PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Faithless - Mass Destruction (The Fluff Remix) (Hard-tec/-trance)

TRFluffy
20 juli 2004, 23:06
helloha
err, ik heb me eens gewaagd aan een remix van dit nummer dusja... egg... downloaden zouk zeggen

Link: http://home.scarlet.be/~pin69975/other/faithless.ogg
grootte: 2,32MB
formaat: OGG, 48kbps Stereo
gebruikte software: Fruity Loops 4.0, Albino 2.0, Vanguard, Cool Edit Pro 2.0

http://www.stubru.be/stubru_master/wedstrijden/faithless_remixwedstrijd_04/index.html
voor meer info als je zelf een wil maken

ik weet niet of dit "verzendigswaardig" is dusja...

het is nog niet af denk ik... Wel zou ik tips willen voor die stem... Ik krijg die gewoon nie goed... Arf...

Nuja download away

freQ
21 juli 2004, 02:15
Het klinkt echt niet slecht, al is het mijn stijl niet. Op momenten wat chaotisch, tenzij dat zo hoort in dat genre ... want ik zou het niet weten. :cool:

En die stem moet je idd echt wel synchroon krijgen met het ritme anders maak je weinig kans vrees'k.

greetings.

like it or not
21 juli 2004, 03:15
effe rap effe comments geven.

eerst en vooral wil ik zeggen dat het een goed plaatje is, en een zeer goede keuze is van je:niceone:

nu ga'k een beke alles door elkaar zeggen zne

-eerst en vooral de stem is idd niet echt goed, maar je hoort het zelf.
het klinkt er nogal opgeplakt omdat sommige elementen uit de beat iets te fel over komen en ook het tempo verkeerd zit en niet 100% syncro is.
ik zou eerst kijken hoe het is als het bovenvermelde uitdraait en mss kan je dan die delay iets minderen.
-vanaf (+-) 4.04 zou ik er toch een stem insteken met wat distortion op, zodat het geheel echt goed uitbreekt.
-de beat is goed, maar mss kan je even een break of rustig stuk inbouwen, want soms had ik het gevoel dat het net iets kalmer moest (das wel heel persoonlijk, en 'k weet nie of iedereen daar akkoord mee is)

mvg

een ontnuchterde L.I.O.N. :p (dit om spelling- en grammatica fouten te verantwoorden :))

dabla
21 juli 2004, 21:59
Eerst en vooral de track goed masteren als je kans wilt maken, want nu klint deze vooral heel erg overstuur. Voor de rest is de track zeker ok :niceone:

[deleted]
22 juli 2004, 12:13
[deleted]

RiCo-G
22 juli 2004, 13:02
Hoofdreden voor chaos is dat de vocals totaal niet getimed lopen op je beat :sad: