PDA

Volledige versie bekijken : [hom] DHT - Beat The Silence (Beaten Up By The Fluff Remix) (Hardcore!) [Beta]

TRFluffy
30 juli 2004, 21:13
haydie, remix gemaakt van een nog cool nummer van Danger Hardcore Team, dusja... Sommigen vinden het beter dan het origineel (ahum?!)... kweet het nie echt zelf, klinkt wel goed imo.

http://home.scarlet.be/~pin69975/beatthesilencebeta.ogg

5,6MB ofzo

128kbs avg OGG

Afspelen met Winamp

produced met
- FL Studio 4.0 (tracking, loops, compositie, mixing)
- Albino VST (harpachtige dingen, panfluit)
- Vanguard VST (Lead Synth)

Enjoy

DevilDown
30 juli 2004, 22:06
Iooowz,

Eerst ff dit; Beat the silence is niet van DHT maar van "Da Lord", anders ook wel gekend als DJ Malone van DHT, maar Da Lord is een producenaam van hem die op producevlak (voor zover ik weet) los staat van DHT. (heb de track op plaat dus :) )

Nu de track; de ideeën die ge erin stopt zijn wel goed, maar de bass klinkt niet zo lekker vindk. Toch niet op die melodie. Ook; dat panfluit geluid enz + die tonen waarmee je bovenop de melodie de melodie nog's laat klinken zijn niet goed, ze geven de track een nogal amateuristisch aangehoor (niets afbrekend mee bedoeld ze). De opbouw van de melodie naar climax zelf duurt net iets te lang vindk, da's te lang gerekt waardoor dat gaat vervelen.

Wel goed zijn de ideeën die ge erin stopt van de dubbele melodie, maar het klinkt net iets te "gemaakt" , kunstmatig :(
op 3.15 minuten als die aanpassing van melodie begint, da's dan weel wel wijs gedaan maar op 3.40 dan krijgen we weer da irritante geluidje :)
Op 4 minuten vindk't dan wel weer een goed.
Nu , 't originele Beat the silence was qua techniek op zichelf geen superhoogstaand hardcore nr, maar deze remix vind'k echter wel nog een heel stuk minder :) Maar ge zegt zelf dat't "nog maar" beta versie is dus ga'k nu stoppen met negatievigheden ;)
Wat'k wel zou wegwerken zijn die panfluit geluiden, die klinken gewoon te kunstmatig, als ge die echter zout kunne "zuiveren" en beter laten klinken in de track enz dan zou't wel weer goed zijn, want de ideeën in de remix zijn wel :niceone: .

Anyway, 'k hoop dat je'r iets aan gehad hebt, ioooow
Gegroet :bow:

Ps: in tegenstellingen tot wat wrsch wel nog een heel deel mensen denken is hardcore geen hersenloos gebeuk aan 160bpm, er moet nu wel wat achter zitten ook :music:

Project Zero
30 juli 2004, 23:49
Idd, net wat devildown zegt

Werk die panfluit weg en maak u climax 32 beats korter dan klinkt et stukken beter :)

U climax vond ik echt te lang maar de losbarsting is mooi :)

Geslaagd nummer, vermits uitwerking
Doe zo door en zorg dat dit afgeraakt, klinkt best lekker :bow:

MVG,
Project Zero

<RAVEheart>
31 juli 2004, 12:40
ik vind het allemaal een beke te rommelig sry

vond er weinig goeds aan

TRFluffy
31 juli 2004, 17:40
http://home.scarlet.be/~pin69975/beatthesilencebeta2.ogg
nieuwe versie, even groot...

heb aanpassingen gedaan, hopelijk vinden jullie ze goed :)

ik vind het flippen voor dood... nja ik hoor er al een hele dag op, dusja, dan hoor je soms niemeer alst slecht is of goed

BraveHeart
31 juli 2004, 20:32
Idd, net wat devildown zegt

Werk die panfluit weg en maak u climax 32 beats korter dan klinkt et stukken beter :)

U climax vond ik echt te lang maar de losbarsting is mooi :)

Geslaagd nummer, vermits uitwerking
Doe zo door en zorg dat dit afgeraakt, klinkt best lekker :bow:

MVG,
Project Zero

Mooier kunde dat nie zeggen, niks aan toe te voegen.

Toch gewaagd dat ge zo iets in elkaar steekt, had ik echt nie van u verw8 :)
En idd dat fluitje mag daar uit, dit is genen sound track voor Lord Of The Rings, The Fluffyest Ring :D
Ik ga die'n 2de eens binnenfluiten :o)

TRFluffy
31 juli 2004, 22:08
Toch gewaagd dat ge zo iets in elkaar steekt, had ik echt nie van u verw8 :)

ik wil breakcore ook maken... zo abnormaal is het niet ;)

BraveHeart
31 juli 2004, 22:36
Kan je daar ook een terror editie van maken, wel niet langer dan 1min.
Niet iedereen is daar tegen bestand om een track op extreem hoge speed langer dan een min aan te horen.

Of ge kunt er een Happy-Hardcore versie van maken, voor de fun :woohoo:

Laat uw verbeelding los en laat eens zien wat ge in huis hebt ;)

[deleted]
1 augustus 2004, 12:15
[deleted]

Dj Aero
1 augustus 2004, 12:34
een cool nummer van Danger Hardcore Team

dat bestaat al niet :D

commentz:

drums zijn te standaard fruity loops. gebruik daar andere samples. melodie is wel funny :lol: het nummer zit voor zijn genre niet slecht in elkaar. enkel die fluit irriteert me wel.

TRFluffy
1 augustus 2004, 14:14
drums standaard fruity loops??

die sambple komt van Bjorn C, daar van in z'n missy eliot hard anal fuck up ;)