PDA

Volledige versie bekijken : vraagje over .utx bestanden

D3C0Y
10 juli 2004, 17:43
hoe open ik textures met de extensie .utx ?
gaat dat alleen met de unreal editor of kan ik die textures ook gebruiken voor andere spelen ?

TH.EraSerX
10 juli 2004, 17:54
openen met de unreal-editor en dan exporteren naar een meer gangbaar formaat (TGA, JPEG enz...)

Silenger.BE
10 juli 2004, 20:29
Ik zou geen textures rippe uit UT en die zelf gebruike in een game.
Denk niet dat epic daarmee zal kunnen lachen :D

GMotha
10 juli 2004, 21:20
Ik zou geen textures rippe uit UT en die zelf gebruike in een game.
Denk niet dat epic daarmee zal kunnen lachen :Dlaten we eerlijk zijn: alsof daarop gelet wordt?

er zijn genoeg UT-maps gemaakt met quake3 textures, en id is nooit komen zagen. en vice versa

Tyfius
11 juli 2004, 00:08
ge kunt da .utx formaat behouden voor elk game da met de unreal engine werkt (bv rainbow six om er eentje te noemen)

Grayfox
11 juli 2004, 03:18
kdenk wel da ge die textures legaal moogt gebruiken voor niet commerciele doeleinden, of niet? :x

-=BYE=-RiptoR
13 juli 2004, 21:33
kdenk wel da ge die textures legaal moogt gebruiken voor niet commerciele doeleinden, of niet? :x

UT2004 is geen Open Source ofzo é :p

Wilt ge de textures gebruiken, dan moet ge toestemming vragen aan Atari/Epic.

D3C0Y
13 juli 2004, 22:30
dat noem ik nu de grootste bullshit die er is... iedereen gebruikt alles van elk spel, t is zoals GMotha zegt...

ze houden hun niet bezig met zulke futteliteiten

-=BYE=-RiptoR
14 juli 2004, 02:05
dat noem ik nu de grootste bullshit die er is... iedereen gebruikt alles van elk spel, t is zoals GMotha zegt...

ze houden hun niet bezig met zulke futteliteiten

Omdat iedereen warez download gebruikt, mag het ook plots ofwa? :ironic:

Bullshit of niet, wilt ge volledig in regel zijn en geen illegale dingen doen, dan zult ge de toestemming moeten vragen.

Het mogen dan kleinigheidjes lijken, heb tenminste respect voor andermans werk. :doh: