PDA

Volledige versie bekijken : Software wil niet opnieuw installen

Pretorian
5 juli 2004, 18:05
Hello !
Ik vraag me af waarom ik mijn anti virus scanner niet meer opnieuw kan installen. Na de uninstall wil hij gewoonweg nietmeer installen :ironic:
=> hier staat wat hij geeft: http://hendrikske.downfire.com/huh.JPG
Ook na meermaals opnieuw te rebooten (ook na ne safeboot en de stroom uit te trekken) werkt het nog steeds niet !!
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? :help:

st3ph3n
5 juli 2004, 19:45
Scan eens met een regcleaner om alle overblijvende registersleutels van Panda AV te verwijderen...

Steven

Pretorian
5 juli 2004, 19:58
Heb ik net gedaan, met regcleaner en regsupreme, maar nog steeds geen verandering :(
Vind het zeer raar en zit dus ook momenteel zonder virusscanner, en dit is niet fijn :eek:

st3ph3n
5 juli 2004, 20:00
Scan eens met http://www.pandasoftware.com/activescan/ Sommige virussen voorkomen het installeren van virusscanners...

Steven

Pretorian
5 juli 2004, 20:14
Ben nu bezig maar zou het nogal raar vinden, net voor men uninstall had ik nog men compleet systeem gescand :ironic:

Pretorian

its_just_me
5 juli 2004, 20:19
volg mss eens wat er staat: herstarten! :)

tfluppe
5 juli 2004, 20:20
Kan je een andere Virusscanner installeren (probeer mss eens trial te downloaden), of komt dit enkel voor als je Panda wilt installeren?
Als het enkel bij Panda voorkomt zou ik het al heel raar vinden moest regcleaner niet helpen.

Pretorian
5 juli 2004, 20:32
volg mss eens wat er staat: herstarten! :)

Gij zijt ook de leukste thuis he :)
Maarja ik heb ne oude norton antivirus proberen te installeren gisteren en dat werkte perfect !! Maar omdat ik nu eenmaal walg van norton heb ik hem meteen ook eraf gegooid! Het probleem is dus enkel bij panda, zou eigenlijk gene andere willen hebben :niceone:

Pretorian
5 juli 2004, 20:36
Ben nu de trail versie aan het downen, kijken of deze installeerd, zoja die eens deinstalleren en hopelijk werkt de goede versie dan wel :wtf:
Laten we ervoor hopen

Pretorian
5 juli 2004, 20:39
Nope, zelfs de trial wilt niet installen, het geeft net dezelfde fout :cry:

tfluppe
5 juli 2004, 20:39
Maarja ik heb ne oude norton antivirus proberen te installeren gisteren en dat werkte perfect !! Maar omdat ik nu eenmaal walg van norton heb ik hem meteen ook eraf gegooid! Het probleem is dus enkel bij panda, zou eigenlijk gene andere willen hebben :niceone:

Dan heb je wss geen virus zoals steven dacht, en ligt het weldegelijk aan panda. Mss toch nóg eens regcleaner runnen?

KO
5 juli 2004, 21:05
http://www.avast.com/eng/download/programs/avast_4_home_downloa.html

volgens download.com reviews beter dan panda, em is gratis ge kunt die key gewoon aanvragen op de site :rofl:

its_just_me
5 juli 2004, 22:07
was dus wel serieus bedoeld. ofwel heb jij nie opnieuw opgestart ofwel heeft panda onvoldoende bestanden verwijdert bij het herstarten.
soms zoeken de mensen het gewoonweg veel te ver. :tongue:

Pretorian
5 juli 2004, 22:35
Hello !
Ik vraag me af waarom ik mijn anti virus scanner niet meer opnieuw kan installen. Na de uninstall wil hij gewoonweg nietmeer installen :ironic:
=> hier staat wat hij geeft: http://hendrikske.downfire.com/huh.JPG
Ook na meermaals opnieuw te rebooten (ook na ne safeboot en de stroom uit te trekken) werkt het nog steeds niet !!
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? :help:

Eerst even lezen, daarmee dacht ik dat je het al lachend bedoelde :)
daarom mijn reactie zo ! :)

Pretorian
5 juli 2004, 23:16
Hmm avast is toch niet waar ik naar zoek :sad:
Ik denk dat het een format gaat worden ! Maarja twerd toch eens tijd dat het nog eens ging gebeuren :niceone:

Toch bedankt voor de hulp

BART_SIMPSON416
6 juli 2004, 11:11
panda = rommel
hij kon niet eens blaster tegenhouden
K heb sindsdien f secure
ben ek content van, hij heeft virussen gevonden die er op stonden terwijl dat panda draaide en die panda niet vond. LOL
Dus k zal me maar niet de kwaliteit van panda antivirus afvragen.
De firewal van panda antivirus valt wel nog mee.

Exit
6 juli 2004, 15:43
ook mijn mening, Panda niet goed, nog al pc's met panda gehad waar panda probs gaf ....

eens proberen panda te installen in veilige mode ....
Maar ziet er naar uit dat er iets in het register moet gebleven zijn, eventueel files maar da denk ik niet, moet register waarde zijn ...

Pretorian
6 juli 2004, 17:21
Idd heb panda uit men hoofd gezet ben nu aant zoeken naar ne degelijke virusscanner (vond panda alleen goed omdat er ne goeie firwall bij zat :) die had al veel tegen gehouden)
En het hoeft gene freeware antivirus te zijn, want als er iets is da geld mag kosten, is het dat :)

major_fool
7 juli 2004, 01:49
tja nprthon is ook ni al te best ik heb hier met een trojan gezeten en northon dedecteerde het niet, ja na een week of 2. ik zag het zo schoon staan bij mijn processen senscfg, zo van tiens da ken ik nie, ah bij system32, leuk ik krijg het er niet af wat zou het toch zijn? later, ah leuk wordpad en textdocument proggie weg :wtf: , dan eindelijk northon virus gededecteerd, heb hier scchoon mogen formatten. en de keer daarvoor tiens da proggieke werkt niet, ff rebooten dan, ah leuk welkomscherm, format maar het, leuk dat gaat ook niet op een 5% nen error :doh: allechanse da'k nog een ander program heb is dan toch gelukt. mja denk toch nog altijd da northon een van de beste is ook al heb ik toch af en toe een virus.