PDA

Volledige versie bekijken : Programma Paint verdwenen

Wolfram
29 juli 2004, 22:11
ik heb onlangs een server proberen op te zetten dmv ISS.. dit bleek echter niet te werken, maar tot daar. Het bleek dat mijn Outlook Express en Paint weg was, dus heb ik Outlook Express opnieuw geïnstalleerd.. Paint vond ik echter niet op de Windows XP Prof cdrom.. Weet iemand hoe ik op die cd-rom of online toch Paint kan vinden? Ik heb als gezocht via google, MS-site, etc..

Alvast bedankt.

Fugi^
29 juli 2004, 22:59
ik heb onlangs een server proberen op te zetten dmv ISS.. dit bleek echter niet te werken, maar tot daar. Het bleek dat mijn Outlook Express en Paint weg was, dus heb ik Outlook Express opnieuw geïnstalleerd.. Paint vond ik echter niet op de Windows XP Prof cdrom.. Weet iemand hoe ik op die cd-rom of online toch Paint kan vinden? Ik heb als gezocht via google, MS-site, etc..

Alvast bedankt.

Kijk es bij 'Configuratiescherm' > Software
dan pakt ge 'Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen'
dan ziet ge zo welke Windows onderdelen geinstalleerd zijn.
Klik op 'Bureau Accessoires en hulpprogramma' Dan Bureau Accessoires en kijk of Paint is aangevinkt > indien nie aanvinke en ok.

breez
30 juli 2004, 00:03
start->uitvoeren->mspaint

probeer da es

ik heb ook geen iexplore.exe meer staan maar kan het toch nog opstarten door start->uitvoren->iexplore te doen :)

Wolfram
30 juli 2004, 16:49
via uitvoeren ging het niet, dus het was wel degelijk verdwenen.. kheb het via 'add windows components' gedaan en kheb paint terug. Bedankt! :)

vortex12
30 juli 2004, 18:06
das erg ? paint lol verwa nodig ? :doh:

TitaTovenaartje
30 juli 2004, 18:12
das erg ? paint lol verwa nodig ? :doh:
Ik had de mijne gewist, maar toch wel snel terug gezet.

Das makkelijk als ge ne foto van .bmp naar .jpg wilt doen en van die dingen
Of gewoon een kringske rond ene zijne kop op een foto,...