PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Gin Fiz - Keep Walking (grunge)

Gavin
16 augustus 2004, 20:08
Ik drum dus in e bandje...we hebben al e demoke opgenome en wa optredens gedaan...
mits ge hier uw commentaar kwijt kunt over zelf gemaakte muziek gaak hier e liedje poste
het heet "Keep Walking" en duurt 3minute
tis eens wat anders dan een mix, no offence.

download: Keep Walking (http://users.telenet.be/gavin/Gin%20Fiz%20-%20Keep%20Walking.wma)
het is wel een wma-file

bezoek ook es de site als ge wilt :D
gin fiz (http://www.ginfiz.be.tf)

Thx

Da PzY
16 augustus 2004, 21:45
klinkt wel zeeeeeeeeeeeeeeeeer nirvana achtig :unsure:
btw meer variatie in u beat en maak et ook wa origineler :) U fills moeten veel koeler! En oppasse dadde u ritme nie verliest, want ge zat er gelijk een paar keer naast :doc:

Liquid LP
16 augustus 2004, 22:25
over dat type muziek kan ik niets zeggen, want 't is nie echt m'n stijl, maar dat even buiten beschouwing gelaten...

soms hoor je zanger nauwelijks nog, de gitarist lijkt even een steekje te laten vallen op 't einde de solo. dat is zowa het eenige da ik u kan vertellen :)

toch wel is een leuke afwisseling ;)

Gavin
16 augustus 2004, 23:11
over dat type muziek kan ik niets zeggen, want 't is nie echt m'n stijl, maar dat even buiten beschouwing gelaten...

soms hoor je zanger nauwelijks nog, de gitarist lijkt even een steekje te laten vallen op 't einde de solo. dat is zowa het eenige da ik u kan vertellen :)

toch wel is een leuke afwisseling ;)

ff melde dak 1jaar drum

en de zanger zingt en speelt gitaar tegelijk+onze zangversterker laat het met momente afwete...rotte dap audio!

toch bedankt

FitZ
17 augustus 2004, 00:10
kan er ni echt veel van zeggen, ik luister soms wel naar "dit soort muziek" punk/rock toestanden (don't shoot me voor verkeerde benaming:)) maar echt veel ken ik er ook ni van.

kvind gewoon da uwe zanger mss best moet proberen om te zingen ipv te schreeuwen. ni slecht bedoelt he, ma t klonk vrij...ambetant/grappig tegelijk.