PDA

Volledige versie bekijken : Firefox : pagina openen in nieuw tabblad

FallenHype
26 juli 2004, 16:44
Ik maak sinds kort gebruik van Firefox, wat ik overigens een prachtige browser vindt, maar toch mis ik iets.

Hoe zorg je er voor dat als je een adres in de adresbalk typt en dan op enter drukt dat de site in een nieuwe tab geladen wordt en niet in de openstaande tab?
Is het ook mogelijk als je Firefox start een groep site's (verschillende homepages dus) te laden?

[Shadowcat]
26 juli 2004, 19:53
Waarom open je gewoon geen nieuwe tab en typ je het adres daarin??

Najdo
26 juli 2004, 21:55
kdenk dat da ni mogelijk is

terwijl er toch een thread is : mijn vraag is : kheb nen logitech mx310 met drivers installed, maar als ik in fire fox op ene link met mijn scroll klik dan opent hij da ni, uninstal ik die drivers dan doet hij het wel. Is er een manier om te maken als ge op u scroll klikt dat hij da toch doet (met de drivers geinstalleerd)

Skratz
27 juli 2004, 09:59
Hoe zorg je er voor dat als je een adres in de adresbalk typt en dan op enter drukt dat de site in een nieuwe tab geladen wordt en niet in de openstaande tab?
Is het ook mogelijk als je Firefox start een groep site's (verschillende homepages dus) te laden?
tabbrowser extentions plugin installeren :)

zal ook wel een plugin voor elk appart te vinden zijn denk ik. :unsure:

KO
27 juli 2004, 10:16
kdenk dat da ni mogelijk is

terwijl er toch een thread is : mijn vraag is : kheb nen logitech mx310 met drivers installed, maar als ik in fire fox op ene link met mijn scroll klik dan opent hij da ni, uninstal ik die drivers dan doet hij het wel. Is er een manier om te maken als ge op u scroll klikt dat hij da toch doet (met de drivers geinstalleerd)
Dat heb ik bij m'n vaders pc ook. De logitech drivers zij ghey :P
Heb je niet alle fucties van je muis gewoon met de standard drivers ?

[Shadowcat]
27 juli 2004, 12:03
de drivers van mijnen logitech mx500 (of zoiets) doen ook altijd moeilijk. Dus ik installeer ze nooit. Zelfs in games geeft het problemen wanneer je de drivers installeerd.

servi
27 juli 2004, 12:21
Uw titel is wel heel erg vaag, bij deze is topic aangepast,gelieve in het vervolg een duidelijkere titel te kiezen.

adres intypen en dan alt+enter doen in plaats van enter.