PDA

Volledige versie bekijken : Sneller afsluiten & wat doet bootvis

KO
5 juli 2004, 00:20
Hallo :P,

Ik heb 2 vragen :

Ik heb bootvis geprobeert en da ga wreed snel da opstarte, hoe komt dit eigenlijk en kan dit kwaad ?

M'n pc sluit erg traag af, hij blijft 40 sec staan op windows wordt nu afgesloten, is dit normaal en kan ik er wat aan doen ? (pc heeft dit altijd gehad, tis ene packard bell trouwens :), zie zig voor specs, heb wel 512 mb ram bijgestoke moest dat uitmaken)

Greetz KO :woohoo:

KO
5 juli 2004, 12:14
schop :woohoo:

st3ph3n
5 juli 2004, 12:35
BootVis doet niets anders dan te meten waar de knelpunten zitten :)

Traag afsluiten kan aan vanalles liggen. Controleer zeker op spyware/adware en als je muisdrivers/toetsenborddrivers hebt moet je deze ook eens deïnstalleren (en testen of het daar aan ligt)...

Steven

KO
5 juli 2004, 12:39
BootVis doet niets anders dan te meten waar de knelpunten zitten :)

Traag afsluiten kan aan vanalles liggen. Controleer zeker op spyware/adware en als je muisdrivers/toetsenborddrivers hebt moet je deze ook eens deïnstalleren (en testen of het daar aan ligt)...

Steven

bootvis laat me sneller opstarten maar afsluiten gaat gewoon sloom,
elke packard bell heeft hier blijkbaar last van, m'n moeders packard bell van 4 jaar geleden iheeft ook altijd traag afgesloten tot ik er eens met een tooltje overheen ging (win 98)

Is er niets met hetzellfde effect voor xp ?

st3ph3n
5 juli 2004, 12:44
Mijn iMedia PB heeft geen last van traag afsluiten... Welke tool bedoel je dan juist ? Kijk eens op de PB-site of het daar te downloaden is ?

Steven