PDA

Volledige versie bekijken : submap geschiedenis in map local settings

wisco
3 juli 2004, 23:45
als ik die geschiedenis map open staat daar alleen 'vandaag' in. maar als ik de map geschiedenis selecteer en dan de eigenschappen bekijk dan zie ik daar dat die map 121 bestanden bevat en 119 mappen !! totaal neemt dat allemaal 8,8mb in. maar ik zie dus alleen maar 'vandaag' in die map staan.

als ik fast and safe cleanup van norton gebruik , dan blijft die 8,8mb altijd staan. en dat blijft stijgen. een paar weken terug was dat nog maar 8mb!

bij de instellingen van fast and safe cleanup staat internetgeschiedenis aangevinkt, maar toch blijft die 8,8mb staan.

kan ik die map internetgeschiedenis wissen zonder gevolgen of wa kan ik doen want vind dat toch maar raar.

j .
5 juli 2004, 00:39
Je kijkt dus in C:\Documents and Settings\one\Local Settings\Geschiedenis (win XP)? Bij mij staan daar gewoon alle dagen in, en ze is 1.2MB groot.
Verder: 6 bestanden en 5 mappen.
Ik denk wel dat die map door windows beveiligd wordt, want het is een systeemmap.
Wis gewoon "vandaag" eens(rechtsklikken en wissen), soms zijn die bestanden heel koppig.

KO
5 juli 2004, 00:44
Bij mij is ze 984 kb groot en staan daar enkel de dagen in
Maar ik gebruik gene internet explorer meer, enkel voor hotmail omdat ik die open via msn en die rommel het vertikt het to openen via firefox :woohoo: