PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Liquid LP - Typhoon (trance)

Liquid LP
16 augustus 2004, 20:27
_01 begroeting

hallo beste muziekfanaten,

ik ben hier nog eens gestrand om een track te komen voorstellen aan jullie.
cutting the chitchat and down to business...

_02 Technical info

Artiest : Liquid LP
Titel : Typhoon
Genre : Trance
Extensie : mp3
Bestandsgrootte : 3.65mb
Lengte : 3.59 min
Bitrate : 128kb/s
Software :
Main program : Fruity Loops
Vst's : Vanguard, v-station, alpha (demo), bomb-that-beat
Other : enkele wav's

Hier te downloaden (http://users.pandora.be/liquidlp/songs/Liquid%20LP%20-%20Typhoon.mp3)

_03 Comments

omdat ik maar een demo heb van alpha, hoor je af en toe eens een klein geluidje ertussendoor. Sorry for that :p

Ik ben over het algemeen wel redelijk tevreden. De luidste hat moet ik mss nog wat compressen, maar ik probeer een beetje het zuivere er in te houdden :)
een tegenmelo erin steken of iets wat meer opbouwend kan werken naar de climax toe, daar ben ik ook nog naar op zoek.
Ik zal hier zeker nog wat mee verderwerken, en hoop dat jullie de vorderingen willen volgen en mss beinvloeden.

_04 Thx to

Zero grav, voor mijn site :)
Aspergeke, voor zijn info e.d.
Dreamchaser, eveneens voor info enzo
mods, voor het forum :p
jullie, voor het luisteren en eventuele comments :)

Liquid LP, Signing of :)

edit: daarjuist een nieuwere versie online gezet.

Liquid LP
17 augustus 2004, 15:22
up'ke

comments plz :)

Grtzz Liquid

PunkDudez
17 augustus 2004, 16:01
Zit wel goed in elkaar, maar mss het geheel iets sneller maken, de bass ofzo.
Want nu is het meer muziek om weg te drome dan da ge op kunt dansen. Of anders de bas iets zwaarder, dus mss eens opnieuw mastere :)

Lacuna
17 augustus 2004, 18:10
Ik vind het ,eerlijk gezegd, perfecte muziek om op weg te dromen. :music:

Liquid LP
18 augustus 2004, 15:16
up'ke

Liquid LP
19 augustus 2004, 22:29
zucht, up nogmaals :sad:

Lacuna
20 augustus 2004, 13:57
:offtopic: Waarom antwoordt er hier niemand?! Moet em daar zijn tijd insteken, als er niemand comments wil geven?!! :offtopic:

FitZ
20 augustus 2004, 14:57
1) normaal gezien doede da ten eerste voor uzelf en dan pas voor commentaar. Ja hij moet daar zn tijd insteken aangezien hij t prolly zelf wel tof vindt om zn tijd in te steken
2) ni iedereen is fan van het genre, niet iedereen gaat hier alles dl'en, sommige mensen hebben een limiet
3) hoewel ik geen fan ben van het genre heb ik toch even geluisterd. het is zeker niet slecht, maar het is altijd hetzelfde melodietje. tegen het einde begon ik het eerlijk gezegd wat beu te geraken, ma da kan natuurlijk gewoon persoonlijke smaak zijn. Desalnietemin allesbehalve slecht en blijf oefenen :niceone:

Liquid LP
20 augustus 2004, 15:37
1) normaal gezien doede da ten eerste voor uzelf en dan pas voor commentaar. Ja hij moet daar zn tijd insteken aangezien hij t prolly zelf wel tof vindt om zn tijd in te steken
2) ni iedereen is fan van het genre, niet iedereen gaat hier alles dl'en, sommige mensen hebben een limiet
3) hoewel ik geen fan ben van het genre heb ik toch even geluisterd. het is zeker niet slecht, maar het is altijd hetzelfde melodietje. tegen het einde begon ik het eerlijk gezegd wat beu te geraken, ma da kan natuurlijk gewoon persoonlijke smaak zijn. Desalnietemin allesbehalve slecht en blijf oefenen :niceone:

natuurlijk vind ik da tof om te doen ^^
maar toch moette een beetje feedback krijgen, negatief of positief. Dat is zeer belangrijk imo, zoda ge kunt evolueren naar de goede richting dan :woohoo:

ben nu bezig om der een tegenmelodie'ke in te steken, en wat meer variatie erin te brengen :)

Bastaspast
21 augustus 2004, 13:02
vind het geslaagd
er zit wel gene overdreven swung in
maar idd zoals al aangegeven lekker om bij te chille, weg te zakke en te drome ...
soms klinkt het mij echt iets te 'delay' 'reverb' achter, op bepaald moment hoor je beat bijna ni meer
ma verdomme zeer goede productie

echt interessante vsti's heb je daar

grtz B

Liquid LP
21 augustus 2004, 14:21
thx basta, ge moogt mij anders is ne keer toevoegen as ge wilt zne ;)

frank_dillen@hotmail.com