PDA

Volledige versie bekijken : Problemen met Polokus

moeder_theresa
30 augustus 2004, 20:28
Ik heb al 2 maand geleden mijn GSM Siemens M55 geruild met Polokus voor 2 Cube spellen en 1 pc spel.
Mijn gsm is direkt (aangetekend) de post op gegegaan (wat me dan ook nog 13€ gekost heeft).
Nu heeft die smeerlap nog steed mijn games niet verstuurd.
Hij antwoord niet op zijn pm's of mails. Ook op msn kan ik hem niet te pakken krijgen.
Zijn msn is dafreak@pandora.be, misschien dat iemand ander kan proberen om info te verzamelen ivm met mijn gms?
Heeft er nog iemand problemen gehad met die gast?
Of kent iemand die gast zijn gsm nr.?
Je kan het hieronder posten of me toevoegen op msn.(visitvicecity@hotmail.com)
Ik ga hem in ieder geval een bezoekske brengen in Geraardsbergen en daar zal ie niet goed van zijn!
Moet er nog iemand iets hebben van hem, dan mag je het hier laten weten, dan zal ik zien wat ik kan doen.
Waarom moeten er toch altijd van die oneerlijke mensen hier op het forum zitten??? :sad: :sad: :sad: :angry:

Son Gokou
30 augustus 2004, 21:05
hmm en ik heb bij hem een ngc + 2 games gekocht en ben ook al 3 weken aant wachten op men games

« ei »
30 augustus 2004, 23:57
M'n vriend heeft z'n gsm-nummer + msn-adres normaal gezien...
Hij had ook probs met hem (niet komen opdagen etc.) maar hijs nu ant slapen, kzal zeggen dat em morgen deze thread ff moet checken.

*edit* Polokus is ondertussen in de blacklist geadd, maar die lijst is precies al een tijdje niet meer aangepast of vergis ik me nu? :sad:

gunnie
31 augustus 2004, 00:47
*edit* Polokus is ondertussen in de blacklist geadd, maar die lijst is precies al een tijdje niet meer aangepast of vergis ik me nu? :sad:

eens in de week dacht ik

Iemand
31 augustus 2004, 01:27
:offtopic: € 2000

mmm met msn-adres en telefoonnummer ben je niet veel he...
Als je hem belt kan hij je afduwen en als je hem toevoegt op msn kan hij je blokken maar alvast veel succes :niceone:

Breezer
31 augustus 2004, 08:42
Hier is de vriend van << ei >>

Khad Band of Brothers tin box van hem gekocht, en we hadden afgesproken om de dag erna in Brussel-Noord de deal af te ronden. Kheb daar anderhalf uur gewacht, hij is ni komen opdagen, sms'jes gestuurd, toen zei hij da hij maar een half uur later ging zijn en na da half uur weer gebelt/gesms't en toen liet hij niets weten & kwam hij s'avonds met het lame excuus af da hij zijne gsm ni hoorde.

Maja, kheb het voordeel wel dat ik niets betaald heb, ginge da in irl regelen.
Sindsdien niets meer van hem gehoord

@mods: mag ik die gsm nummer hier posten of moe da privé worden gestuurd ?

het voordeel da moeder_theresa heeft, is zijn adres. Hebde al geprobeerd te zoeke nr zijn vaste telefoon ? (indien hij die heeft)

piotke
31 augustus 2004, 10:33
@mods: mag ik die gsm nummer hier posten of moe da privé worden gestuurd ?

PM. . .

« ei »
31 augustus 2004, 13:47
eens in de week dacht ik

Er staat:

Last edited by Art : 06-06-2004 at 14:01.

of klopt die datum helemaal niet? *ff in de war* :)

moeder_theresa
31 augustus 2004, 20:28
Allemaal bedankt voor jullie reaktie.
Ik heb ondertussen zijn gsm nr., daar ga ik dadelijk naar bellen.
Mensen die ook gedupeerd zijn door hem (ondertussen al 2 personen) en willen meegaan naar hem thuis, mogen me altijd mailen.
Ik houd jullie op de hoogte.

moeder_theresa
31 augustus 2004, 20:46
Hij heeft geantwoord en me beloofd dat ik deze week mijn spellen heb.
We zullen eens zien.

Breezer
31 augustus 2004, 21:40
Hij heeft geantwoord en me beloofd dat ik deze week mijn spellen heb.
We zullen eens zien.

en wa heeft hij als excuus gezegd da hij ze nog ni heeft gestuurd ? en da hij ni meer op de mails & msn & pm reageert ?

Art
1 september 2004, 01:21
ten eerste blacklist is geen whitelist.
INdien iemand een blacklist aangeeft , word deze ten eerste niet direct verwerkt , de tegenpartij krijg normaal een week de tijd om deze te verantwoorden.
Bij blacklist moet beide kanten gehoord worden.

« ei »
1 september 2004, 10:41
ten eerste blacklist is geen whitelist.
INdien iemand een blacklist aangeeft , word deze ten eerste niet direct verwerkt , de tegenpartij krijg normaal een week de tijd om deze te verantwoorden.
Bij blacklist moet beide kanten gehoord worden.

Ja kweet, da hebbek gelezen in de regels, maar m'n vraag was gewoon of die datum van "last edited" klopt of niet? :)

moeder_theresa
1 september 2004, 20:37
Hij is 'vergeten' de pakjes op te sturen naar mij en dat hij niet meer op internet geweest is. Daarom heeft hij mijn mails niet beantwoord.
Ik hoop dat hij zijn belofte nu wel houd, maar toch blijf ik het spijtig vinden dat ik 3 maanden moet wachten op mijn spellen.
Maarja, vergeten en vergeven zeggen ze altijd.

Breezer
1 september 2004, 20:43
Hij is 'vergeten' de pakjes op te sturen naar mij en dat hij niet meer op internet geweest is. Daarom heeft hij mijn mails niet beantwoord.
Ik hoop dat hij zijn belofte nu wel houd, maar toch blijf ik het spijtig vinden dat ik 3 maanden moet wachten op mijn spellen.
Maarja, vergeten en vergeven zeggen ze altijd.

Da vind ik dan maar raar, want op het forum was zijn laatste activiteit op 20 augustus & op msn heeft hij ook tot dan ongeveer gezeten.. Majah, let's hope he doesn't lie

:niceone:

Son Gokou
2 september 2004, 00:35
ja voor u wel maar diezelfde games die hij aan u beloofde had hij een 1.5 maand geleden ook aan mij belooft dus ik blijf gescheten hé

moeder_theresa
2 september 2004, 20:12
Ja, das wel waar.
Anders moet je ook eens contact opnemen met hem.
Ik kan je zijn gsm nr. doorgeven.

Groetjes,

David

Son Gokou
2 september 2004, 20:35
da zou heel fijn zijn, want hij verkoopt iets aan u en verkoopt hetzelfde aan mij. Heb jij je spullen al gehad

Breezer
6 september 2004, 13:22
moeder_theresa, hebde de spellen nu ontvangen al ? :unsure:

moeder_theresa
7 september 2004, 20:51
Nee, nog steeds niets gehad!!! :angry: :angry: :angry:
Die kerel gaat iets meemaken!
Zijn z'n tel.nr. ben ik kwijt.
Kan de persoon van wie ik hem had, hem nog eens even doorgeven?

Greetz

Breezer
7 september 2004, 21:07
Check pm :p

Son Gokou
23 september 2004, 13:53
ik heb gebeld en die kerel neemt niet op, op msn geen reactie, geen reactie op mails ik zen serieus int zak gezet door die klojo, spijtig da admins u niet kunne helpen hé

Breezer
23 september 2004, 18:53
klacht indienen bij de politie ? nr de bank belle, mss da ze de gegevens wille geven en dan nr zijnen thuis gaan?

moeder_theresa
23 september 2004, 19:07
Hij houd mij ook nog steeds aan het lijntje.
Ik ga hem binnen 2 weken een bezoekje brengen.
Ik heb al enkele personen die door hem bedrogen zijn die meegaan.
Zijn er nog geduperden die willen meegaan?
PM dan even je gegevens, dan neem ik zo snel mogelijk contact op.
We zullen dat varkentje eens gaan wassen!

Greetz

Polokus
27 oktober 2004, 08:49
Er zijn inderdaad problemen geweest met moeder_theresa zijn spelletjes. Dit komt door allerlei familiale problemen. Die zijn ondertussen opgestuurd. Son goku ik heb je gamecube opgestuurd en je hebt me gezegd dat je die gekregen hebt, ik was de games vergeten mee te sturen met het packet. De games zijn al opgestuurd van een week na de cube (heb bewijsje van post) zal zo gauw mogelijk bij mijn broer gaan om het in te scannen en hier te posten.Je heb de cube niet gekocht maar we hebben geruild voor een gfx kaart !Als je het echt niet hebt gekregen dan ben ik bereid een bedrag terug te storten op uw bankrekening ( wat ik normaal niet hoef te doen omdat ik bewijs heb van verzending, maar zal mijn goed hart laten spreken). En moeder_theresa waarom zeg je dat je mijn gsm nr niet hebt als je zeker al 3 keer met mij en mijn vrouw hebt gebeld ??? Laat me zeker iets weten als je de games hebt gekregen en son goku als je ze echt niet hebt gekregen dan mail je me maar je gegevens door zodat ik een bedrag kan terugstorten. Zou me echt afvragen wie de andere gedupeerden zijn ??? heb een aantal dvd's verkocht aan iemand hier op het forum en die heeft ze gekregen, heb ook al xbox verkocht zonder problemen. Hoop dat dit nu alles een beetje opgeklaart geraakt, ik weet dat ik fouten hebt maar dit alles komt door familiale problemen zoals ik al zei . OOh ja, die games waren voor alle 2 dezelfde maar waren dus niet 2 dezelfde (son goku's games zijn de mijne en die voor moeder theresa zijn games van mijn neef, dus heb niet hetzelfde packet met allebei geruild.)

« ei »
27 oktober 2004, 12:27
Zou me echt afvragen wie de andere gedupeerden zijn ???

Denk dan nog maar es goed na over met wie ge had afgesproken voor de BoB-dvd-box?
Ja, idd... verklaar dat nu maar eens? Ik kan me helemaal niet voorstellen dat ge altijd online zit, maar geen minuut tijd kunt nemen om het ff uit te leggen....

Dus om familiale redenen laat ge iemand kweenie hoelang wachten op u en laat ge derna nix meer weten terwijl ge die dag beweerde dat "uw trein vertraging heeft" ? :confused:

....

Gewoon mijn mening maar.....

Polokus
27 oktober 2004, 12:51
Ok in verband met die bob box was inderdaad mijn fout. Den trein was inderdaad te laat en heb diene daarna niet meer genomen. geef eerlijk toe dat ik da kon gezegd hebben tegen hem.maar het is niet dat ik zijn geld al had hé ? dus zo een gedupeerde is da nie volgens mij. de games van moeder_theresa zijn opgestuurd en die van son goku zijn al een tijdje geleden verstuurd (heb bewijsje).

« ei »
27 oktober 2004, 12:58
Ok in verband met die bob box was inderdaad mijn fout. Den trein was inderdaad te laat en heb diene daarna niet meer genomen. geef eerlijk toe dat ik da kon gezegd hebben tegen hem.maar het is niet dat ik zijn geld al had hé ? dus zo een gedupeerde is da nie volgens mij. de games van moeder_theresa zijn opgestuurd en die van son goku zijn al een tijdje geleden verstuurd (heb bewijsje).

Aaah... omdat hij dus nog nie betaald heeft, laat gem gewoon nix weten.
Ah ma dan verdient gij de blacklist niet hoor.... :ironic:

Good luck met uw verdere verkopen hier ...

Son Gokou
27 oktober 2004, 16:57
ge moet niet zeiken polokus ge hebt dezelfde gamecube games aan die kerel verkocht da ge aan mij hebt verkocht en dan moogt gij nog een bewijs hebben.

Polokus
27 oktober 2004, 17:23
denk wat je wil jongen, ik weet wat ik gedaan heb en daarmee uit. we zullen zien als de games bij die andere jongen toekomt en ik een bewijsje heb voor hem en voor u. denk wat je wil en daarmee gedaan.

ferre
27 oktober 2004, 19:33
waarom wachten jullie gewoon niet nog ff tot je alles met de post krijgt ? Het kan ook zijn dat de post die pakjes verloren heeft gedaan en dan moet je de schuld niet bij polokus legge he. Gewoon afwachten en vooral VRIENDELIJK blijven en niet direct iemand beginnen uitmaken enzo , je kan onmogelijk weten hoe het zit met polokus zijn privé leven , en als jullie hem ni vertoruwen moet je nix kopen he :angry:

Polokus
27 oktober 2004, 19:46
voila toch iemand die wa redelijk en beleefd is, ik heb al veel dingen verkocht op dit forum en nooit problemen gehad. zou eens willen dat die gast die van mij dvd's heeft gekocht wou reageren alsook al de andere die met mij al consoles geruild hebben en al consoles van mij gekocht hebben. Het is 1x wat moeilijker geweest door dingen waar ik echt niet kon aan doen. Maar de games van moeder_theresa zijn opgestuurd en hij zal ze normaal morgen hebben. de games van meneer goku zijn al langer opgestuurd en ik heb het bewijsje van de post en da liegt niet want jouw adress staat erop. Zodra ik bij mijn broer geraak scan ik het in en zet ik, het online zodat iedereen kan zien dat ik de waarheid spreek. Heb zelfs voor gesteld dat als je ze echt niet gekregen hebt dat ik een bedrag wou terug storten ( wat ik normaal niet moet doen want we hebben geruild) als dit niet een mooi gebaar van mij is dan weet ik het niet. Maar ja liever mensen uitschelden en alles beter weten.

Son Gokou
27 oktober 2004, 21:50
hoe komt het dan dat je niet meer online komt en niet op mails reageert. En dat Moeder_Theresa identiek dezelfde games had gekocht dan ik. Het ware twee dezelfde gamecube games. En dan kom je met excuus af da je ze vergeten was op te sturen en dit is het eerste da ik van u hoor in 3 maanden. Dus ge moet mij begrijpen da ik hier iets niet snap ofwel had gij de games dubbel ofwel heb je ze dubbel verkocht eerst aan moeder theresa en dan aan mij allezins ik wil waar ik recht op heb ik heb geen 100 € betaalt voor een gamecube zonder die 2 games erbij. En van een voorstelling da je geld ging terug storten is leugens want ik ben zelfs naar je clanwebsite geweest om je via daar te contacteren en daar stond maar één bericht da je het forum online hebt gezet, dus geen gezever hé gij kunt u hier verdedigen en sympathie opwekken maar ik kan da ook

ferre
27 oktober 2004, 22:07
der zijn ook mensen die nog een leven hebben buiten de pc en niet elke dag 24/24u online zijn of op de pc zitten he , laat staan dat ze al een pc hebben

« ei »
27 oktober 2004, 22:10
der zijn ook mensen die nog een leven hebben buiten de pc en niet elke dag 24/24u online zijn of op de pc zitten he , laat staan dat ze al een pc hebben

Die mensen horen dat dan mee te delen aan de kopers wanneer ze niet veel online kunnen... zo moeilijk is da toch nie om ff ergens opt internet te gaan?

Breezer
27 oktober 2004, 22:17

awel, khoop da ge er goe mee hebt kunne lache da ge mij daar hebt late staan dan.. en eigenlijk ben ik wel een gedupeerde want een deal is een deal..

en wrom kon ge dan niks laten wete de dagen erna voor die BoB box af te handelen dan? Ge had mijne nummer, nu moe ge me ni zegge da ge in 3 maanden tijd ni de tijd hebt voor 1 sms'ke te sture of 1 mail te sture hé. En ge zat trouwens online op het forum want uwe last activity verandere constant dus wa de ferre zegt, gaat ook ni op bij mij.

Polokus
28 oktober 2004, 09:11
heb er nie moeten me lachen, en vergeet niet dat ik nie meer thuis woon zoals de meeste hier op het forum. als je mijn naam ziet op het forum kan het ook mijn vrouw zijn of mijn zoontje of dochter. dus wacht voor je iets zegt tot je weet wat er gaande is.

Polokus
28 oktober 2004, 09:22
hoe komt het dan dat je niet meer online komt en niet op mails reageert. En dat Moeder_Theresa identiek dezelfde games had gekocht dan ik. Het ware twee dezelfde gamecube games. En dan kom je met excuus af da je ze vergeten was op te sturen en dit is het eerste da ik van u hoor in 3 maanden. Dus ge moet mij begrijpen da ik hier iets niet snap ofwel had gij de games dubbel ofwel heb je ze dubbel verkocht eerst aan moeder theresa en dan aan mij allezins ik wil waar ik recht op heb ik heb geen 100 € betaalt voor een gamecube zonder die 2 games erbij. En van een voorstelling da je geld ging terug storten is leugens want ik ben zelfs naar je clanwebsite geweest om je via daar te contacteren en daar stond maar één bericht da je het forum online hebt gezet, dus geen gezever hé gij kunt u hier verdedigen en sympathie opwekken maar ik kan da ook

Zoals ik al zei ik had 2 x dezelfde games (2 games van mij en 2 games van mijn neef). En je hebt geen 100 € betaald maar geruild voor een gfx kaart. Dat van terug storten heb ik gisteren gezegd dus geen maanden terug. kan wel zijn dat je naar de website bent gegaan, maar dan moet je ook eens kijken dat die site al een paar maand niet gebruikt wordt. die clan is al een paar maand opgedoekt en die site staat er gewoon tot ons abonoment afloopt bij bgames dan is ie weg. Ik heb mijn goed hart laten zien door te zeggen dat ik je een deel wou terug storten, maar als jij daar nie wil op ingaan kan ik er nie aan doen. Jij zegt dat je de cube hebt gekocht terwijl we geruild hebben. ik heb de games opgestuurd naar jou en naar moeder_theresa en als het 2x dezelfde games zouden zijn dan zou ik nie 2 verschillende papiertjes hebben (1 met jou adress en 1 met moeder_theresa zijn adress). Dus ofwel heb je ze gehad en zeg je dat je ze nie gekregen hebt of je hebt ze echt niet gekregen en dan kan ik daar ook nie aandoen. Daarom dat ik je iets wou terug storten om mijn goed hart te laten zien (iets dat ik nie moet doen omdat ik recht in mijn shoenen sta, en omdat je het niet gekocht hebt maar GERUILD). Dus is het aan jou om uit te maken wat je gaat doen. Hoop da moeder_theresa post als hij zijn games heeft gehad dan zie je dat ik geen oneerlijke gast ben, iedereen kan iets voorhebben waardoor ie jullie niet op de hoogte kan houden of de dingen opsturen. Maar denk niet dat er veel mensen zullen zijn dat dan toch na zoveel tijd de dingen toch nog opstuurd. Maar volgens de meeste hier die nog altijd een luilekker leventje hebben onder hun ouders vleugens kan er niets gebeuren. Waxht dan tot je zelf getrouwd bent en kinderen hebt en dan zal je zien dat het leven niet altijd zo rooskleurig is zoals jullie denken.

Son Gokou
28 oktober 2004, 14:54
men geld wil ik niet terug maar wa wel allemaal raar is dat je nu pas reageert terwijl ik al 3 maand zit te wachten en dat van dat ruilen met die graka is waar daar zit ik verkeerd. Maar waarom duurt het zolang dan eer je reageert ik heb niks ontvangen geen mail, geen games en opeens 3 maanden later kom je terug te voorschijn je moet begrijpen da da voor mij wel redelijk fishy overkomt hé. Na 3 maanden non-actief te zijn op msn, geen mails te beantwoorden en mij ook niets laten weten waar men games blijven. Allezins ik wilw dat afschrift van de post wel zien dat je die games hebt verstuurt en niet het afschrift van de gamecube die je stuurde. Mijn mail is son_gokou69@hotmail.com

Jack_Stoner
28 oktober 2004, 16:27
men geld wil ik niet terug maar wa wel allemaal raar is dat je nu pas reageert terwijl ik al 3 maand zit te wachten en dat van dat ruilen met die graka is waar daar zit ik verkeerd. Maar waarom duurt het zolang dan eer je reageert ik heb niks ontvangen geen mail, geen games en opeens 3 maanden later kom je terug te voorschijn je moet begrijpen da da voor mij wel redelijk fishy overkomt hé. Na 3 maanden non-actief te zijn op msn, geen mails te beantwoorden en mij ook niets laten weten waar men games blijven. Allezins ik wilw dat afschrift van de post wel zien dat je die games hebt verstuurt en niet het afschrift van de gamecube die je stuurde. Mijn mail is son_gokou69@hotmail.com

lolz gast snap da nu is :p

Die games zitte daar ommes bij ze, zoals hij beweerd toch. Hij had die games dat hem verkocht heeft 2 x ... een exemplaar van hem en een exemplaar van zen neef. Dus heeft hij zijn exemplaar aan moeder_theresa verkocht en een exemplaar van zijn neef dus verkocht aan u bijvoorbeeld ofzo ...
No stress man ;) gewoon ff wachtten op de post en dan komt da wel in orde

Greetz

Son Gokou
28 oktober 2004, 17:24
jack stoner ten eerste waar de fuck moeite ge u mee ik denk niet da ge dat hier allemaal al eens goed gelezen hebt. Sinds wanneer laat de post 3 maanden op zich wachten hé. De games zaten niet bij de cube de rede was dat hij ze thuis vergeten was en alleen cube opgestuurt had. Een week later zou hij zogezegd games opgestuurt hebbe en nu 3 maanden later nog niks ontvangen. Dus gij zijt de gast die moet chillen en leren lezen gvd

Polokus
28 oktober 2004, 17:39
zoals jack stoner het zegt is het inderdaad gegaan, u games heb ik een week na de cube opgezonden en ik geef toe dat door de bekende reden de games van moeder_theresa gisteren verstuurd zijn. heb hem een mail gestuurd en een sms om mij te verontschuldigen en dit is ook de eerste keer dat dit gebeurt. zoals ik al zei heb ik al een paar dingen verkocht en geruild op dit forum zonder problemen. En als ik nu dezelfde games aan u en moeder_theresa belooft heb hoe komt het dan dat ik 2 briefjes van de post heb 1 naar u en een ander naar Theresa. Het kan zijn dat je ze nog niet hebt gekregen en daarom wou ik je tegemoet komen ( het is niet mijn fout dat je ze niet hebt gekregen hoor, ik heb ze opgestuurd en als ik dit weekend bij mijn broer ga dan scan ik de bewijsjes in).Dan zal je ook zie dat ik 2 bewijsjes heb voor jou 1 van de cube en 1 een week nadien van de games. Je blijft er maar over doordrammen dat je me nie gelooft enzo, als je nie kan wachten tot ik ze inscan mag je gerust tot bij mij komene en dan laat ik ze je zien. Het enige waar ik volgens mij fout in ben is dat ik moeder_theresa zo lang heb laten wachten op zijn games en dat ik diene jongen van bob box niks heb laten weten. Sorry maar elke mens heeft recht op een foutje denk ik. Theresa zou zijn games vandaag gehad moeten hebben.Zoals ik al zei heb ik mijn goed hart laten zien en jou voorgesteld om je een bedrag te geven indien je de games echt niet hebt gekregen (wat ik natuurlijk nie kan controleren) en nog blijf je erover doordrammen. Je zal de bewijsjes zeker hebben zodra ik ze kan inscannen.En heb al gezegd als je mij op telenet games ziet dat het daarvoor ik nie ben, mijn vrouw en kinderen zitten ook op de pc. En ja ik heb door die bekende redenen een paar maand bijna nie online geweest.

Jack_Stoner
28 oktober 2004, 18:01
jack stoner ten eerste waar de fuck moeite ge u mee ik denk niet da ge dat hier allemaal al eens goed gelezen hebt. Sinds wanneer laat de post 3 maanden op zich wachten hé. De games zaten niet bij de cube de rede was dat hij ze thuis vergeten was en alleen cube opgestuurt had. Een week later zou hij zogezegd games opgestuurt hebbe en nu 3 maanden later nog niks ontvangen. Dus gij zijt de gast die moet chillen en leren lezen gvd

Ik heb alles gelezen ma soit op u manier van antwoorden weet ik al genoeg.
Met u discussier ik niet. U bent blijkbaar te dom om te zien wat hier percies word neergeschreven aangezien ge zelf wss ni zo goe snapt wa der aan gebeuren is. Diene kerel probeert u al ongeveer 5 posts duidelijk te maken wa het probleem is, ma gij zie da gewoon ni in. Doe zo voort :niceone:

Son Gokou
28 oktober 2004, 18:45
waar zit ge eigenlijk mee toe moeien jack stoner hé zijt gij soms gedupeert dacht het niet dus hou uw rotte mening voor u eigen.
Polokus wa ik hieruit kan opmaken is dat de games wel zijn verstuurd dan maar nooit bij mij aangekomen dus foutje bij de post zeker. Men excuses voor men valse beschuldiging maar komt raar over als iemand dezelfde games als mij ook van jouw heeft en er ook op wacht en als ik dan een lange tijd niks van u hoor vond ik het nog raarder dus mijn verontschuldigingen.
Tegenover jack stoner kijk eerst eens naar uw eigen voorda ge iets zegt hé, zien als gij zoiets mee maakt hoe gij er fucking op reageert. Leren nadenken voorda ge domme commentaar geeft is ook moeilijk voor u zo te zien :niceone:
topic mag geclosed worden van mij part

Polokus
28 oktober 2004, 18:53
Son goku, ik zweer het dat ik je games heb opgestuurd. Ik ga zeker maken dat je die bewijsjes te zien krijgt.

Son Gokou
28 oktober 2004, 19:56
ja oké is goe voor de rest zit de schuld dan weeral met de post wat eigenlijk wel erg is, want this niet de eerste keer dat die iets kwijt doen

Jack_Stoner
28 oktober 2004, 20:15
waar zit ge eigenlijk mee toe moeien jack stoner hé zijt gij soms gedupeert dacht het niet dus hou uw rotte mening voor u eigen.
Polokus wa ik hieruit kan opmaken is dat de games wel zijn verstuurd dan maar nooit bij mij aangekomen dus foutje bij de post zeker. Men excuses voor men valse beschuldiging maar komt raar over als iemand dezelfde games als mij ook van jouw heeft en er ook op wacht en als ik dan een lange tijd niks van u hoor vond ik het nog raarder dus mijn verontschuldigingen.
Tegenover jack stoner kijk eerst eens naar uw eigen voorda ge iets zegt hé, zien als gij zoiets mee maakt hoe gij er fucking op reageert. Leren nadenken voorda ge domme commentaar geeft is ook moeilijk voor u zo te zien :niceone:
topic mag geclosed worden van mij part

Heb ook zo'n dingen meegemaakt, nooit over gestressed ...
Ik geef enkel domme comentaar als er mensen voos doen.

Go Hard Go Pro
28 oktober 2004, 20:26
@son Goku, je mag weliswaar lang achter je games moeten gewacht hebben, maar daarvoor hoef je nog niet zo brutaal te antwoorden tegen iedereen die ook iets wil zeggen.

ferre
28 oktober 2004, 21:55
da vinnek na ook , jack stoner zegt iet en gij begint die al direct uit te make voor het vuil vant straat en eel den boel . Just chill