PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Liquid LP - Deep Blue (trance)

like it or not
4 juli 2004, 00:34
Voor ik van start ga wil ik nog even opmerken dat dit niet de final version is.
Ik heb ondertussen nog verder gedaan maar omwille van omstandigheden heb ik nog niet verder kunnen uploaden.

artist : liquid lp
titel : Deeb Blue
extensie : mp3
bitrate : 128kb/s
length : 4.05 (deze versie toch nog)
gear : FL & enkele VSTI's

URL : http://users.pandora.be/liquidlp/songs/Liquid%20LP%20-%20Subwater.mp3

zoals de titel (die al weer is aangepast, maar nog niet op de webspace, omwille van omstandigheden) doet vermoeden heeft het met de oceaan te maken.
Ik was gistren aan't piekeren over onderzeeërs en zo van die dingen (don't ask me why :wtf:) en ik vond het wel fascinerend genoeg om een liedje te maken met dat thema in gedachten.
Ik heb er vandaag wat aan zitten werken, en vroeg me af hoe het klonk voor jullie.
vanaf dat ik terug deftig kan uploadden zal ik hier de nieuwe link komen zetten.

Grtzz L.I.O.N.

effe bijvermelden dat ook de meeste fuck-ups uit deze versie deruit zijn gehaald zoals de beat in't begin etc.

AsparraguZ
4 juli 2004, 17:33
hmmm, klinkt wat leeg :unsure:
de drums mogen absoluut meer voller , niet enkel een hihat :)
en de rare drumssounds die er rond de 2e minuut even bijkomt , vind ik een beetje storend klinken =]
voor de rest spreekt het niet zo erg hard aan ( voor mij dan) de melodie vind ik niet echt fantastisch, en komt er ook niet echt uit.gebruik wat meer effecten, en speel wat met de vst's ofzo ;)
ik zou ook in de melodie een paar noten veranderen..klinkt soms wat raar , niet echt vals , maar toch raar :)

veel succes nog :niceone:
greetz

Dreamchaser
4 juli 2004, 18:22
ik heb ongeveer dezelfde mening, het mag allemaal misschien wat voller klinken. Verder klinkt de melodie in de 1e minuut wat vals. Dat melodieke vanaf 2.45 zowa vind ik dan weer wel geweldig. Alleen begint het later wat minder te klinken en ik had ook een serieuze climax verwacht bij die melodie, maar die zat er niet in.

like it or not
4 juli 2004, 18:54
thx voor comments.

die eene melody hebbik gewoon gepakt uit een sampleke da'k vroeger al had gemaakt.

da storend geluidje willik er eigelijk wel inhouden, hoewel dat mij soms ook wa stoort, ma ik zallet mss is dempen ofzo;)

in de versie waar'k nu al aan zit, zitten der 2 nieuwe (kleine) melodykes in en een betere climax, en een vollere beat zit er ook al in

ma nu ben'k al echt gevorderd dermee, maar ik kant gvd nog nie uploadden. (maybe tomorrow)

btw: da vals melody'ke was me zelf ook opgevallen, kweet eigelijk nie hoe dat komt (effects van vsti zijn mss iets vals), maar de melodie zelf is nie vals. (kzal da is deftig moetten uitdokteren)

AsparraguZ
4 juli 2004, 18:55
ben benieuwd ;) :niceone:

like it or not
4 juli 2004, 19:18
ben benieuwd ;) :niceone:

let's hope you're disappointed :p

btw: uw trip through morrowind slaagt toch wel aan als ge der veel naar luistert ;)

BraveHeart
4 juli 2004, 20:49
Dat is nie zomaar ne trip hé, wie wil nu nie naar Morrowind afzakken ?

Maak eens een Tripke naar NeverWinter Nights of KOTOR, moest ge die spellen hebben :music:

Flippen op star wars of in Neverwinter sfeertje zou ik zalig vinden.

Please Like It Or Not, maak die tripkes :woohoo:

Dat bespaart mij 8GB :D

like it or not
4 juli 2004, 20:55
Dat is nie zomaar ne trip hé, wie wil nu nie naar Morrowind afzakken ?

Maak eens een Tripke naar NeverWinter Nights of KOTOR, moest ge die spellen hebben :music:

Flippen op star wars of in Neverwinter sfeertje zou ik zalig vinden.

Please Like It Or Not, maak die tripkes :woohoo:

Dat bespaart mij 8GB :D

als ge mij samples bezorgt willik da wel is bekijken :p
anders kunde mij is toevoegen frank_dillen@hotmail.com

like it or not
5 juli 2004, 14:36
ik kan nog altijd nie deftig uploadden maar 'k zal er vandaag voor zorgen dat 't hoe dan ook op m'n webspace komt :)

like it or not
5 juli 2004, 15:37
voila, ik heb em er toch nog opgekregen na 55min.

http://users.pandora.be/liquidlp/songs/Liquid%20LP%20-%20Deep%20blue.mp3

nog wa eigen comments:

ik ga denkik juist hetlaatste nog wat herwerken, echt een euforische climax insteken :woohoo:, voor de rest ben ik er redelijk tevreden over

[deleted]
5 juli 2004, 16:06
[deleted]

Liquid LP
12 augustus 2004, 17:19
eens even een oude koe uit de gracht halen, want eigelijk zijn der bijna geen reacties hierop geweest :)

bandarlog
12 augustus 2004, 21:57
ok, hier scheelt veel aan:

- veel te dof, veel te laag, minder cutten (minder fast lp en meer hogere frequenties)
- de mix zit ook ni goed: alles zit in mekaars weg + sommige dingen zijn veeel te luid terwijl andere veel te stil staan: rond 2.20: AUW AUW AUW mijn oren!

- variatie in percussie?
- basslijn? (dof)
- uw kick: minder laag en minder dof zetten, meer resonantie
- zoek u goei vst's (waves)
- koop u monitors of goeie koptelefoon
- luister ander nummers en zoek de verschillen in eq (equalize) met uw nummer

nog veel succes & keep it up!

:)