, voor uw eerste track mss... ok, ma ... :s buhhhh...
sorry, als ze dit zouden oplegge op e fuif ben ik gewoon -weg-, niet aan de kant, maar -weg-...

sorry :unsure:

souleH
1 september 2004, 22:33
kwist nie dat je al naar fuiven ging fluffy :p
liedje zelf vind ik nie echt _zo_ goe maar voor nen eerste keer te zijn kan da der wel al door he
mss ietske meer variatie insteke ?? :)

kakakaka
1 september 2004, 22:39
WTF IS DA??? :wtf:

TRFluffy
2 september 2004, 00:33
kwist nie dat je al naar fuiven ging fluffy :p
liedje zelf vind ik nie echt _zo_ goe maar voor nen eerste keer te zijn kan da der wel al door he
mss ietske meer variatie insteke ?? :)

stel... :p

twee keer Sotto's, en Step-One, en zaterdag zelf achter de decks :p
nuja, maakt niet uit, als dit soort ongedierte (sorry dude, keep on working on it, m'n eerste tracks waren ook zo iets denk ik) de speakers zou bevuilen, dan ben ik weg...

but, keep practicing dude :)

meer werk maken van baseline, kick aanpassen, spelen met eq, effectjes, layeren, compressen...

nja :) in fruity kunde veeeeeeeeeeeeeeeel, dusse, blijve gaan!

Liquid LP
2 september 2004, 14:45
iedereen is wel zo begonnen.
het geen wat je moet doen is met effects enzo leren spelen, vsti's en samples e.d. zoeken en dan gewoon je creatieve geest de vrije loop laten gaan.

blijven volhoudden dus ;)

-etienne-
2 september 2004, 15:52
lekker schijfke :-)

stevige bas :music:

miss inderdaad wa minder eentonig maken, rest is wel in orde!

met welk progke gemaakt of zo?

ThE !wAc! RsE
2 september 2004, 16:52
stel... :p

twee keer Sotto's, en Step-One, en zaterdag zelf achter de decks :p
nuja, maakt niet uit, als dit soort ongedierte (sorry dude, keep on working on it, m'n eerste tracks waren ook zo iets denk ik) de speakers zou bevuilen, dan ben ik weg...

but, keep practicing dude :)

meer werk maken van baseline, kick aanpassen, spelen met eq, effectjes, layeren, compressen...

nja :) in fruity kunde veeeeeeeeeeeeeeeel, dusse, blijve gaan!

veel bla bla ma ge kunt er zelf genen rotten bal van! :naughty:

TRFluffy
2 september 2004, 18:51
al produce van mij gehoord?

Project Zero
2 september 2004, 20:44
veel bla bla ma ge kunt er zelf genen rotten bal van! :naughty:

zei de member die nieuw is :doh:

Fluffy zijn producties waren ook niet alles opt begin, maar damn, die vent heeft snel bijgeleerd en nu maakt die echt wel vree schoon dingen zuh :)

Ge zou eerst eens beter luisteren voor iets te beoordelen :ironic:

souleH
2 september 2004, 23:18
zei de member die nieuw is :doh:

Fluffy zijn producties waren ook niet alles opt begin, maar damn, die vent heeft snel bijgeleerd en nu maakt die echt wel vree schoon dingen zuh :)

Ge zou eerst eens beter luisteren voor iets te beoordelen :ironic:
² fluffy maakt ferme dingen tegenover zn "draken" ( :p ) van vroeger

DJ BUZZE retro
3 september 2004, 01:02
vinnet maar niks :eek:

jump? mmm dat is hélemaal geen jump melodie, en al evenmin de sample voor zo'n melodie.

Anyway alle begin is moeilijk mijn eerste lieke was ni veel beter, ALST al beter was :)

blijven werken

bandarlog
3 september 2004, 01:51
Ooit van een bass gehoord? Naast de kick bestaat er nog zoiets als een bass... keeps 'em dancing... Scheelt nog vanalles aan ma da's normaal int begin ...Keep practicing

AkiMbO
4 september 2004, 12:28
ik vind het wel een innemend 'melodietje' , maar wel ietske te eentonig , en ik mis ook een volwaardige climax.

heb het nu zelf vlug es geopend in cep2, en gewoon een overall full reverb opgezet, en imho klinkt het al direct stukken beter.

nu moet jij ervoor zien te zorgen, dat elke op elke beat met een kick, een 'bass' komt te staan ook, zo krijgt het een voller effect, en wordt het onmiddelijk veel dansbaarder.

good luck !

dark-e
8 september 2004, 00:24
full reverb of ni, denk da da eerlijk gezegd weinig nut heeft ma soit, reverb is een detail e, geen basis :) da maakt alles wa zachter en wa vloeiender, maar het maakt vaak het geheel ook pakken doffer dus mee oppassen :)
en euh, ik vind dit eerlijk gezegd ni echt goe, maar denk da da logisch is int begin, de kick mag wa zachter, en eventueel zou ik op zoek gaan naar andere kicksamples want die van fruity zelf is echt onnozel...al moetik zegge da je hem als ondersteunende kick bij een andere wel goed kan gebruiken
grtz