PDA

Volledige versie bekijken : Virus updaten

EA lover
25 augustus 2004, 10:07
Beneden staat een pc : een p3 800MHZ, 128MB DIMM geheugen en een geforce MX 440 met 128 MB. Omdat er veel last was van spyware en virussen heb ik geformatteerd. Alles ging goed en ik heb er norton antivirus 2003 op geinstalleerd. De laatste tijd krijgen we mailtjes (in totaal 3 ) van mensen die hun virusscanner. Die zegt dat er een mail in stond naar die mensen. Het lastige is dat wij naar die mensen geen enkel mailtje hebben gestuurd en dat wij die niet eens kennen. Ik update dus norton ( update staat op den 24 augustus), ik laat norton scannen maar hij vind niets. Het rare is ook dat wij zo'n mail die zegt dat er een virus in zat altijd van dezelfde persoon krijgen. Hij zegt dat het om dit virus gaat : W32/BAGLE Z@mm. Weet er iemand raad want ik ben radeloos.

EA lover
25 augustus 2004, 10:43
Heb zo'n Bagle opspoor tooltje van norotn.com gedownload en is nu aan het lopen. Dus deze topic mag gesloten worden

EA lover
25 augustus 2004, 13:28
Ik heb dat laten draaien maar hij vind niets. Hoe komt het dan als wij geen virussen op de pc hebben dat er dan een mail komt waarin staat dat ''wij '' een virus hebben verzonden naar een onbekende?

iterums
25 augustus 2004, 13:43
omdat dat een valse email is....

Fraggie
25 augustus 2004, 13:48
kzou toch nie meer norton 2003 gebruiken ze ..
die scan engine wordt daarvan niet meer geupdate, alleen de herkennings partronen
(daarom dat norton antivirus 2004 bestaat, maw elk jaar opnieuw betalen)