PDA

Volledige versie bekijken : MSN Messenger 6.2 en Plus!3

Darkness
23 augustus 2004, 16:17
hellow,

sinds kort wil mijn msn messenger 6.2 geen enkele account meer aanmelden. ik krijg constant de error dat het wachtwoord niet klopt. het wachtwoord klopt dus wel, en ik kan met geen enkele account meer inloggen...

ik heb al reinstall geprobeerd maar dat heeft niks geholpen. het probleem doet zich voor sinds gisterenmorgen. op een andere pc kan ik mij vlekkeloos aanmelden.

op windows messenger is het vant zelfde.

hopelijk kan iemand helpen, tnx :bow:

grtz

someone666
23 augustus 2004, 16:58
Welke windows gebruik je?

daFour
23 augustus 2004, 17:58
das bucht die msn plus... gebruik et gewoon nie

Breezer
23 augustus 2004, 18:04
das bucht die msn plus... gebruik et gewoon nie

En wrom is da bucht ? :wtf:

Darkness
23 augustus 2004, 18:12
kgebruik windows xp.

ik heb herstelpunt terug gezet, dus het werkt nu wel weer, maar ik zou toch graag in de toekomst dit opnieuw vermijden :s

RaZoR^911
23 augustus 2004, 18:49
kgebruik windows xp.

ik heb herstelpunt terug gezet, dus het werkt nu wel weer, maar ik zou toch graag in de toekomst dit opnieuw vermijden :s

install msnplus 3.0 zonder de sponsors ;) sommige mensen zijn teveel geneigd om nogal rap op hun "next" knop te drukken :)

Darkness
23 augustus 2004, 18:57
install msnplus 3.0 zonder de sponsors ;) sommige mensen zijn teveel geneigd om nogal rap op hun "next" knop te drukken :)
wat denkt ge dat ik heb :p

ik heb dat al zonder sponsors geinstalleerd he, ik ben niet de eerste de beste noob :cool: :p

LSD-ProZac
23 augustus 2004, 19:01
laatste tijd wel meer mensen die probs hebben met aanmelden op msn... zou het aan de 6.2 versie liggen??

Kid_A
25 augustus 2004, 14:33
Ligt niet aan 6.2, ik had enkel de windows messenger, laptop 3 dagen oud...
Een paar windows updates en ik had het zitten.