PDA

Volledige versie bekijken : Heleboel vragen

EA lover
26 augustus 2004, 19:27
1. Ik dacht dat service Pack2 voor XP uit is. Is het broodnodig om dat te downloaden?
2. Is Antivir Personal een goede antivirus programma?
3.Ik heb draadloos ADSL van siemens Wireless en ik haal een download snelheid van meer dan 350KB per seconde. Is dat echt goed voor draadloos internet?
4. Ik heb mijn harde schijf in en gedeeld (C en D). Windows staat op de c schijf en mijn bestanden op de D schijf. >Telkens als ik een programma wil installeren dan staat dat automatosch op de c schijf tijdens de installatie en dan moet ik dat telkens veranderen. Is er geen oplossing daarvoor (bv in het register iets te wijzigen).
5. ALs ik mijn c schijf gedelete heb en ik zet wndows erop dan staat bij de software lijst al de programma's die op de D schijf op staan er niet op. Hoe komt dat? En meestal de spelletjes op de D schijf moet ik ook nog eens opnieuw installeren.
6.Hoe heet dat programmatje dat uitzoekt welk moederbord dat je hebt want ik zou mijn drivers er is van willen updaten.

dommel
26 augustus 2004, 19:43
1) nee, je kan even afwachten
2) ja
3) ja
4) geen id, is toch niet zoveel moeite ofwel?
5) die programma's staan niet meer in het register, dus moet je opnieuw installeren (bij sommigen is dit niet nodig, of wordt er een register tooltje meegeleverd gewoon dubbelkilkken & staat terug in register (dacht ik toch) )
6) cpu-z does the trick :)