PDA

Volledige versie bekijken : MSN : Hapering na tekstbericht

Retro.Johnson
3 juli 2004, 15:32
De zoveelste msn thread : ik heb gezocht, maar er zijn onnoemelijk veel "MSN 6.2 Probs" threads, dat ik het toch maar vraag.

Als ik iemand een message stuur blijft MSN zelf ( dus geen andere toepassingen ) voor ong. 5 secs hangen. Dit gebeurt bij elke contactpersoon.

Er is geen Plus! geinstalleerd, en zo ver ik weet is een Amd Athlon +2400 nog altijd geschikt om MSN op te draaien.

Iemand die dit probleem ook heeft/ gehad heeft, gelieve zo snel mogelijk te replyen

Greetz

Morpheus
3 juli 2004, 15:46
ik heb da ook gehad... op een p2 450mhz... als ik een bericht stuur duurt het 5 seconden en dan was het weg... terwijl ik ervoor op dezelfde pc geen problemen had... heb nu nieuwe pc... problemen zijn weg. Misschien eens formatteren en herinstalleren...

J.Trulli
3 juli 2004, 20:53
Ik heb da probleem ook.Ik heb geformateerd maar het probleem blijft.Kheb gemaild naar MSN en die zeggen dat mijn probleem door de technische dienst onderzocht zal worden.Dus nu wachten op antwoord.Het is idd zeer hatelijk :angry: Kdacht eigenlijk da ik de enige was...ma zo te zien ni...