PDA

Volledige versie bekijken : oceade

*trust*
24 juli 2004, 12:43
hallo

ik wil eens ipv centerparcs naar oceade gaan, maar weet iemand hoeveel dat kost??
Is het park de moeite???

mvg *trust*

stoffer
24 juli 2004, 12:46
http://www.oceade.be/index-nl.htm

Kinderen kleiner dan 1m15 : gratis
Kinderen tussen 1m15 en 1m30 : € 11,00
Volwassenen, kinderen groter dan 1m30 : € 13,50
Senioren (ouder dan 55j.) : € 11,00

$te@LFi$H
24 juli 2004, 15:25
maak u dus maar heel klein, da moogde verniet binne :p

Necrolite
24 juli 2004, 16:15
maak u dus maar heel klein, da moogde verniet binne :p

lang leven dwergen! j/k ;)

Jezus v NASA...
24 juli 2004, 16:20
en seniore die gekrompe zijn tot kleiner as ne meter 15?

*~Lientjeuhhh~*
24 juli 2004, 16:26
Kzou het u niet aanraden om naar Oceade te gaan. Veel geld in verhouding met wat je krijgt. Indien je toch naar Brussel wilt gaan, rij dan een paar km door en dan zit je direct in Waver (Aqualibi, vele beter)

ge hebt in oceade geen wildwaterbaan, enkel een paar buizen, zwembad met golfslag en een gedeelte met een paar sauna's.

Ik vind het persoonlijk in Oceade niet zo proper, en op sommige dagen moet ge al echt geluk hebben wilt ge heelhuids uit het zwembad komen. Sommige groepen jongeren zijn daar zo wild en denken dat ze het zwembad bezitten

Fl4m3
24 juli 2004, 16:35
€12.5 pp

Fl4m3
24 juli 2004, 16:37
Sommige groepen jongeren zijn daar zo wild en denken dat ze het zwembad bezitten

dan moette gij een seut zijn, als der iemand wilt doet gewoon nie bij nadenken en op zen bakkes koekken, makkake rap gedaan me blaffe

*trust*
24 juli 2004, 16:37
@lien: aqualibi vindt ik niet echt leuk:s, kweet niet hoe het komt
tzal centerparcs wordne manne :applause:

LSDsmurf
24 juli 2004, 17:22
Ik vind het persoonlijk in Oceade niet zo proper, en op sommige dagen moet ge al echt geluk hebben wilt ge heelhuids uit het zwembad komen. Sommige groepen jongeren zijn daar zo wild en denken dat ze het zwembad bezitten
ik ben daar enkele weken geleden geweest, persoonlijk had ik van die 'groepen' geen last. Maar in dat bad waar al die banden in liggen zag ik dat een groep vreemdelingen (ik denk dat die gastjes 11-13 jaar waren) 2 meisjes van rond de 15-16 aan het lastig vallen was, die gingen terwijl ze in zo een band lagen rond die meiskes zwemmen enzo

UrbanusVanAnus
24 juli 2004, 18:10
en seniore die gekrompe zijn tot kleiner as ne meter 15?
:rofl:

blindboy
24 juli 2004, 18:18
dan moette gij een seut zijn, als der iemand wilt doet gewoon nie bij nadenken en op zen bakkes koekken, makkake rap gedaan me blaffe

Amai gij bent ne stoere jongen :) , wilde gij mijne vriend zijn?

:wtf:

Wover
24 juli 2004, 18:21
ik ben vorig jaar ook ns naar océade gegaan. allé da was in ieder geval de bedoeling. twas mee maten, we hebben daar een uur ingezeten en zijn toen ne film gaan zien in de kinepolis die daar ook in de buurt is, en is een kijkje gaan nemen int koning boudewijnstadion :) ge hebt daar trouwens ne b-dagtrip hene e, naar oceade. €20 was da denk ik.

MC_Mourant
24 juli 2004, 18:28
geef mij ma strand en zee, alst maar mooi weer is

Feignasse
24 juli 2004, 18:58
Over Oceade doen wilde verhalen de ronde, met "groepen ..." en "scheermesjes" als vaste elementen :D Geen rook zonder vuur, een gedeelte zal wel waar zijn.

Uit betrouwbare bron (neef) vernomen: de glijbanen zijn er nogal smal => niet echt aangenaam, zeker niet als je wat aan de brede kant bent.
Naar 't schijnt zou er ooit iemand in zijn verdronken :p

'k Ben er zelf nog nooit binnengeweest, maar 'k kan mij moeilijk inbeelden dat het beter is dan bvb Hengelhoef. Imo zijn er maar twee interessante dingen te vinden in Bruparck: Kinepolis en Quick. Mini Europa valt wel mee, tenminste als ge in de zomer gaat als alles "werkt". Maar na één keer hebt ge het daar ook wel gezien...

Warlock
24 juli 2004, 19:02
der zijn drie buizen, de gele is inderdaad vrij smal en gaat pijlsnel, tis wel vre plezant ma soms wel ff naar adem snakken :)

LSDsmurf
24 juli 2004, 21:13
der zijn drie buizen, de gele is inderdaad vrij smal en gaat pijlsnel, tis wel vre plezant ma soms wel ff naar adem snakken :)
Nee er zijn er 7. Binnen 3 en buiten 4.

Tah_b00nz0r
24 juli 2004, 21:45
Amai gij bent ne stoere jongen :) , wilde gij mijne vriend zijn?

:wtf:

:rofl:

SIO
24 juli 2004, 21:49
oceade had toch de grootste of meeste glijbanen in europa?

je hebt idd een bdagtrip vo 20€ (www.nmbs.be, moeilijk dat da is :p). Ben naar aqualibi geweest, goeie wildwaterbaan *punt* want da is ook alles he, het water is koud, het bubbelbad is ijskoud :eek: , niet gezellig, oceade zal beter zijn (ga er ook es naartoe gaan)

Reedsh
24 juli 2004, 21:51
oceade suckt bigtime
das pokkeduur, zit kei veel volk en is niet eens zo plezant :)
+ er zit lastig volk (if you know what i mean)
nuja ben er nog maar 2 keer geweest ofzo en das al wel een tijdje geleden
maar ik heb er geen goede herinneringen aan :p
en idd er zijn zo van die verhalen van da er eens scheermesjes waren in de glijbaanbuis die zo heel smal is en zeer snel gaat :)

Den Deze
24 juli 2004, 23:07
Nooit geen oceade meer voor mij, 1 keer geweest en meteen ook de laatste keer. Een heel groepke 'allochtonen' daar hadden heel da ding me de glijbanen ingepalmd en die gingen altijd maar voor u, ge kon daar feitelijk niks gaan doen. Ene da toch doorging had ineens ne goeie slag op zijn gezicht gekregen.
Oceade, kei tof :niceone:

wokke
25 juli 2004, 12:47
@lien: aqualibi vindt ik niet echt leuk:s, kweet niet hoe het komt
tzal centerparcs wordne manne :applause:

aqualibi is echt de maxx
daar moete echt is geweest zijn dus gewoon GAAN

*trust*
25 juli 2004, 12:51
aqualibi is echt de maxx
daar moete echt is geweest zijn dus gewoon GAANwaneer hedde tijd? :D

ge moogt er wel nimeer in zwemshort binnen he alleen van die spannende zwempants*huiver* :unsure:

wokke
25 juli 2004, 15:46
waneer hedde tijd? :D

ge moogt er wel nimeer in zwemshort binnen he alleen van die spannende zwempants*huiver* :unsure:

toch geen balleknijperkes
k dan gaan we nie :lol:

[MNEU]Jonasis
25 juli 2004, 15:54
Dat verhaal van die scheermesjes is zeker niet van in Oceade, en het is ook geen verhaal, het is paar jaar geleden echt gebeurd in Nederland in 1 van de Center Parcs daar en dan in de "wildwaterbaan" niet in zo'n buis.
Had gewoon een of andere gek met zo een soort kleefpasta paar scheermesjes op de bodem bevestigd....
Is toen op het nieuws geweest, zeker weten.

VinceFeet
25 juli 2004, 16:13
Jon@si$']Dat verhaal van die scheermesjes is zeker niet van in Oceade, en het is ook geen verhaal, het is paar jaar geleden echt gebeurd in Nederland in 1 van de Center Parcs daar en dan in de "wildwaterbaan" niet in zo'n buis.
Had gewoon een of andere gek met zo een soort kleefpasta paar scheermesjes op de bodem bevestigd....
Is toen op het nieuws geweest, zeker weten.

Holey shit man, daar kunde uw poten SERIEUS aan openhalen :doh:

LSDsmurf
25 juli 2004, 16:53
Ik heb dat ook horen zeggen toen ik daar naar toe ging, dat ze ooit in die gele buis scheermesjes hadden gehongen :doh:

Geen idee of het waar is

likes to kill
25 juli 2004, 16:59
Dat noemen ze urban legends

Emerxill
25 juli 2004, 17:54
Oceade is plezant als die manne van vub daar fuifkes geven :applause:

Met een stuk in uw zwembroek van die glijbaan is machtig :D
Da is wel ne serieuse vuilbak, ma da moet ge derbij nemen

zaj
27 augustus 2010, 00:05
iemand onlangs nog geweest? loopt het daar nog steeds vol krapul? en hoe zit het met het aanschuiven voor de buizen etc?

Dastardly
27 augustus 2010, 00:18

ben daar een aantal jaar geleden bijna in verzopen :D al da water dat van uw voeten opspat recht in u gezicht = :help:

vond het toen wel redelijk leuk daar aangezien er meer glijbanen waren t.o.v. centerparcs. in centerparcs zijn er natuurlijk veel andere dingen (meestal wel voor kleinere kinderen) en zien ze ook strenger toe. in centerparcs loopt er bijna om de halve meter zo'n badmeester. in oceade heb ik er niet al te veel gezien.

Morrissey
27 augustus 2010, 00:20
Ik zou er écht niet gaan. Zoals gezegd veel allochtonen, en jammer genoeg niet de vriendelijke versies die er dagelijks komen kamperen. 50 % bestaat daar gewoon uit tuig die bij elke glijbaan voorsteken om toch maar als eerste te kunnen gaan.

Artemis
27 augustus 2010, 07:39
aqualibi is echt de maxx
daar moete echt is geweest zijn dus gewoon GAAN

Wel nù niet naar Aqualibi gaan:

FR: Aqualibi est fermé pour reconstruction, réouverture printemps 2011 !

NL: Aqualibi is gesloten voor de wederopbouw, de heropening van het voorjaar van 2011!

Proim
27 augustus 2010, 09:52
Vorige maand geweest en viel toch enorm goed mee van ambetant volk.
Beste is vanaf het openingsuur te gaan, dan moet je zo goed als niet wachten voor glijbanen.

Jack-in-the-box
27 augustus 2010, 10:33
Kzou het u niet aanraden om naar Oceade te gaan. Veel geld in verhouding met wat je krijgt. Indien je toch naar Brussel wilt gaan, rij dan een paar km door en dan zit je direct in Waver (Aqualibi, vele beter)

ge hebt in oceade geen wildwaterbaan, enkel een paar buizen, zwembad met golfslag en een gedeelte met een paar sauna's.

True, heb er m'n sleutelbeen gebroken vorig jaar.

MiniJeffrey
27 augustus 2010, 11:35
Oceade is niet slecht, maar vrij duur. Er hangen ook heel wat hangjongeren rond.

Cerulean
27 augustus 2010, 11:42
Wij gaan elk jaar rond 2 september, dan hebt ge GANS OCEADE VOOR U ALLEEN, of 't scheelt ni veel, dan is 't te zalig voor woorden :D

cuda
27 augustus 2010, 17:02

dikke ²nd!!!!

Re@V0r
27 augustus 2010, 21:11
vroeger nog paar keer geweest
die gele glijbaan is idd enorm snel :)
tbh kom ik daar altijd buiten met een kapotte zwemshort en zwembroek van op die glijbanen, zitten altijd vol gaten gebrand door die glijbanen :p
destijds niet echt last gehad van probleemjongeren, maar is ook al 4-5 jaar geleden dak er nog geweest ben
vond het echter ook ni echt de moeite waard zu

.Sinister.
1 september 2010, 23:23
Not My Waterpark - Video Clips - South Park Studios (http://www.southparkstudios.com/clips/256710/?tab=related)

fiqm
8 september 2010, 23:17
We zijn van plan om donderdag over twee weken naar Oceade te gaan, weet iemand hoe het daar dan zit met het volk dat er rondloopt? Zit er nog steeds crapul op een schooldag, of valt het dan goed mee? Ben er twee jaar geleden ook eens geweest, en heb er ook niet echt goede herinneringen aan. Ook al is het park zelf wel leuk.

mr_vain
9 september 2010, 09:34

Ik ben ook al naar zo'n fuifkes geweest in Sunparks De Haan en tegen dat het 24 uur is liggen de zwembaden al vol met plastieken bekertjes en gooien ze volle pinten van de ene kant naar de andere kant (ontsmettende werking :p ).

Gewoon midden in de nacht in het buitenzwembad zitten met een cocktail in je handen en kijken naar het mooie volk is zo zalig! :p

In elk geval een aanrader voor iedereen! (alhoewel het rode kruis veel te doen had van al die zatlappen die weggegleden waren)

Tah_b00nz0r
9 september 2010, 17:20
twee x in oceade geweest. 1x toen't school al bezig was in september en toen wast mega relax, zat nog geen 50 man in da zwembad. ook is eind augustus geweest het jaar erna en toen wast een ander paar mouwen :unsure: veel bruin volk :)

wouter_dc
9 september 2010, 18:31
Morgenvoormiddag zal da wel meevallen zeker? Kwil geen typekes rond mij :unsure:

dr.error
9 september 2010, 18:37
Iets da ik ni snap is, da kost toch 10-15 euro. Da's toch veel om iedere dag rond te hangen.

Shmet
12 september 2010, 12:32
Gisteren geweest. 16.50 euro moeten betalen. Mijn eerste reactie was, wtf. Binnen wast ook geene vette. Een paar coole glijbanen, golven en dat is het. Veel te veel geld voor wat het is. Aqualibi is zeker beter.

fiqm
20 september 2010, 20:37
Gisteren geweest. 16.50 euro moeten betalen. Mijn eerste reactie was, wtf. Binnen wast ook geene vette. Een paar coole glijbanen, golven en dat is het. Veel te veel geld voor wat het is. Aqualibi is zeker beter.
Sauna enzo zit toch ook inbegrepen in de prijs? We zijn toch van plan daar ook een hele tijd te zitten.

Hoe was het nog met het volk? Ik ga nu donderdag of vrijdag, dus hopelijk valt het wat mee.

Kelderke
21 september 2010, 10:39
Iets da ik ni snap is, da kost toch 10-15 euro. Da's toch veel om iedere dag rond te hangen.

Gelden er daar geen sociale tarieven ofzo voor Brusselaars, correct me if I'm wrong.

[deleted]
21 september 2010, 11:29
[deleted]