PDA

Volledige versie bekijken : "clanhoeren"

Metochke
3 juli 2004, 18:33
ik kan er nie aan doen ma... ik zie da de meesten ier 2 of meerdere clans hebben. kvind da raar... waarom hebde meer dan 1 clan nodig ? tenzij voor verschillende mods ( S&D - TDM ). zou het nie mooier zijn da ge 1 clan hebt en u enkel met die clan bezig houdt? of is het in om meerdere clans te hebben in COD? :p

geen flame ofzo eh ik vraag mij da gewoon af :)

en hoe doet gelle da dan met CB cups enzo. das toch nie te combineren? :)

Mayh3M
3 juli 2004, 18:38
meeste is voor andere mods/games.

*FiReStOnE^-*
3 juli 2004, 18:38
idd imo 1 clan= genoeg!

Als der members zijn die actief zijn, kunde wel elke dag ne friendly doen, en waarom zoude dan 2 clans hebbe?

ik zit zelf in mgc, en als daar iemand wordt betrapt op dubbelclanne, wordt die meteen gekicked; en me cups enzo is da idd ni te combinere

scipicore
3 juli 2004, 18:44
ik ben al dikkels NET door het net geglipt :rofl: ik sta algemeen bekend als clanhoer :confused:

tracid hoe zit da me wS? :p

Speedyke
3 juli 2004, 18:49
clanhoer is vaak een misbegrepen begrip :unsure:

Metochke
3 juli 2004, 18:52
clanhoer is vaak een misbegrepen begrip :unsure:

daarom dak " clanhoeren " zet :p

ma gebt gelijk.. een clanhoer IMO is iemand die voor dezelfde mod in dezelfde ladder meer dan 1 clan heeft.

Snake
3 juli 2004, 18:54
like dajackal -_-

Nat. Selection
3 juli 2004, 19:06
what you gonna do about it...

'k denk dat iedereen eigenlijk wel ma 1 clan wilt ebbe zuh, ma een vinde die actief is en aan u vereisten voldoet is moeilijk en soms bijna onmogelijk... :| dus de meeste gan in e clan zonder echt volledig voor die clan te gaan ma te wachte op e beter mogelijkheid... en dan gaan ze ook es in e ander clan vo die es te testen... en dan ontstaat het fenomeen "clanhoer" :music:

('k persoonlijk blijf liever cless tot de juste clangevonde es...)

Tr!ckY*
3 juli 2004, 19:41
hmm .. tjah wrm zou je geen meerdere clans mogen hebben? ik vind dit eigenlijk maar een belachelijke regel ..

ikzelf bvb ben volgens jullie in mohaa dan een clanhoer, omdat ik in 4 mohaa clans zit. Mja trust me.. er zijn er veel ergere (bepaalde dak ken zitten er in 8.. zelfs es ene op CB gezien met 30 ( wat ik dan wel overdreven vind :lol: )

ik vind mezelf geen clanhoer.. waarom niet? omdat ik in elke clan actief kan zijn waarin ik zit.. zo heb ik een clan die enkel maar in het weekend wars speelt.. dan nog ene die vooral 's avond laat wars speelt etc.. zo zijde zelf ook veel ''vrijer'' in het kiezen van wars imo.

tjah en als ze mij een clanhoertje noemen, we kan mij da nu schelen.. dusjah roepen jullie maar clanhoertjes.. je raakt ze probably toch nie :ironic:

en waarom valt dat niet te combineren in cups? kies er gewoon 1 clan uit waarmee je het liefst de HELE cup wil spelen.. that's it!

Mogwai
3 juli 2004, 19:52
omg ik heb zelfs al nie genoeg tijd voor één clan :-o

ben daarom uit mn vroegere TFC-clan en ET-clan gestapt... :sad:

Wieweuh
3 juli 2004, 20:23
hihi
ik zit in 2 clans :)
net in die clan van carrot en fruppa damaged :p
en in BAU|| :p

twee kleine clans dus en ik draag bijna nooit de tag van de clan :) (kvind da lelijk)

Nat. Selection
3 juli 2004, 20:48
omg die damage es zo erg, zatte ze da te naaben op de server, paar menchen te vrage of ze moge joinen terwijl ze nog nie door hadde da die u nie horen als ge dood zijt etc...

en dan nen hele ambrass van den ene vond dat dien naab mocht joinen en dan andere weeral nie etc :rofl:

alleen het whinen over rangen of zoiet ombrak nog :D

Wieweuh
3 juli 2004, 20:55
omg die damage es zo erg, zatte ze da te naaben op de server, paar menchen te vrage of ze moge joinen terwijl ze nog nie door hadde da die u nie horen als ge dood zijt etc...

en dan nen hele ambrass van den ene vond dat dien naab mocht joinen en dan andere weeral nie etc :rofl:

alleen het whinen over rangen of zoiet ombrak nog :D

haha damage toch
alleen joine als ge een IQ van 62 hebt :p (we hebbe een slimmeke nodig :unsure: )

iJsMaNNeTjuH`
3 juli 2004, 20:57
idd imo 1 clan= genoeg!

Als der members zijn die actief zijn, kunde wel elke dag ne friendly doen, en waarom zoude dan 2 clans hebbe?

ik zit zelf in mgc, en als daar iemand wordt betrapt op dubbelclanne, wordt die meteen gekicked; en me cups enzo is da idd ni te combinere

ge moogt in MGC zelfs niet eens in een ander clan zitten in een totaal ander game :sad:

en idd, clanhoeren, wrm ? je kan toch beter je fulle aandacht op 1 clan besteden

scel
3 juli 2004, 21:11
misschien was ik ooit een clanhoer, ik ontken alles tho.

Nat. Selection
3 juli 2004, 21:18
ik ontken alles tho.

respect

scel
3 juli 2004, 21:19
respect

:cool:

scipicore
3 juli 2004, 21:37
ge moogt in MGC zelfs niet eens in een ander clan zitten in een totaal ander game :sad:

:wtf: das wel :wtf: zolang dant maar gene mohaa of cod is :-) ik zit zelf ook in andere clans ze :unsure: ma die spele geen mohaa of cod :-)

tRcd
3 juli 2004, 21:53
clanhoppers > clanwhores

eCu-
3 juli 2004, 22:55
ik kan er nie aan doen ma... ik zie da de meesten ier 2 of meerdere clans hebben. kvind da raar... waarom hebde meer dan 1 clan nodig ? tenzij voor verschillende mods ( S&D - TDM ). zou het nie mooier zijn da ge 1 clan hebt en u enkel met die clan bezig houdt? of is het in om meerdere clans te hebben in COD? :p

geen flame ofzo eh ik vraag mij da gewoon af :)

en hoe doet gelle da dan met CB cups enzo. das toch nie te combineren? :)

Ja. (omda dees message tekort was typ ik gewoon iets tussen dees haakskes .. )

DesorteD
3 juli 2004, 23:32
clanhoeren is zoals verschillende vriendinnen hebben

zolang ze het van elkaar niet weten is ALLES inorde

amdr
3 juli 2004, 23:38
Bleh, me don't care da'k clanhoer ben ;/

Tis ni da'k nog zoveel speel maar dan alsek es pcwke ofzoiets wil spele dan isser toch altijd 1 van de clans die genoeg man heeft :p

Nat. Selection
3 juli 2004, 23:47
clanhoeren is zoals verschillende vriendinnen hebben

zolang ze het van elkaar niet weten is ALLES inorde

en de mama die vind da goe? :wtf:

amdr
3 juli 2004, 23:49
en de mama die vind da goe? :wtf:
:rofl: :rofl: :lol: :lol: Jij bent wel een leukerd

Thobes
4 juli 2004, 00:30
hihi
ik zit in 2 clans :)
net in die clan van carrot en fruppa damaged :p
en in BAU|| :p

twee kleine clans dus en ik draag bijna nooit de tag van de clan :) (kvind da lelijk)

Hehe, Fruppa zit bij mij in de klas :rofl:
Meer nog, hij zat naast mij .. Is wel fijne gast ze
Hij heeft me Carrot ne clan opgericht op 30seconden denk ek:p
IJ zei zo tege mij op MSN: "ej, ik zat bijna in ne clan. Ene dak zelf ging oprichte me carrot."
De volgende dag kwam ik op server en achter zijne naam stond Damaged

Ga misschien ook wel joinen, zuiver voor de fun me de fruppa
Mja, zal dan mss ook wel in "serieuse" clan gaan :)
En ik heb meer puntjes dan fruppa (alhoewel diene ook in de 80 eeft ) op school, dus ik kan de slimme zijn :p joke

iJsMaNNeTjuH`
4 juli 2004, 00:45
:wtf: das wel :wtf: zolang dant maar gene mohaa of cod is :-) ik zit zelf ook in andere clans ze :unsure: ma die spele geen mohaa of cod :-)

hmm dno ze, ik heb vroeger nog es getryout voor MGC, met hun 3 regels, moest mailen, maar mocht dan alleen maar joinen als ik niet clanhoerde, dus mijn clan in een ander game (Unreal tournament) leavde... wat ik al 4 jaar speelde dusjah :sad:

scipicore
4 juli 2004, 00:47
Strev0rz

sighted!

:ironic:

scipicore
4 juli 2004, 00:50
hmm dno ze, ik heb vroeger nog es getryout voor MGC, met hun 3 regels, moest mailen, maar mocht dan alleen maar joinen als ik niet clanhoerde, dus mijn clan in een ander game (Unreal tournament) leavde... wat ik al 4 jaar speelde dusjah :sad:

mjah, had gij da maar es aan SnooZe moete vrage weh :-)

the_hittrix
4 juli 2004, 02:35
boa ik denk wel dat meerdere clans te combineren valt (van verschillende spellen), maar dan moet ge toch wel ferm veel vrije tijd hebben , maar ik vind het toch niet aan te raden om in 2 verschillende clans te zit van hetzelfde spel

Metochke
4 juli 2004, 03:18
kvin da eigelijk nei kunnen... ge ziet ronaldo topch ook nie voor Man U. spelen en voor real.... competitievervalsing neomt men zoiets :p

Mayh3M
4 juli 2004, 09:30
kvin da eigelijk nei kunnen... ge ziet ronaldo topch ook nie voor Man U. spelen en voor real.... competitievervalsing neomt men zoiets :p
Die speelt dan ook voor geld en ligt vast onder contract, dit is voor plezier (nuja, dat is toch de bedoeling :) )

Tr!ckY*
4 juli 2004, 09:56

wat een vergelijkenis :rofl:

tazziedude
4 juli 2004, 10:20

Kon ge nu echt geen andere naam van een speler typen , zowel real als Man u. hebben een ronaldo ;)

Carrotman
4 juli 2004, 10:28
LOL
Clan opstarten in 1 second, inderdaad ;)

...
en we mogen dan misschien wel noobs zijn of hebben in de clan, gisteren #fubar al geowned met 8 - 2

ZoidBerg
4 juli 2004, 10:39
LOL

...
en we mogen dan misschien wel noobs zijn of hebben in de clan, gisteren #fubar al geowned met 8 - 2
fubar :ironic:

Carrotman
4 juli 2004, 10:41
ja allow :p hoe kan ik nu wete da da zoeen noobs zen :p

Nat. Selection
4 juli 2004, 11:08
je clan es ecth wel eet wortel :woohoo:

en persoonlijk in mijn vorige clan's heb'k er nooit e probleem van gemaakt als ze in een andere clan zaten voor een ander game (andere mods vind'k al over't randje, mja 'k beschouw dan wel cs en dod bv als twee verschillende games, me mods bedoel'k sd of tdm)

ma persoonlijk zou'k't nog altij nie doen omda'k maar een game tegelijkertijd speel... als 'k cod speel speel'k cod en als'k iet anders vind da mij leuker lijkt dan cod dan stop'k wel met cod... maarja iedereen zen mening

NaaiT
4 juli 2004, 11:46
geen prob me mense in verschillende clans, as ze actief blijve in al hun clans..

(not like mie dus :shame: )

[deleted]
4 juli 2004, 13:31
[deleted]

gummie
4 juli 2004, 13:48
LOL

...

en ik ben ook lid nu :p gewoon omda ik noob ben en geen andere clan vind. En ja, damaged is leuk :) Ook al was het tegen fubar, voor een eerste war is het altijd leuk om te winnen....dus don't care wa ge van damaged zegt, ik amuseer mij er :)

ace4ever
4 juli 2004, 13:53
zucht waaro m zou je nu nie meerdere clans moge hebbe :unsure: laat de mense toch doen :p

Metochke
4 juli 2004, 14:01
zucht waaro m zou je nu nie meerdere clans moge hebbe :unsure: laat de mense toch doen :p

ter verduidelijking... kheb iets tegen meerdere clans hebben in dezelfde mod en ladder... voor an,dere games ... don't care :E

tRcd
4 juli 2004, 14:37
Metochke -> :rofl:

Metochke
4 juli 2004, 14:48
Metochke -> :rofl:
:wtf: kleine uitleg? :o

ge moogt er altijd een reden bij geven eh ^^

Mayh3M
4 juli 2004, 15:02
ter verduidelijking... kheb iets tegen meerdere clans hebben in dezelfde mod en ladder... voor an,dere games ... don't care :E
Om ff jezelf te quoten:

Waarom dan?

[WEF]Beast
4 juli 2004, 17:38
w00t ik zat voor rtcw 2 jaartjes trug in 7 clans tegelijk omfg :x nu in 1 ;P multiclanne sucks imo <<<<< me = afgekickt clanhoertje

Tr!ckY*
4 juli 2004, 17:39

stop met neuten dat jij vindt dat je maar 1 clan mag hebben voor 1 mod, game, whatever... wss al de 25015 keer dat je het zegt :sleep:

tRcd
4 juli 2004, 18:42
We kunnen wel begrijpen dat je je aan veel dingen stoort maar het is toch niet jouw taak om te zeggen wat iemand mag en niet mag.

Metochke
4 juli 2004, 18:55
We kunnen wel begrijpen dat je je aan veel dingen stoort maar het is toch niet jouw taak om te zeggen wat iemand mag en niet mag.

zeg ik dan wa gij moet doen en laten? :o

ik vraag waarom dat in deze game iedereen zoveel clans heeft en in andere games iedereen 1 clan. (bij wijze van spreken). ik geef deftige argumenten waarom ge maar 1 clan zou hebben.. als ge nix nuttigs kunt terugposten als """""""""" metochke -> :rofl: """""""""" post dan nie? ik verplicht u nie om op mijn topics te posten eh. ma ge kunt het waarschijnlijk nie laten :ironic: .

as ge nog nie moogt vragen wa ge wilt ier. en ast u stoort wa ik vraag... moogde da op een normale manier ook zeggen tegen mij ze. ik ben nie zo een kinderachtig seuteke da direct gaat beginne flamen.

closen die handel... theeft toch geen zin om hie reen deftige discussie te voeren (of toch poging tot)

Metochke
4 juli 2004, 18:58
stop met neuten dat jij vindt dat je maar 1 clan mag hebben voor 1 mod, game, whatever... wss al de 25015 keer dat je het zegt :sleep:

miojn excuses... maar blijkbaar kunne sommige mensen nie lezen wa er in een thread staat... ik zeg het int begin wa ik met de thread bedoel. als ze het dan nie snappen dan zeg ik het nog is. stoort het u? zend mij een private message op forum of irc. ma verneuk de thread nie voor mensen die hier wel serieus willen op replyen.

Mayh3M
4 juli 2004, 19:36
ik geef deftige argumenten waarom ge maar 1 clan zou hebben..
Waar dan? :unsure:

Metochke
4 juli 2004, 19:39

en hoe doet gelle da dan met CB cups enzo. das toch nie te combineren?

fluit

Mayh3M
4 juli 2004, 19:46
er staat DEFTIGE argumenten.

F0x
4 juli 2004, 21:08
eigelijk is dit hier maar een stomme topic om wa op te vallen zenne :ironic:
wa vo zever is da nu: o neen, jij hebt meer dan 1 clan, waar is dat goed voor?
wel, omda mss sommige clans andere ingesteldheden hebben é, sommige doen het voor de fun, andere doen het voor te winnen. en mss gamed die ene clan niet genoeg volgens u mening en wilt ge meer wars spelen?

daar al is aan gedacht? :ironic:

waar is amdr die hier eens deftig spamt?? :unsure:

Metochke
4 juli 2004, 21:27
eigelijk is dit hier maar een stomme topic om wa op te vallen zenne :ironic:
wa vo zever is da nu: o neen, jij hebt meer dan 1 clan, waar is dat goed voor?
wel, omda mss sommige clans andere ingesteldheden hebben é, sommige doen het voor de fun, andere doen het voor te winnen. en mss gamed die ene clan niet genoeg volgens u mening en wilt ge meer wars spelen?

daar al is aan gedacht? :ironic:

waar is amdr die hier eens deftig spamt?? :unsure:

zucht... laat maar. sommige snappen blijkbaar de point niet van de thread. fcoz neem ik ulle da nie kwalijk. flame away :ironic:

Pruik
5 juli 2004, 00:32
Cobalt is de grootste clanhoer aller tijden volgens mij :)

Metochke
5 juli 2004, 00:33

da was in UT ook al zo.. tzou mij nie verbazen... clanhopper zou ook kunne passen daarbij :)

Pruik
5 juli 2004, 00:38
mja clanhopper is de perfecte omschrijving :)

the_hittrix
5 juli 2004, 02:02
yep ik heb hem al met veel verschillende clantags zien rondlopen

Darkie
5 juli 2004, 02:43
Grappig om sommige reply's te lezen
De één zegt het zo
en een tijdje later zegt hij het weer anders
Vindt dees nog toffe topic
Laat ik ff open :p

Darkie
5 juli 2004, 03:18
Ok het is 3.15
net ne request gehad van eoGn\Metoch =>