PDA

Volledige versie bekijken : win32 modus

Xiao
26 augustus 2004, 22:39
alsk ik een programma open krijg ik de foutmelding "kan bestand niet uitvoeren in win32 modus"
Wat houd dit in en hoe zet ik die win32 modus dan af? :confused: :unsure:

KO
26 augustus 2004, 23:14
Heb je dit bij elk programma ? Of enkel bij 1 ding ?
win32 modus is gewoon dat je in je windows zit, dit afzetten zou dos gebruiken zijn, niet de dos die bij windows zit, maar echt dos.

Daimao
26 augustus 2004, 23:38
alsk ik een programma open krijg ik de foutmelding "kan bestand niet uitvoeren in win32 modus"
Wat houd dit in en hoe zet ik die win32 modus dan af? :confused: :unsure:

Misschien hebde per ongeluk een linux prog gedl?

Xiao
27 augustus 2004, 00:24
Misschien hebde per ongeluk een linux prog gedl?
Nee, was een programma om uw start-up screen te veranderen, enkel voor XP

En mijn login-sherm kan ik ook niemeer veranderen...
Ik heb XP en een loginscherm zoals de oude..
Als ik klik op 'De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen' krijg ik de melding 'Client Services voor Netware heeft het welkoms venster en Snelle gebruikswisseling uitgeschakeld. U kunt Client Services voor Netware verwijderen als u deze functies wilt terugzetten.'
Maar bij Computerbeheer-->Services staat da wel tussen, maar ge kunt da natuurlijk nie verwijderen... 'Kan bestand niet verwijderen, controleer of de schijf vol of tegen schrijven beveiligd is en of het programma in gebruik is...'
:unsure:

KO
27 augustus 2004, 00:36

Als ik klik op 'De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen' krijg ik de melding 'Client Services voor Netware heeft het welkoms venster en Snelle gebruikswisseling uitgeschakeld. U kunt Client Services voor Netware verwijderen als u deze functies wilt terugzetten.'
die error is trouwens normaal ^^

Misschien moet je hebt bestand openen met een tool die die dingen aanpast, zoals stylexp (google ff)

Xiao
27 augustus 2004, 00:49
=']die error is trouwens normaal ^^

Misschien moet je hebt bestand openen met een tool die die dingen aanpast, zoals stylexp (google ff)
Heb ik gehad..
Komt wel 'succesfully installed' enzo, maar veranderd nix :p
Dus styelxp ligt er al trug af...

Daimao
27 augustus 2004, 12:11

Maar bij Computerbeheer-->Services staat da wel tussen, maar ge kunt da natuurlijk nie verwijderen... 'Kan bestand niet verwijderen, controleer of de schijf vol of tegen schrijven beveiligd is en of het programma in gebruik is...'

Eerst bij processen beeindigen en dan verwijderen
Maar kunde da nie gewoon uitzetten ipv verwijderen?

Xiao
28 augustus 2004, 00:43
sta uit en kan het nie verwijderen...
En alst uitsta werkt het nog :s