PDA

Volledige versie bekijken : ip vinden van iemand anders?

Shorty87
7 juli 2004, 17:24
hoe vind ge het ip van iemand op msn? zonder bestandjes door te sturen ofzo eh. want der eeft ene mijnen ip gevonden en em ambeteert mij nu met NETSEND :(

anyone?

vortex12
7 juli 2004, 17:28
hoe vind ge het ip van iemand op msn? zonder bestandjes door te sturen ofzo eh. want der eeft ene mijnen ip gevonden en em ambeteert mij nu met NETSEND :(

anyone?

Er zijn wel progs waar dat je iemand zijn e-mail addres moet invullen en dan die zijn ip opzoekt maar dat zijn progs om te hacken dus da ga ik hier ni zeggen he :)

Cakeman
7 juli 2004, 17:40
Het makkelijkste is ervoor zorgen dat hij/zij je een e-mail stuurt. In de header staat dan zijn IP.

major_fool
7 juli 2004, 18:39
ge kunt ook uwe firewall opzetten, da stop da denk ik ma ben ni zeker.

Evil_Freaky_BE
7 juli 2004, 18:46
Ga naat Configuratiescherm -> Systeem Beheer en dan Services dan krijg je een hele lijst zoek Messenger schakel deze uit en dat hij niet automatish mag opstarten en weg met die berichtjes ! :niceone:

Wover
7 juli 2004, 18:48
Ga naat Configuratiescherm -> Systeem Beheer en dan Services dan krijg je een hele lijst zoek Messenger schakel deze uit en dat hij niet automatish mag opstarten en weg met die berichtjes ! :niceone:

als ge netsend kunt, kunde dan ook ne shutdown doen als ge zijn IP weet??

Evil_Freaky_BE
7 juli 2004, 18:50
Nee maar er is een bug dat je iemand een speciaal genaamd command kunt sturen als die port open is dat zijn PC herstart na het sturen van dat command werkt alleen bij mensen die geen firewall hebben en waarvan die poort openstaat en als je dat soort programma hebt dat zo commands doorstuurt.

PS: Bij windows XP alleen.

Shorty87
7 juli 2004, 19:46
ma ik wil nu zijn ip weten, ma hoe doe ik da?

zonder emails of bestandjes door te zenden...

demon326
7 juli 2004, 20:41
als ge hotmail moest gebruiken wat wel zal zijn is het heel makenelijk

ge gaat naar opties van uw hotmail in uzen mailbox ziet ge dat wel ergens staan

dan klikt ge op post en dan weergave pakt ge het laatste boletje

dan krijgt ge zoiets te zien :
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [81.165.92.201]
X-Originating-Email: [demonhunter327@hotmail.com]
X-Sender: demonhunter327@hotmail.com
Received: from 81.165.92.201 by by13fd.bay13.hotmail.msn.com with HTTP;Wed, 07 Jul 2004 10:04:18 GMT

en dat is mijn ip dus kan geen kwaad

Darkness
7 juli 2004, 23:52
netsend lukt bij mij nooit, zelfs niet binnen het netwerk...

major_fool
8 juli 2004, 00:10
mss omdat het net send is en als ge da al doet mss staat firewall aan.