PDA

Volledige versie bekijken : The sims deluxe edition + superstar...

.Lien.
7 juli 2004, 11:23
Ik krijg problemen als ik deze games wil installeren....
Ik heb al op een paar forums gekeken, en er zijn veel mensen met hetzelfde probleem...
Dus om te beginnen, ik heb dit spel van iemand geleend (originele cd's...) en ik dacht de spellen leuk te installeren en dat het dan mss wel zou werken.
Niet dus :( ..
BIj the sims deluxe krijg ik een fout @ 95% wanneer, ik de 2e cd moet insteken... als ik dat gedaan heb (die cd ingestoken) dan komt er als fout " componentoverdrachtsfout " ... en als ik dan op " ok " heb geklikt komt er een soort van error ... en zegt de pc da het ni het juiste volume is dat er in men F: zit Hoe kan dat nu?
heeft hier iemand een verklaring voor?
BIj de sims superstar, heb ik ook problemen...
Meestal krijg ik een opstartscherm waar staat , installeren of afsluiten en die dingen.. da krijg ik hier dus nie...
als ik het via : start -> bureauaccesoires -> wizard programmacompabiliteit ... doe, dan komt er na een tijd een soort van fout : Dat iets te make heeft met een RCP ?
IK heb deze games nog nooit geinstalleerd op deze pc... + het is pas een nieuwe pc (over een maand terug ofzo gekocht) en kan deze spellen normaal zonder moeite aan...
Waarom lukt het installeren van geen van beide?
Thx in advance...
Ps: men vriend kan die spellen ook niet meer installeren... dus wilt da zeggen da ge the sims maar 1 tot 2x in heel u leven kunt spelen of installeren? da zou maar belachelijk zijn imo ...
Men system is Win Xp btw...

xxx evelien

.Lien.
7 juli 2004, 12:44
iemand..? :sad:
ben ten einde raad :cry:

Ranzy
7 juli 2004, 12:49
Waarschijnlijk de cd's die naar de wrat zijn.

Cyrano.ak
7 juli 2004, 12:54
idd denk ook gwn da u cd's kapoet zijn...

.Lien.
7 juli 2004, 13:18
dan zijn iedereen hun cd's kapoet? :(
er zijn veel mense met hetzelfde probleem... dus...
na 1x installe , kunt ge ze al in de vuilbak smijte (bij wijze van spreke)...
das ook goe da :/

Ranzy
7 juli 2004, 13:57
Mja wie weet zijn er een heleboel cd's fout gedrukt door de uitgever of zo, ben je al eens naar de site gaan kijken of daar geen forum is waar ze je kunnen helpen?

Bubbling Zombie
7 juli 2004, 13:58
trugdoen naar de winkel...