PDA

Volledige versie bekijken : HD van letter veranderen (E => D)

Th3 aLmIgHtY
3 juli 2004, 12:08
dus ik heb 1 hd met twee partities (c voor windows alleen, en e voor al derest), nu kweet ni hoe da komt ma die e heeft altijd e genoemd :) en kzou da wille verandere naar d (ik doe da in configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, schijfbeheer ...) maar als ik da doe dan start mijn norton nimeer op (en ik veronderstel da der dan ook andere programmas zulle zijn die nimeer werke) hoe kan ik da nu verandere zonder gevolge ?

--ST!TRO--
3 juli 2004, 12:25
Weet er misschien iemand waar ik een goeie tutorial kan vinden om mijn harde schijf op te delen? Had al iets gehoor dvan fdisk maar durf er niet zo goed aan te beginne.. moet ik geheel mijn HD formateren daarvoor?

--ST!TRO--
3 juli 2004, 12:28
dus ik heb 1 hd met twee partities (c voor windows alleen, en e voor al derest), nu kweet ni hoe da komt ma die e heeft altijd e genoemd :) en kzou da wille verandere naar d (ik doe da in configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, schijfbeheer ...) maar als ik da doe dan start mijn norton nimeer op (en ik veronderstel da der dan ook andere programmas zulle zijn die nimeer werke) hoe kan ik da nu verandere zonder gevolge ?

mmm ge hebt zoon programma (kben de naam ff kwijt) om uw harde schijven op de delen, waar da ge da met ne wizard kunt doen, en 't eerste wat dieje wizard vraagt is hoe da ge ze wilt noemen, uw 'schijf-delen' en die verandert da zonder gevolgen.. Kweet ni of ge der iet aan hebt ma kom

(soz for double post)

L.E.D.
3 juli 2004, 13:05
@ almighty : search ff, nog niet zolang geleden is dit ook gevraagd op het forum.

@ stitro : partition magic

*edit* goh ik ben veel te braaf he :(
hier se (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=205620&highlight=drive)

Th3 aLmIgHtY
3 juli 2004, 14:12
mjanee da ist ni :) kweet hoe ge het verandert ma dan werke mijn programmas gewoon nimeer da ist probleem ...

L.E.D.
3 juli 2004, 14:32
ooow, kwas weer rapper dan mene neus ze..

Simpel, niet. Tenzij ge in uw register alle programmas kunt gaan anpassen. Maar denk dat het dan simpelder is om programmas te uninstallen, drive veranderen en weer instaleren. Tenzij het er maar 1 of 2 is.

Kzou zeggen test alles eens.

Th3 aLmIgHtY
3 juli 2004, 15:25
dan gaak et zo late ze :p
zo erg is da nu ook weer ni :) thx anyway !