PDA

Volledige versie bekijken : [hom] David Guetta vs Latex - A Latex Distortion (electro)

-Wicked-
28 juli 2004, 13:47
Hey hey,
Eens geen mixpost maar een homemade mixje van 2 superliedjes

David Guetta - Distortion
Latex - Encore

1e keer dat ik dit doe dus vergeef me als ik soms wat amateuristisch overkom

Specs
-------

Downloadlink : Hierzo (http://users.pandora.be/heavyhevert/Mix/David%20Guetta%20vs.%20Latex%20-%20A%20Latex%20Distortion%20(DJ%20Antraxx%20Remix) .mp3)
Length : 04:50 min
Size : 4.4 MB
Type : .MP3
Bitrate : 128 kbps
Software : Traktor

Comments plz, Thx
Enjoy

FunnyBunny
28 juli 2004, 14:05
iets te snel dude :p
ni slecht, als ge het nu ns wa minder snel opnam en de kwaliteit wa beter maakte :p

zkee
28 juli 2004, 16:42
volgende keer met genrevermelding in titel & thread, graag.

/closed

/edit
my mistake: genre stond verbeterd vermeld in thread zelf, maar wordt van daaruit nie automatisch in topic list titel verbeterd

/opened
/topic edited

vervangthread deleted

(en beetje beter opletten, gij, in't vervolg ;))

-Wicked-
28 juli 2004, 18:20
een welgemeende sorry :)

SilverCircle
28 juli 2004, 19:10
:niceone: Wicked!

De snelheid vind ik ook wel kunnen. Ik was Distortion ZO gewoon dat dit wel iet moois en verfrissend is!

Freeze
28 juli 2004, 21:34
Op koptelefoon nogal irritant dat de vocal alleen rechts staat, probeer die iets meer te centeren ofzo :)

Wel goeie keuze van trax, past goed blij elkaar zo =)
Niet slecht, alleen komt er int begin wa raar de beat door da lijkt zo niet te kloppen maarja da ligt mssn aan't feit dat het alletwee mp3kes zijn die ge gemixt hebt?

greetz

SilverCircle
28 juli 2004, 23:36
Op koptelefoon nogal irritant dat de vocal alleen rechts staat, probeer die iets meer te centeren ofzo

greetz

Jep, moet zeggen dat het mij de eerste keer nie zo echt opviel op men boxen, maar nu dat ik headset op heb is het wel "degoutant".

EDIT: Heb effe naar de originele track geluistert en daar is die stem ook rechts. Weet nie of ge da kunde veranderen??? Me iz naab :applause:

Anywayz, blijft tof om naar te horen!

Freeze
29 juli 2004, 00:32
Ja dat gaat maar als ik zie dat hij het met Traktor gemaakt heeft weet ik het niet zeker.. Gewoon een kopie maken van de rechtse track en die op het linkse spoor zetten maar vraagme niet HOE dat ge zoiets in Traktor doet =)

maxiduDe
30 juli 2004, 12:28
Op koptelefoon nogal irritant dat de vocal alleen rechts staat, probeer die iets meer te centeren ofzo :)

"a little distortion..in my LEFT ear"

hebdem, links marcheert ni goe meer dus is de vocal alleen links, das da lied zelf, kunde imo ni echt veranderen tenzij ge de original samples + instrumental hebt :unsure:

Freeze
30 juli 2004, 14:55
Ahja shit das ook waar 'k vergeet da altijd :D vorige keer had iemand anders me der ook attent op moete make :p

Anyway, blijft irritant door koptelefoon :D en ge kunt da wel perfect int midde zetten zenne - of nagenoeg perfect :)