PDA

Volledige versie bekijken : [hom] My Milkshake Remake (dance)

Valk
3 juli 2004, 00:14
de titel zegt alles denk ik.
te downloaden op: http://www.com1.be/upload/milkshake-remake.ogg
het is dus eigenlijk een dance versie van kelis - milkshake :music:
software: Reason 2.0

DBK
3 juli 2004, 02:13
just gedownload en zal er morgen eens van zeggen wak er van vin alsk wa frisser ben

AsparraguZ
3 juli 2004, 11:21
Allow :scream: ,
mja , klinkt niet echt spectaculair...'tis eigelek geween wa percusie , klein effectjes, me nen bassdrum deronder, me daarop nen acca geplakt
en de bass klinkt maar povertjes...ik mis sensatie in de track :) , probeer een mooie break in te voegen , die de mensen aanspreekt , gebruik mss wat effecten op de stemmen, en variatie , jongeman , variatie :) ...ik vraag mij af hoelang je hieran bent bezig geweest , max 2 uurtjes?...

greetz AsparraguZ

Valk
3 juli 2004, 17:22
ok, i'm sorry, dit is commercieel, maar dat mag toch ook?

Herinner je Rotterdam Termination Source met de hitsingle Poing! ?
wel, dat was geen variatie, daar was 2 uur mee bezig geweest omdat ze toen nog geen makkelijke software hadden hiervoor. Ze hebben met dat nummer in heel europa in de hitlijsten gestaan.

ik heb er trouwens minder dan 1 uur aan bezig geweest, terwijl ik eten aan het maken was ;)

Tekzav
3 juli 2004, 19:10
de eerlijkheid zelve , dat vind ik nu tof se :niceone:
Eens luisteren ... comments volgen maw.

AsparraguZ
4 juli 2004, 16:38
ok, i'm sorry, dit is commercieel, maar dat mag toch ook?

Herinner je Rotterdam Termination Source met de hitsingle Poing! ?
wel, dat was geen variatie, daar was 2 uur mee bezig geweest omdat ze toen nog geen makkelijke software hadden hiervoor. Ze hebben met dat nummer in heel europa in de hitlijsten gestaan.

ik heb er trouwens minder dan 1 uur aan bezig geweest, terwijl ik eten aan het maken was ;)

ik heb toch nooit gezecht dat dit te commercieel is...:)
ik geef je gewoon wat raad , en ik denk dat, als je hier zo weinig tijd/moeite hebt ingestopt , je niet op suppergoede comment moet gaan rekenen :)

[deleted]
5 juli 2004, 14:53
[deleted]