PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Dreamchaser - Return to Austin (experimental)

Dreamchaser
22 augustus 2004, 16:23
Yo,

Ik heb weer eens een nummertje afgewerkt. Deze keer is het iets experimenteler. Ik kan er niet echt een genre opplakken, maar er zitten electro-invloeden in. Het nummertje is nogal nostalgisch qua inhoud, en de titel slaat op een betere tijd een aantal jaren geleden, toen ik de zomer doorbracht in Texas om er te studeren *kuch*.

Artist: Dreamchaser
Title: Return to Austin
Genre: Experimental
Playback time: 3.34
Audio format: 192Kbps mp3
Filesize: 4.90 MB
Download: Hier (http://users.pandora.be/terabyte/dreamchaser/Dreamchaser%20-%20Return%20to%20Austin.mp3)
Gear: Reason 1.0

Enjoy & tia 4 the comments.

Liquid LP
22 augustus 2004, 17:04
direct eens geluisterd se :)

die piano is prachtig. beat over de hele lijn is ook goed.
de string die er op 1.30 bijkwam en op't einde nog eens zou een iets betere sound kunnen hebben imo.
de stem had je mss beter zelf ingesproken.

klinkt wel heel professioneel moet ik zeggen.
[texaans accent] it may not have a fiddle and a jokel, but this here is some mighty fine music[/texaans accent] ;)

Grtzz Liquid

FitZ
22 augustus 2004, 17:11
dit is goed. Ik vind dit persoonlijk 1 vd betere tracks die ik hier al heb gehoord. Maar toch enkele opmerkingen:

- de bass komt er naar mijn mening wat te hard door, mss een beetje "onderdrukken" ofzo, kan het ni goed uitleggen, kvind de bass een beetje te veel naar vore springe

- _persoonlijk_ vind ik het soms wat te "trancy", kzou het graag wa duisterder of meer techy gehoord hebben maar das persoonlijk natuurlek :)

- da piano(achtig) stukje vindek echt wel ferm, heel aanstekelijk!

enkele minimieme details kunnen echter deze track ni afbreken. Proficiat, kvind em echt sjiek :niceone:

Bastaspast
22 augustus 2004, 17:58
idd komt zeer professioneel over, die piano is echt ferm lekker
de ambient er rond klopt volledig

alleen da getek tek tek sta iets te luid, en mag wa doffer imo
maja das ook weral mijn smaak

klinkt verdomme lekker
:niceone:

XoN`-
22 augustus 2004, 20:02
zalig gwoon, al die neg. commentaar da hier is gezegd is onterecht, want uw genre is namelijk industrial (alé suicide commando, vnv nation, ...) alé claseer ik daar toch onder, omdat die bass redelijk typerend is, donkere stem etc...

kortom netjes :)

kleine opmerking: kzou persoonlijk een beetje meer vocal wel apprecieren, vb tssn uw 2 piano stukken in.

mvg
nox