PDA

Volledige versie bekijken : [TK]DJ Technics MK5G

HansP
30 augustus 2004, 22:19
Kameraad van me verkoopt zen Technics MK5G
doos en alles nog bij , alleen thuis gebruikt
net 1 jaar oud
reden verkoop , gaat Denon S3000's kopen

perfecte staat !
hij zou nog graag een 600 - 650€ per stuk willen !
zijn echt perfect onderhouden , niet overdreven veel gebruikt

platen van hem zulle binnenkort tekoop zijn ook
sommige van dit board kennen hem mss DJ blackspire ( oa van in deejaysclub , the edge )

Contact Dj_blackspire@hotmail.Com

greetz

the maniak
31 augustus 2004, 10:38
prijs is te hoog.....zelfs voor ne mk5g

maak er 400 stuk van en ge geraakt ze wel kwijt

DjProbe
31 augustus 2004, 10:54
prijs is te hoog.....zelfs voor ne mk5g

maak er 400 stuk van en ge geraakt ze wel kwijt

idd mk5G kost maar 600 € ofzo ... (in Duitsland :D)

Bastaspast
31 augustus 2004, 12:46
weet je eigenlijk snap ik da ni goe
je spaart zoveel geld bij elkaar en je koopt daarmee een topmodel van technics
en dan doe je ze weg, voor bena de nieuwprijs
ksnap ni dat je dan die investering in TT's doet, als je je zo snel bepeist

die technics is toch wa elke dj wil ?
die denons gaan heus ni beter doen zu
als hij een effecten mixer aankoopt kunde gewoon alles doen mee vinyl

mja i don't get it
toch wens ik hem veel geluk !
ciaoz B

PunkDudez
31 augustus 2004, 14:18
mss heeft hij wel dezelfde reden als dave clarke :wtf:

Zymo
31 augustus 2004, 16:10
mss heeft hij wel dezelfde reden als dave clarke :wtf:

enige verschil hierbij is dat dave clarke vermoedelijk wel betaald wordt .... :p

HansP
31 augustus 2004, 20:36
plz enkel serieuze reply's , en de originele prijs nieuw is nogaltijd 800 hier in belgie , als ge ze in duitsland wilt is uw keus rijd dan maar ! maar ik heb het over BELGISHE prijzen

BerT
31 augustus 2004, 21:28
in belgie kosten ze nog altijd 699€

HansP
31 augustus 2004, 21:41
hmmm ok dna heeft hij me de verkeerde prijs doorgegeven :)

sry dan ;)
ff kijke of em er iet afdoet

DJ TriB
1 september 2004, 02:22
ook al vraagt em 400 zou ik het nog niet doen, dan zou ik toch liever een setje superOEMS kopen maja... ieder zijn ding

BerT
1 september 2004, 10:04
Nu heb ik opgemerkt dat er duidelijk 2 groepen zijn ...

De technics lovers en de oem manne :)

Oem is krachtiger maar heeft nog niet zijn langdurige kwaliteit bewezen terwijl technics dat wel heeft gedaan ...

Tis teen oft ander eh :)

FusioN
1 september 2004, 10:09
jah ma voor de prijs van die technics koopt ge wel twee OEM bakken... dus geen probleem als ze maar half zo lang zouden meegaan hé :p

Oblivion
1 september 2004, 10:13
ook al vraagt em 400 zou ik het nog niet doen, dan zou ik toch liever een setje superOEMS kopen maja... ieder zijn ding

dat is omdat jij ant sparen ben voor zulke oems ;)
en psychologisch zal je (onderbewust) het gene dat je zelf wilt/hebt altijd bovenaan plaatsen...

ik ben eerder een technics man, waarom? eigenlijk meer voor de esthetiek...
oems draaien echt top, alleen heb ikzelf het wat moeilijk met de hoge platter maar dat is 30min wennen en das ook weer ok
maar ik vind techs gewoon mooier :)

The Entity
1 september 2004, 11:56
of oems lang mee gaan weet niemand, voor mij is't ook afwachten want heb zelf oems

maar toen de eerste mensen de sl1200 van technics kochten wisten ze ook niet dat ze 20 jaar later nog met dat ding opgescheept gingen zitten, zelfs technics wist niet dat hun TT het zo lang zou uithouden

the maniak
1 september 2004, 12:28
op new-line zit er iemand die de oems als eerste had in de benelux en die heeft ze ondertss al 2 jaar denk ik

en heeft nog altijd geen last van probs....

en nu gaat ge zeggen 2 jaar is geen 20 jaar, ma 2 jaar is al ne hele tijd zenne

BerT
1 september 2004, 13:56
we zien wel zeker :D
things take time :D

FusioN
1 september 2004, 14:29
op new-line zit er iemand die de oems als eerste had in de benelux en die heeft ze ondertss al 2 jaar denk ik

en heeft nog altijd geen last van probs....

en nu gaat ge zeggen 2 jaar is geen 20 jaar, ma 2 jaar is al ne hele tijd zenne

Jah, reind leest hier ook af en toe mee hoor. Anyway, twee jaar is het nog niet... Pakweg een jaar en drie maanden ofzo (ik heb die van mij een jaar en een maand) dat ze verkrijgbaar zijn.

Dat doet mij deraan denken... kzou is moeten nieuw naaldjes kopen voor mijn concordes :)

DJ TriB
1 september 2004, 16:03
dat is omdat jij ant sparen ben voor zulke oems ;)
en psychologisch zal je (onderbewust) het gene dat je zelf wilt/hebt altijd bovenaan plaatsen...

ik ben eerder een technics man, waarom? eigenlijk meer voor de esthetiek...
oems draaien echt top, alleen heb ikzelf het wat moeilijk met de hoge platter maar dat is 30min wennen en das ook weer ok
maar ik vind techs gewoon mooier :)

ja ma nee da heeft daar ni mee te maken, moest techs en oems evenveel kosten zou ik ook techs kopen want die hebben zich al bewezen,maar voor op het topic te blijven, ik zei dus al vraagt ie 400 zou ik nog oems kopen ma oems kosten evenveel, maar het verschil is wel dat die oems nieuw zijn en die techs ni, moesten ze allebei nieuw zijn en evenveel kosten zou ik ook techs kiezen wegens reputatie aloewel oems mij er even goed uit zien...

PunkDudez
1 september 2004, 22:49
...time will tell...

DjProbe
1 september 2004, 23:25
staan op yezzz zeker ?

pierhairman
3 september 2004, 11:52
ik heb ze al geod kopenr gezien onder hande op enkele belgische 2de hands sites , snap ook niet waarom iemand deze nu al wegdoet en toch niet bijhoud tot deze letterlijk uitelkaar hangen door het jaren lange gebruik, guess it's better that people are sometimes different in thougths then yours

DJDM
3 september 2004, 13:08
ik heb ze al geod kopenr gezien onder hande op enkele belgische 2de hands sites , snap ook niet waarom iemand deze nu al wegdoet en toch niet bijhoud tot deze letterlijk uitelkaar hangen door het jaren lange gebruik, guess it's better that people are sometimes different in thougths then yours

Als ge da leest ziede da em naar cd's wilt, en cd's spelen vrij moeilijk op platenspelers :)

djtofke
15 september 2004, 14:57
ik heb wel intresse voor die technics maar wil wel verder onderhandelen via email mail me

djtofke@hotmail.com

fresh
15 september 2004, 16:53
weet je dat zijn zo van die mense die denke: ik heb geld ik moet ni eerst gewoon materiaal kope van jb systems (ni persoonlijk bedoelt ze :p ) ofzo nee ineens de nieuwste technicse

Weet je vraag er 350€ voor en je geraakt ze kwijt ?600€? in duitsland koste ze 650€

:woohoo: