PDA

Volledige versie bekijken : [hom] ProTac - Be a Gangster (hardstyle)

ProTac
30 augustus 2004, 15:58
goedendag mensen..

ik was gisteren ff aan het rond snuffen op mijn HD's en plots vond ik ineens een oud nummer van mijn. hij bleek nog niet af tezijn, dus heb ik dat maar ff vandaag gedaan :)

hijs gemaakt met Reason 1.0 maar heb hem af gemaakt met reason 2.5 ik heb er niet veel aan gedaan vandaag maar goed, reason 1.0 & 2.5 dan :D

-------

groote bestand: 5,97mb
lengte track: 4:20min
Extensie: MP3 (alle mp3 players)
Opnaamkwaliteit: 192kbps | 44,1 | stereo
gear: Reason 1.0 \ 2.5
eigen mening: Mja.. uuhm.. lekker stampuh zou ik zeggen :D vind ut zelf wel een geslaagt nummer, maar goed, iedereen denkt er anders over. zou daarom ook graag jullie mening er over horen :D

Download link : http://members.lycos.co.uk/d0ggfather/ProTacMusic/

tnx
ProTac

-Wicked-
30 augustus 2004, 16:17
Gedowned en ff comments
Begin is wel lekker en die stem is ook heel passend
Melodie is ook goe slechts 1 klein minputnje

rond 3.15 ofzo break je ff en heb je een kleine climax .. die climax zou iets langer mogen duren en iets heviger mogen zijn
Voor de rest vidn ik dit een uiterst geslaagd nummer

Monstertruckdri
31 augustus 2004, 14:51
mooi gedaan!klinkt echt super!mss wel juist van die climax alhoewel!melodie is echt vet gedaan!you should be proud of yourself!keep up the good work!ik kan ni wachte tot ast volgend lieke online komt!:-)
greetz

ProTac
1 september 2004, 17:41
tnx voor de "2" comments heren... igg nog mensen die commenten hehe :D

tnx again!.

DevilDown
1 september 2004, 18:08
Iowz

Lekkere track wel, 't enigste wat hier "ontbreekt" zoals al gezegd is msch een goede climax, stil momentje,opbouw, losbarsting enz... voor de rest wel strak home made stuff :niceone:

[deleted]
3 september 2004, 12:57
[deleted]

ZerTiX
5 september 2004, 12:08
ff luisteren :)

comments later