PDA

Volledige versie bekijken : kan game niet draaien

Bloody_B
3 juli 2004, 11:41
hallo,

ik wou onlangs nog eens resident evil 2 spelen. geen problemen bij het opstarten, maar het beeld loopt precies ietwat traag. Er zit een soort slowdown op.

Na wat te hebben gegoogled kwam het uit dat je compability op win95 moest zetten wat ik ook gedaan had voordien zelfs omdat ik weet dat het een oude game was.

Men stelde ook voor om in je dxdiag.exe het geluid op "basic versnelling" te zetten, aangezien de oorzaak van de graphics slowdown hieraan zou liggen

bron: http://ntcompatible.com/thread24999-1.html

deze oplossing was wel voor resident evil 3, maar men verzekerde dat dit ook zou gelden voor res evil 2

aangezien geen van beide hierbovenvermelde voorgestelde oplossingen werkt, kom ik ten einde raad hierheen :)

oja, na zoekwerk naar een patch kwam ik uit op patch 1.04, maar eens geinstalleerd is het probleem er nog steeds

systeem: p4 2hz, 512 ram, gf4TI4200

op mijn andere computer, P3 667,512 ram, gf3TI200 zegt hij steeds "could not find direct x(R) terwijl direct x wel geinstalleerd is

Bloody_B
3 juli 2004, 15:19
niemand?

Shorty87
3 juli 2004, 15:22
niemand?patience, my friend :)

Bloody_B
3 juli 2004, 18:26
ok ik versta wel dat er niemand een oplossing zou kunnen weten op mijn probleem, maar hoe het komt dat een game zegt dat er geen direct x op mijn systeem staat, terwijl het er overduidelijk wel opstaat kan er toch wel iemand zeggen zeker wat ik hieraan moet doen :)