PDA

Volledige versie bekijken : heeel merkwaardig

Racemaniac
6 juli 2004, 11:46
'k hoorde van iemand dat hij z'n clone DVD niet gekraakt kreeg (ja ik weet het, geen warez hier, maar 'k vraag er ni om, en geef er geen links naar, dus het mag), dus ik nam de proef op de som, downloadde een versie met bijbehorende crack, installeerde de versie, zette de gekraakte exe erover, opende het program door middel van de shortcut op de desktop, en idd, het werkte niet... nog steeds ongeregistreerd
ik ga naar de directory, dubbelklik op de gekraakte exe, ineens opent zich een wel geregistreerde versie
ik check de shortcut op de desktop, open z'n eigenschappen, nix speciaals mee, verwijst enkel en alleen naar de exe, die ik dus veranderd heb, en die ik geverifieerd heb dat die werkt, enkel als'k hem open, open't hij blijkbaar de oude, niet gekraakte exe, die er ni meer is....
ik gebruik windows XP, onthoud windows xp ergens iets of zo? onthoud die die exe ergens, ondanks het wijzigen ervan?? en 'k heb een nieuwe shortcut ernaar gemaakt op de desktop, en die doet het zoals het hoort!
'k begrijp er echt nix van, dit is een van de gekste dingen die'k tot nu toe heb gezien!!

Preske
6 juli 2004, 12:59
ik vermoed dat dat een beveiliging is.
dus ge zijt toch gezien voor de moeite :unsure:

edit: ofwel is het de verkeerde crack

Racemaniac
6 juli 2004, 13:06
ik vermoed dat dat een beveiliging is.
dus ge zijt toch gezien voor de moeite :unsure:

edit: ofwel is het de verkeerde crack
huh, lees eens goed, de crack werkt, en hij zat in't archive bij de versie, dus is zeker de juiste
de crack is gewoon een nieuwe exe, die'k over de oude moet zetten
het rare was dus dat de originele shortcut naar de exe op de een of andere manier de oude exe opende, terwijl die al overschreven was door de nieuwe...
en als'k zelf ne shortcut maak werkt het wél
en 'k heb die shortcut bekeken, is nix merkwaardigs aan!
'k begrijp er echt nix van...

Preske
6 juli 2004, 13:14
huh, lees eens goed, de crack werkt, en hij zat in't archive bij de versie, dus is zeker de juiste
de crack is gewoon een nieuwe exe, die'k over de oude moet zetten
het rare was dus dat de originele shortcut naar de exe op de een of andere manier de oude exe opende, terwijl die al overschreven was door de nieuwe...
en als'k zelf ne shortcut maak werkt het wél
en 'k heb die shortcut bekeken, is nix merkwaardigs aan!
'k begrijp er echt nix van...

ha ok, mijnf out :unsure:
in dat geval is het wel raar ja.
was er iet anders aan de naam? al was het maar een hoofdletter?

Racemaniac
6 juli 2004, 13:25
ha ok, mijnf out :unsure:
in dat geval is het wel raar ja.
was er iet anders aan de naam? al was het maar een hoofdletter?
denk van ni, 'k zie de oude exe ook ni meer staan of zo.... anders is't idd logisch...
mss da'k ergens volledig langs heb gezien, maar 'k betwijfel het...