PDA

Volledige versie bekijken : [tk] Dean ZX Elektrische gitaar

Vintage Hifi
1 september 2004, 16:21
Ik verkoop dus mijn Dean ZX Elektrische gitaar en wellicht krijg ik hier meer reactie als op Buy&Sell ;)
Reden? Simpel, I need money. En heb nog steeds mijn Cort, die ik nooit often nimmer zal wegdoen ;)

Links :
http://www.deanguitars.com/zx.htm
http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Dean-Guitars/Z-X-01.html

Foto's:
http://home.pi.be/~swinneke/dean1.jpg
http://home.pi.be/~swinneke/dean2.jpg
http://home.pi.be/~swinneke/dean3.jpg

Specs :

Basswood Body
24-3/4" Scale & 1-11/16" Nut
Grover Tuners
Chrome Hardware
Zebra Pickups
Tune-O-Matic Bridge
Bolt-on Construction
Maple Neck & Rosewood Fingerboard
Dot Inlays
22 Frets

My thoughts about it: Mijne heren (en dames), DIT is een Rock-AXE. Gewoon volume op 10 en scheuren. Zelfs zonder overdrive klinkt deze gitaar ruig. Géén clean gitaartje dus, maar een rocker. Met ballen. Ik vind het een héél goeie gitaar, maar ze kan net niet tippen aan men Cort (die veel "allrounder" is) daarmee moet deze weg :(
P.S : ontbreekt één snaar op de gitaar, en de rest van de snaren heeft al wat meegemaakt. Als je de prijs van een snarenpakketje extra betaald, zet ik die er wel op. Voor de rest is ze in heel goede staat, met natuurlijk wel een paar gebruikssporen, maar niets ergs.

Prijs? : Wel, ik heb geen meeneemprijs, maar wel een startprijs : 100€. Wat voor zo een gitaar een absoluut koopje is. Ik geef er dan nog kabel & plektrums bij. Geen meeneemprijs dus, de veiling loopt af binnen een week, of eerder indien vermeld.

Voor de rest staat er nog wat ander gitaarstuff for sale:
Jim Dunlop USA Bottleneck (Glass) - 2€
Boss TU-6 Gitaar/Bass Stemkastje http://www.bostonguitar.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=BGWI&Product_Code=NUE-BOSS-TU-6&Category_Code=NUE-BOSS-EMT (9V Batterij Inbegrepen) - 20€
Leuke anekdote : Vanachter op het kastje staat "Guy Swinnen" heb dat gekregen van mijn nonkel, dé Guy Swinnen ;)

sir oinksalot
1 september 2004, 16:28
ben nog op zoek naar een backup gitaartje voor mijn telecaster, maar kzou eigenlijk toch wel 24frets moeten hebben, anyway doodle, kzal er is een nachtje over slapen (btw hadde gij die gitaar nie pas aangekocht ofzo?)

Vintage Hifi
1 september 2004, 16:39
ben nog op zoek naar een backup gitaartje voor mijn telecaster, maar kzou eigenlijk toch wel 24frets moeten hebben, anyway doodle, kzal er is een nachtje over slapen (btw hadde gij die gitaar nie pas aangekocht ofzo?)
ik heb ze nu toch al zeker een halfjaar ofzo hoor.. mja, ma kverkoop ze nu omdat ik mijn hobby's een beetje moet indunnen voor geld voor de noodzaak (benzine in men vwature, geld voor schoolstuff, enz..)..

TiBasco
1 september 2004, 17:23
geld voor voiture? gij zijt toch een jaar jonger als ik geloof ik?

kwistenbiebel
1 september 2004, 18:27
omg, had ik nu geld gehad he :/

LifeToLifeless
1 september 2004, 18:38
Ik ben wel geinteresseerd maar ik ga zoals Oink er nog eens een nachtje over slapen.
Vanwaar zijt ge trouwens want het zou wel handig zijn moest ge nie al te ver van mij wonen.

Jezus v NASA...
1 september 2004, 18:43
Boss TU-6 Gitaar/Bass Stemkastje http://www.bostonguitar.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=BGWI&Product_Code=NUE-BOSS-TU-6&Category_Code=NUE-BOSS-EMT (9V Batterij Inbegrepen) - 20€
Leuke anekdote : Vanachter op het kastje staat "Guy Swinnen" heb dat gekregen van mijn nonkel, dé Guy Swinnen ;)

van waar zijt ge? en is da met post?
angezien ik grote fan ben van de guy en ng een stemkaske nodig eb dus de twee in 1 is mooi meegenome
hoop da et ng nie verkocht is :D

sir oinksalot
1 september 2004, 19:03
hebde misschien wa samples ervan?

Vintage Hifi
1 september 2004, 20:11
van waar zijt ge? en is da met post?
angezien ik grote fan ben van de guy en ng een stemkaske nodig eb dus de twee in 1 is mooi meegenome
hoop da et ng nie verkocht is :D
Ik ben van Diest, en dat is met de post als ge het niet kunt komen afhalen. :)
@Icdi: vervroegde rijopleiding ;)
@oinkz: die tapping van Eruption was met deze gitaar.. weetwel da videoke.

Jezus v NASA...
1 september 2004, 20:16
hmm in diest moet ng wel te gerake zijn
sebiet is an ouders vrage en dan contacteer ik u
pm mij anders uw emailadres ofzo?

sir oinksalot
1 september 2004, 20:29
argh, gaat gij onder mijn duiven schieten :angry:
j/k als ge me voor zijt zijt ge me voor

Jezus v NASA...
1 september 2004, 20:31
argh, gaat gij onder mijn duiven schieten :angry:
j/k als ge me voor zijt zijt ge me voor

mja ik wil alleen het stemkaske eh? gij de gitaar dacht ik..

Cakeman
1 september 2004, 20:32
Verdorie, als dat een linkshandige gitaar was dan kocht ik hem direct :(

sir oinksalot
1 september 2004, 20:33
mja ik wil alleen het stemkaske eh? gij de gitaar dacht ik..
ow, mijn fout :p

Vintage Hifi
1 september 2004, 20:55
done ;)
@oinks : lol :p

sir oinksalot
1 september 2004, 20:57
hmmm die gitaar krijgde zeker nie in ne gewone gig zag? kwil ze eigenlijk wel kopen alleen wetek da ze hier zot gaan worden alsek 3 gitaren heb (nu zitten ze al te zagen dak er 1 moe wegdoen)

Vintage Hifi
1 september 2004, 21:14
hmmm die gitaar krijgde zeker nie in ne gewone gig zag? kwil ze eigenlijk wel kopen alleen wetek da ze hier zot gaan worden alsek 3 gitaren heb (nu zitten ze al te zagen dak er 1 moe wegdoen)
Neh in ne gewone gigzak past ze ni, heb het geprobeerd ;)
Voor een extra prijsje vraag ik menne bompa wel of em een kist kan maken ze? ;)

pierhairman
2 september 2004, 11:10
check pm

Dees
2 september 2004, 16:12

En ik moet mijn moeder vertellen hoeveel ik ga uitgeven aan mijnen nieven versterker, ook een traumatische ervaring denk ik.

sir oinksalot
2 september 2004, 16:53
En ik moet mijn moeder vertellen hoeveel ik ga uitgeven aan mijnen nieven versterker, ook een traumatische ervaring denk ik.
nja toendak menne telecaster bestelde begon men moeder ook al te freaken ze 'watte €700 voor een gitaar, gij zijt goe zot' terwijl €700 dan nog niet eens overdreven is

kwistenbiebel
2 september 2004, 17:23
Mijn moeder werd zot toen ik zei: 900€

Cakeman
2 september 2004, 18:10
Mijn moeder werd zot toen ik zei: 900€Mijn ouders flipten compleet toen ik zei dat ik 300 euro heb betaald voor mijn gitaar + versterker. Maar goed dat ik gelogen heb. De echte prijs was 520 euro. :)

Vintage Hifi
2 september 2004, 21:25
check pm
pierhairman heeft via PM 120€ geboden.
Het is maar ter info, dat jullie dit ook weten en eventueel kunnen tegenbieden :)

sir oinksalot
2 september 2004, 21:26
dan ga ik hem al laten gaan doodz

kwistenbiebel
2 september 2004, 22:20
Mijn ouders flipten compleet toen ik zei dat ik 300 euro heb betaald voor mijn gitaar + versterker. Maar goed dat ik gelogen heb. De echte prijs was 520 euro. :)
Als ik gitaar + versterker reken: 1650€, ouders freakte wel, maar heb er zelf voor gewerkt he.

Vintage Hifi
2 september 2004, 22:28
dan ga ik hem al laten gaan doodz
np :) Moest pierhairman het laten afweten, zal ik jullie het natuurlijk ook laten weten.

$p|Ne
2 september 2004, 22:38
wacht maar tot ge aan uw ouders moet vertellen da ge een drumstel van 1000 euro moet kopen :/

pierhairman
2 september 2004, 23:34
ja zal het dan ook maar effe posten dat ik 120 euro heb geboden

Vintage Hifi
7 september 2004, 22:37
ja zal het dan ook maar effe posten dat ik 120 euro heb geboden
Check your mail dude, overmorgen is het donderdag, had graag iets geweten!