PDA

Volledige versie bekijken : 5 Industriele ICT : wat mag ik verwachten?

Yngwie
9 juli 2004, 11:28
ellow mense, ik was nogal zwaar gefaald dees jaar in 5economie-talen en ze hebben mij aangeraden om geen aso nimeer te doen, ik heb dan vanalles ligge zoeke voor een nieuwe studierichting en het is dan uiteindelijk industriele ICT geworden, ze hebben mij al wel snel uitegelegd wa het is ma ik zou toch graag is weten wa de volgende hoofdvakken concreet inhouden:

*Besturingssoftware en programmeertalen

*Industriele computernetwerken en labo

*Industriele elektriciteit en labo

*Interfacetechnieken en labo

*Micro-elektronica en labo

*Procescontrole en labo

tis voor het 5de jaar dus he, ik hoop da er hier een paar man zit da mij kan helpen

Jackske
9 juli 2004, 11:34
gaat gij dit int 5e jaar leren :wtf:

Yngwie
9 juli 2004, 11:42
ja, in 5de tso don bosco haacht, ma ik moet wel een inhaalpakket volge voor elektronica

Lagoas
9 juli 2004, 12:13
ellow mense, ik was nogal zwaar gefaald dees jaar in 5economie-talen en ze hebben mij aangeraden om geen aso nimeer te doen, ik heb dan vanalles ligge zoeke voor een nieuwe studierichting en het is dan uiteindelijk industriele ICT geworden, ze hebben mij al wel snel uitegelegd wa het is ma ik zou toch graag is weten wa de volgende hoofdvakken concreet inhouden:

*Procescontrole en labo

tis voor het 5de jaar dus he, ik hoop da er hier een paar man zit da mij kan helpen

Vraagsken, asge op aso (economie-talen) al zwaar faalt,
waarom wilde dan deze richting doen?
De meeste mensen uit deze richting doen nadien industrieel ingenieur
en das dus 4 jaar zwaar studeren, en da gade ni aankunnen denk ik.

En om met deze richting werk te gaan zoeken op uw 18 :wtf:

=>
*Besturingssoftware en programmeertalen : wa leren programmeren, ni te veel van verwachten, gewoon de een of andere domme taal waar ze u de principes wa uitleggen

*Industriele computernetwerken en labo : labo om met netwerken te leren werken Ć©

*Industriele elektriciteit en labo : ik heb eerste jaar industrieel gedaan, en ik zweret u, voor mij was die'en electriciteit een ramp, zo saai man, pfff

*Interfacetechnieken en labo : kzou t ni weten :-)

HermeS
9 juli 2004, 12:16
:ironic:
En daarom MOET deze jongen ook ind ing doen?? Er is eventueel nog altijd graduaat informatica he

Yngwie
9 juli 2004, 12:49
Vraagsken, asge op aso (economie-talen) al zwaar faalt,
waarom wilde dan deze richting doen?
en das dus 4 jaar zwaar studeren, en da gade ni aankunnen denk ik.

En om met deze richting werk te gaan zoeken op uw 18 :wtf:

ik ben eigelijk gefaald int aso omdak het laatste jaar echt geen interesse meer had in wa dak aant doen was, in die richting was er echt niks dak nog iet of wa graag deed. en as ge geen goesting voor iets hebt dan ga da ook ni en daarmee dak er ni door was.

Ryan1986
9 juli 2004, 17:48
ik doe volgend schooljaar 1e jaar ICT int KAHO Gent :applause:
aan wa mag ik me verwachten??

Isaaac
27 november 2008, 22:08

*Procescontrole en labo

Wat is de datum van dit bericht?:D
Ik doe nu 5 Industrieel ICT.
-MEO: micro-elektronica: dit is vooral elektronica: transistor, schmitt-trigger, condensator,diodes...
-Procescontrole ( PCO ) = programmeren in assemblemer (taal dicht bij computertaal)
-Besturingssystemen en programmeren: Programmeren (in c++ bij ons) en besturingssystemen vergelijking (Vista XP Linux...)
-Industriele computernetwerken en labo (ICNL) : alles in verband met verzenden van bestanden. Bandbreedte, transmissiesnelheid,... (ook berekenen)
-Interfacetechnieken en labo: sluit aan bij MEO
-Industriele elektriciteit en labo( dit heb ik niet denk ik). Dit zal wss 1 uur in de week zijn. Bij ons is dit webdesign..
Het is leuk! Leuker dan ASO. Ik heb de keuze bewust gemaakt om te zakken naar deze richting.

thugangel
27 november 2008, 22:48
omfg.. de ts is wss al afgestudeerd :)

Avenger 2.0
28 november 2008, 09:39
omfg.. de ts is wss al afgestudeerd :)Laten we hopen van wel :p

Estrebian
28 november 2008, 10:29
Laten we hopen van wel :p

# Laatste activiteit: 25-11-2008 16:22

hopelijk kan ie het zelf es komen zeggen :p

Boddah
28 november 2008, 10:34
:ironic:
En daarom MOET deze jongen ook ind ing doen?? Er is eventueel nog altijd graduaat informatica he
Wat is dan het nut om eerst industriƫle vakken met elektronica te volgen, als je nadien graduaat informatica gaat doen? Buiten het feit dat beide ICT zijn, hebben ze weinig met elkaar te maken. Voor het beetje programmeren dat je ziet moet je het niet doen.

EternalSilence
28 november 2008, 10:50
gaat gij dit int 5e jaar leren :wtf:

en waarom niet?