PDA

Volledige versie bekijken : Blijven zitten

Wijsheid
1 juli 2004, 19:55
Tja , kmoet blijven zitten , niet van het school maar van men ouders , dus ge kunt wel voorstellen hoe slecht da da voelt .

nu vroeg ik mij af of er nog mense zijn die zijn blijve zitte en hoe ze dat ervaren hebben . (ist echt zo erg?)

PussyDuster
1 juli 2004, 19:56
Tja , kmoet blijven zitten , niet van het school maar van men ouders , dus ge kunt wel voorstellen hoe slecht da da voelt .

nu vroeg ik mij af of er nog mense zijn die zijn blijve zitte en hoe ze dat ervaren hebben . (ist echt zo erg?)

Van uw ouders ? OMG :eek:

Warlock
1 juli 2004, 19:57
en waarvoor is da goe ?

[Shadowcat]
1 juli 2004, 19:57
Ge zijt er door en toch moete blijven zitten van uw ouders?? :wtf:

the maniak
1 juli 2004, 19:59
da snap ik nie goed

waarom moet ge blijven zitten van uw ouders :s

ik zou als ik u was achter die hunnen rug toch naar het volgende jaar gaan zenne, ter is niks zo ambetant as blijven zitten. (Kan er spijtig genoeg van mee spreken, 2 keer zelfs gvd, stomme missotten)

slijpschijf
rare ouders ze, mijn ouders waren mega content dak derdoor was :woohoo:
den 2de keer in 6 jaar geen herexams :)

maar blijven zitten, nog nooit :) :)
mja, ge maakt mss nieuwe vrienden, nog minder leren ...

Crazy
ge zijt beter da ge overgaat en tvolgende jaar eventueel dubbelt é :rofl:

Wietblaadje
1 juli 2004, 20:00
mja, wss wil je ouders wat het beste voor je is
neem nu bv je wiskunde is nu over het hele jaar slecht
dan denken je ouders maar ; hij kan het nu nie goed WAT GAAT HET DAN VOLGENDE JAAR ZIJN ?!

sir oinksalot
1 juli 2004, 20:01
ik ben int 3de blijven zitten, viel de eerste 2 jaar nadien wel mee, maar nu hebbek daar echt zoveel spijt van te bedenken dat ik naar het 6de kon gaan nu,
en dat jaar leeftijds verschil met de rest was zelfs al te merken vond ik, maar dat is eerder omdat ik gewoon een heel andere vorm van humor heb dan de meerderheid van mijn leeftijds genoten en die dat jonger zijn

Wijsheid
1 juli 2004, 20:02
tja ik was wel door naart volgend jaar maar men punte ware noe goe en volgens men ouders moettek et zien as ne straf

[F6]BetaV1.25
1 juli 2004, 20:02
uw ouders zijn redelijk dom

en blijven zitten is ni zo HEEL erg, ge krijgt een heel jaar deja-vu's

sir oinksalot
1 juli 2004, 20:05
mja, wss wil je ouders wat het beste voor je is
neem nu bv je wiskunde is nu over het hele jaar slecht
dan denken je ouders maar ; hij kan het nu nie goed WAT GAAT HET DAN VOLGENDE JAAR ZIJN ?!
imo kan hij dan beter toch overgaan en proberen ze, het ergste wat hem zal overkomen is dat hij dan moet blijven zitten, anders heeft hij de kans dat hij dit jaar overdoet, en er volgend jaar miss nog eens niet door is...

Crazy
1 juli 2004, 20:06
imo kan hij dan beter toch overgaan en proberen ze, het ergste wat hem zal overkomen is dat hij dan moet blijven zitten, anders heeft hij de kans dat hij dit jaar overdoet, en er volgend jaar miss nog eens niet door is...

idd zo bedoelde ik het ook. enfin alst moet dan moet et zeker

Akai
1 juli 2004, 20:07
ik ben int 3de blijven zitten, viel de eerste 2 jaar nadien wel mee, maar nu hebbek daar echt zoveel spijt van te bedenken dat ik naar het 6de kon gaan nu,
en dat jaar leeftijds verschil met de rest was zelfs al te merken vond ik, maar dat is eerder omdat ik gewoon een heel andere vorm van humor heb dan de meerderheid van mijn leeftijds genoten en die dat jonger zijn

my thoughts exactly, alleen ben ik int vierde blijve zitte :sad:

en over die ouders, man man :confused:
ik zou mijn ouders daar nooit tussen laten komen, school is mijn keuze, zij moeten da ni voor mij beslisse.

SoliD
1 juli 2004, 20:12
tja ik was wel door naart volgend jaar maar men punte ware noe goe en volgens men ouders moettek et zien as ne straf :niceone:
Een jaar later op de arbeidsmarkt, reken eens uit wat je verliest door zo'n stupide beslissing :p
Moest er zoiets zijn als "Meest belachelijke ouderlijke beslissing" this one has my vote :rofl:

Punten in het middelbaar willen nogeens niks zeggen...
Laat ze dit allemaal maar eens lezen dan komen ze mss uit hun fantasiewereld :p (en als ze komen flamen krijgen ze er een ban bovenop :evil: j/k :p)

Evil_Freaky_BE
1 juli 2004, 20:14

Wa volgt gij eigenlijk en was het juist er over met al uw punten ofzo? Blijkbaar hebde zeer strenge ouders :D

Jeelep
1 juli 2004, 20:14
my thoughts exactly, alleen ben ik int vierde blijve zitte :sad:

en over die ouders, man man :confused:
ik zou mijn ouders daar nooit tussen laten komen, school is mijn keuze, zij moeten da ni voor mij beslisse.
hehe, je ouders betalen wel school voor jou ;)
ik heb B-attest btw, volgend jaar naar andere school :(

b0rt
1 juli 2004, 20:15
as uw ouders het bestevoor u willen doen ze da gewoon ni
das een deel van uw toekomst afpakken (komt toch op u getuigschrift, ni?)

Psychodweep
1 juli 2004, 20:19
Wat ik mee heb gemaakt 1ste jaar na blijven zitten:
-Een jaar uitgekakt worden door moeder en heel familie.
-Indirect uitgelachen worden door je vorige klasgenoten (zo sarcastisch lachen van "hahahaha ik ben erdoor en jij niet")....
-Elke dag, elk uur, bijna elke avond denken van "Waarom ben ik nu moeten blijven zitten blablabla"
-Slechte gevoelens hebben om klasreunie van degenen die al afgestudeerd waren en ik was da niet (k was beter nie gekomen).
-Slechte gevoelens hebben om te antwoorden op de vraag: "En wat zal jij volgend jaar doen ?" (En je moet dan antwoorden dat je nog nie afgestudeerd zijt")
-Saaie lessen meemaken.
-In een hatelijke klas zitten waarmee je niets te maken wilt hebben.....
-Neiging hebben om iedereen neer te knallen van je klas.
-Gedachten hebben om een aanslag te plegen op de leraar die je heeft doen buizen (heb ik natuurlijk niet gedaan).
-Geen zin om naar 50-dagen fuif te gaan of schoolbal of alles wat herinnert aan afstuderen.
-Van plan zijn om te zorgen dat je nooit meer herexamens hebt.
-Zelfmoordgedachten hebben.

Voor de rest word je heel je leven geconfronteerd met het feit dat je moest blijven zitten.
Eigenlijk is het gewoon een hel.

bds
1 juli 2004, 20:20
:niceone:
Een jaar later op de arbeidsmarkt, reken eens uit wat je verliest door zo'n stupide beslissing :p
Moest er zoiets zijn als "Meest belachelijke ouderlijke beslissing" this one has my vote :rofl:

Punten in het middelbaar willen nogeens niks zeggen...
Laat ze dit allemaal maar eens lezen dan komen ze mss uit hun fantasiewereld :p (en als ze komen flamen krijgen ze er een ban bovenop :evil: j/k :p)
En nog eens een jaar extra school kosten...

oxbow
uw ouders zijn achterlijke mensen die zich bemoeien me uw leven waarin ge NI moet blijve zitte.

laat ze deze topic is lezen, ik ben ook blijve zitte en had normaal nu gedaan me school, ik mag dus NOG een jaar doen eh.

en ik verzeker u leeftijdsverschil van 1 jaar in de klas merkte serieus, het is gewoon ne achterlijke troep kindere die stoer doen

=(X)=b0unCe`=
voordele: (kspreek uit ervaring :p)

1) in een zalige(re) klas terecht kome
2) sabat jaar :woohoo:

nadeel:

tegegestelde van 1)

Jeelep
1 juli 2004, 20:21
tja, stomme ouders é ;) ma ja, je hebt al al de leestof gezien, dus je moe nie meer zo veel leren eraan é :niceone: ;)

keeper
1 juli 2004, 20:22
maar is de reden ni da ge een b-attest hebt en dan wel naar het volgend jaar moogt maar dat ge moet afzakken en dat daarom uw ouders willen dat ge blijft zitten om dezelfde richting te blijven doen?

Fix0r
1 juli 2004, 20:25
pffff ik moe ook blijve plakke ik heb een b-attest

DBK
1 juli 2004, 20:26
kben vorig jaar blijven zitten en heb veel vrienden bijgemaakt, heb me ongelooflijk geammuseerd, zowel in het school als der buiten. ik ben eigenlijk blij da ik ben blijven zitten :)

zaffah
1 juli 2004, 20:28
-Indirect uitgelachen worden door je vorige klasgenoten (zo sarcastisch lachen van "hahahaha ik ben erdoor en jij niet")....
-Elke dag, elk uur, bijna elke avond denken van "Waarom ben ik nu moeten blijven zitten blablabla"
-Slechte gevoelens hebben om klasreunie van degenen die al afgestudeerd waren en ik was da niet (k was beter nie gekomen).
-Slechte gevoelens hebben om te antwoorden op de vraag: "En wat zal jij volgend jaar doen ?" (En je moet dan antwoorden dat je nog nie afgestudeerd zijt")
-Saaie lessen meemaken.
-Gedachten hebben om een aanslag te plegen op de leraar die je heeft doen buizen (heb ik natuurlijk niet gedaan).
-Geen zin om naar 50-dagen fuif te gaan of schoolbal of alles wat herinnert aan afstuderen.

Voor de rest word je heel je leven geconfronteerd met het feit dat je moest blijven zitten.

the truth and nothing but the truth :)
kben ook blijve zitte, zo dachtek er dus ook over (buite schoolbal)
de eerste maand of 2 waren een echte hel, ik kon niemand van die klas, ze hadden een totaal andere mentaliteit dan mij. et stond mij langst geen kanten aan, maar na nen tijd begonnek die gewoon uit te lache en het grappige er van in te zien :D. Tis ffkes wenne, maar na nen tijd burgerde u wel in in de klas.
maar tis wel een jaar verspild, kebber nog altijd spijt van...
nu denk ik zo bij examens, beter dees 2 weken afzien, dan een nogis een heel jaar af te zien...

Godzilla*Akira
1 juli 2004, 20:30
het is mogelijk datem mag doorgaan , maar dat em dan een lagere richting moet volgen ,alske een B hebt, kunde ook blijven zitten in de richting dage nu zit zodage dan in dezelfde richting kunt blijven.

ale kweeni of da da in dit geval is, maar anders ist toch maar iet fuckin stom, dage moet blijven zitten alske een A hebt.

neva mind is al vermeld zienk :p

Godzilla*Akira
1 juli 2004, 20:35
bwa blijven zitten is zo erg ni, bhalve dage dan een jaar langer naart school moet, wa dan mayb wel ambetant is.
bij ons zater iemand die uk al een paar keer blijven zitten was, gast was al 18 ofzo en zat int 4de middelbaar en gemoest in die richting tot 7de gaan.

Shady
1 juli 2004, 20:46
ik heb mijn 5jaar 2keer gedaan nu heb ik een A zonder iets :applause: ( daarvoor een C :D )

blijven zitten kan tegenvallen maar ook goed meevallen zoals bij mij :)
echt een toffe klas redelijk mooie meisjes , coole maten en ook een nerd :D

Ontopic : u ouders zijn debiel, als gij dat toelaat da ge blijft zitten als ge erdoor waart :confused: .
da gade u anders nog veel beklagen ze. . .
kom op voor u rechten : ( leraars vinden dat je er genoeg van kon => wa moeten u ouders daarmee bemoeien )

2 many soldiers
1 juli 2004, 21:03
Ik zeg altijd tegen mijn ouders :

'Ik wacht gewoon tot ik ben afgestudeerd en eindelijk de richting te doen wat ik wil. Niets van de richtingen nu intereseert me, dus laat me doen.'

:applause: heil myself :applause:

Conqie
1 juli 2004, 21:03
ik heb ook een C en ik kan gwn nie geniete van mijn vakantie mijn school boeke ligge hier nog enz ik kan der gwn nie over :sad:
ik zen zwaar teleurgesteld...
kunt ge geen exame doen da ge toch ineens naart volgend jaar ofzo kunt of avond school ofzo :p
want da suckt echt :(

pr!tcorr3ctor
1 juli 2004, 21:11
goed dat ik nie ben blijven zitten want anders was mijne vakantie wel verkloot

pff mak vind da punten niks zeggen bv. ge hedt van die blokpinnen die wel 90% :ironic: op hun rapport hebben ma die nog nie is weten wa de hoofdstad van America is..... en dan denken ze dat ze slim zijn :ironic:

Verivalta
1 juli 2004, 21:18
ik ben int 2e middelbaar blijven zitten , int 4e ben ik na 4 maanden deeltijds gaan doen , na 2 jaar terug naar school (18 jaar en dus int 4e) na 3 maanden gestopt en gaan werken..

en nu ga ik in september nog es naar school , dan ben ik dus 19 en zit ik int 4e

en toch heb ik nooit echt slechte reacties eigenlijk , iedereen vindt het gewoon al tof dak nog moeite wil doen om mn diploma te halen :p

TiBasco
1 juli 2004, 21:20
Beste is van te wachten tot als uw ouders slapen...
en ze dan met een zware balk toetakelen.
Dan zullen ze wel doorhebben dat je niet wil blijven steken.

@ Verivalta: Goed bezig gast :niceone:

:ironic:

pr!tcorr3ctor
1 juli 2004, 21:20
ik ben int 2e middelbaar blijven zitten , int 4e ben ik na 4 maanden deeltijds gaan doen , na 2 jaar terug naar school (18 jaar en dus int 4e) na 3 maanden gestopt en gaan werken..

en nu ga ik in september nog es naar school , dan ben ik dus 19 en zit ik int 4e

en toch heb ik nooit echt slechte reacties eigenlijk , iedereen vindt het gewoon al tof dak nog moeite wil doen om mn diploma te halen :p

en volgend jaar trapte volgens de redenering na 2maanden het af! :rofl:

Verivalta
1 juli 2004, 21:22
nah nu zou ik toch graag doordoen ;[ kweet hoe het is om echt een kutjob te moeten doen en da motiveert serieus hoor

@ people who think im a dumbass : kheb da al genoeg gehoord dus heeft nieveel reden omda nog te herhalen =p

Bubbling Zombie
1 juli 2004, 21:22
ik spreek uit ervaring

1. Sociaal stigma. Had ik geen problemen mee, kheb wel drie jaar mogen aanhoren da'k precies toch nie zone slimme was.
2. Toffere klas.
3. Een vriendin aan overgehouden die ik nooit meer zou willen missen

conclusie : het hangt van je persoonlijke situatie af.

En smijt uw ouders buiten <_<, ga maar eens bij CLB horen wat ge kunt doen.

TiBasco
1 juli 2004, 21:24
Enigste 2 voordelen da'k aan mijn C attest heb overgehouden (nu al 3 jaar geleden ondertussen) is da'k er een vriendin en supergoeie vrienden aan heb overgehouden.

Blad3z
1 juli 2004, 21:28
-Saaie lessen meemaken.

bahahahah
ja man, gij zijt pas een triestig geval

een jaarke blijven zitten is echt zo erg niet..

Mikail
1 juli 2004, 21:33
das wel kut :sad: , ik zou mijn ouders dat nooit vergeven, ale ja ge hebt een A-attest !

Zeg gewoon dat ge dubbel hard zult werken volgend jaar.

Een straf? Een straf voor wat ? ... Ge zijt er toch door...

Rare ouders imo :crazy:

sir oinksalot
1 juli 2004, 21:36
bahahahah
ja man, gij zijt pas een triestig geval

een jaarke blijven zitten is echt zo erg niet..
idd, het enige wak heb is dak soms is denk van 'dju khad naart 6de kunne gaan'
zelfmoord neigingen enal is imo toch wel serieus overdreven, de vakantie waarin ik te horen kreeg dat ik moest blijven zitten bleek zelfs nog de beste vakantie uit men leven geweest te zijn tot nu toe

Shorty87
1 juli 2004, 21:43
pff mak vind da punten niks zeggen bv. ge hedt van die blokpinnen die wel 90% :ironic: op hun rapport hebben ma die nog nie is weten wa de hoofdstad van America is..... en dan denken ze dat ze slim zijn :ironic: :rofl:

besten dak al gehoord heb...

amerika bestaat uit staten en is geen land op zich :p

Haematodipsia
1 juli 2004, 21:49
washington DC of hoe da ge t ook schrijft

btw k had op bijna alles over de 80 zonder veel moeite

Sander H
1 juli 2004, 22:06
eigenlijk is amerika het werelddeel (dus geen hoofdstad)
de hoofdstad van de VS is idd Washington :p

btw gemiddelde was 85 % :)

on topic: ne maat van mij had ook de keuze, hem had een B-attest int 4de ET (TSO)
- blijven zitten
- naar BE gaan (BSO)
hem is blijven zitten, alst bij u ook zo is, is het imo een redelijk goede keuze, als ge nipt een A hebt, zou ge best door kunne gaan hé ;)
die heeft in een goei klas gezeten, ik denk da hem het nie zo erg vond, opt begin natuurlijk wel, maja das normaal hé :)

Kid_A
1 juli 2004, 22:13
Ben ooit een jaarke blijven zitten omdat 8u wisk toch ni echt iet was dak ni graag deed en een tweede jaar doorkomen zou toch ni echt gegaan hebben.
Nieuwe school gegaan, de echte oude vrienden heb ik nog steeds en de nieuwe rulen ook wel deels :). Veel knappe meiskes zaten in deze klas tov de vorige. Daar hebbek ook positieve ervaringen van over gehouden. Kheb ook goei connecties nu :). Nu naar Gent se Criminologie doen, enigste wat mij aansprak, ik hoop dat ik het graag gaan doen. Veel meiskes, beste maat gaat ook en wa verdovende en andere middelen en we komen die jaarkes wel vlot door. Wel leren maat houden nu :)

Morbus
1 juli 2004, 22:21
Ik ben een jaarke blijven zitten (3de) en ik vind het echt niet erg. Normaal was ik dit jaar afgestudeerd, mja nog 1 jaarke doorbijten nu en ik ben er vanaf. Ik ben nu in een goei klas terecht gekomen, goede sfeer, eigenlijk zijn alle klassen waar ik in heb gezeten tof geweest (heb een aantal keer van richting veranderd). Zodus dubbelen is het einde van de wereld nie :)

wafelijzer
1 juli 2004, 22:23
uw ouders zijn de domste mensen ooit als ze dat doen, lol.

ik zie het voor mij, zo een teef van een moder en ne stijve triep van ne vader die denken eens de wereld te beteren

Kid_A
1 juli 2004, 22:29
Wete wa afzuip kan zijn da gij nu moet blivjen zitten van u ouders en da gij een jaar hoger mss ook nog eens zou blijven plakke. 2 jaar verliezen is wel afzien denk ik, dus u laten plakken wanneer het ni moet vinnek toch wel achterlijk. Derdoor is erdoor u puntjes doen er nimeer toe nadat ge u attest hebt. Als ge het jaar derna meer moeilijkheden hebt zulde gewoon ff moeten doorbijten.

pr!tcorr3ctor
1 juli 2004, 22:32
:rofl:

besten dak al gehoord heb...

amerika bestaat uit staten en is geen land op zich :p
Verenigde Staten van Amerika dan :tongue:

ComputerVISTA
1 juli 2004, 22:44
och 1 keer blijven zitten is zo erg nog niet

ik heb men 1 ste studiaar 2 keer gedaan en men 4de 4 keer en absoluut niet trots, dan ben ik er mee gestopt en gana werken

pr!tcorr3ctor
1 juli 2004, 22:50
och 1 keer blijven zitten is zo erg nog niet

ik heb men 1 ste studiaar 2 keer gedaan en men 4de 4 keer en absoluut niet trots, dan ben ik er mee gestopt en gana werken

1ste studiejaar? en u 4de studiejaar en dan beginne werken, da kan toch nie?

ComputerVISTA
1 juli 2004, 22:55
sorry ik bedoel middelbaar

Malice2
1 juli 2004, 22:58

u ouders hebben gelijk
HOEWEL
als ze wille da ge beter werkt doen ze gewoon beter u PC weg ...
dus wees maar blij dat ze de oorzaak niet kennen van u slechte punten :niceone:

Sibi
1 juli 2004, 22:59
Moest ik een kind hebben, zou ik hem/haar dat nooit aandoen.

Dit jaar mag je overgaan, dan vind ik dat je dat ook mag doen. Bij de deliberatie zullen de leraars wel goed nagedacht hebben of je het volgende jaar wel aankan. En blijkbaar vinden ze dat je het aankan. Moest je dan toch het volgend jaar niet aankunnen, dan doe je gewoon dat jaar opnieuw, en niet het jaar waar je wel voor geslaagd bent. Logisch blijven mensen!
Je kan het mss wel naar vinden dat je een jaar extra school moet volgen, maar dat is het minst belangrijke eigenlijk. Het grootste nadeel is dat je pas een jaar later op de arbeidsmarkt terechtkomt, en dat ga je uiteindelijk wel zien aan je pensioen.

Als ik u was, zou ik de komende twee maanden uw ouders zot maken opdat ze toch maar zouden toegeven.
En als dit jaar extra als straf zou moeten dienen, kan je mss eens je van je beste kant laten zien in de vakantie (klussen, helpen, minder voor de PC en TV zitten, en zeker niet poepeloerezat en te laat thuiskomen of iets in die aard), zodat ze inzien dat het toch niet zo erg met je gesteld is.

Caruscant
1 juli 2004, 23:02
khem er dees jaar ene in men klas gehad die aant dubbele was. toffe pe, heel het jaar neve gezeten tijdes wiskunde en tis ne goeie vriend geworden.

em zij da em dubbele eigelijk ni zon ramp vond, twas gewoon de vernedering van te dom te zijn om over te mogen naar t volgende jaar.

Springfield
1 juli 2004, 23:02
tja ik was wel door naart volgend jaar maar men punte ware noe goe en volgens men ouders moettek et zien as ne straf

no offence is ze, maar moest ik zulke ouders hebben ik zou ze hard meppen geven ze :angry:

:wtf: welke ouder is er nu zo stom/ouderwets/rond :wtf:

Caruscant
1 juli 2004, 23:06
no offence is ze, maar moest ik zulke ouders hebben ik zou ze hard meppen geven ze :angry:

:wtf: welke ouder is er nu zo stom/ouderwets/rond :wtf:

echtwaar, ge gaat nog VAAK opkijken van hoe raar mensen kunnen redeneren we.

Springfield
1 juli 2004, 23:07
echtwaar, ge gaat nog VAAK opkijken van hoe raar mensen kunnen redeneren we.

ik heb ook irri. ouders ze maar zo irri. :wtf:

boozeke
1 juli 2004, 23:08

blijve zitte op zich is ni zo erg
ik ben 2keer blijve zitte,2 keer voor mn wiskunde
eerste keer viel goe mee,2e keer nog beter.
door dak 2e keer ben blijve zittte,ebbek de zuster van mn ex lere kenne,en is mn ex toen mn lief geworde,voor ze mn ex was :unsure:

Kid_A
1 juli 2004, 23:50
Blijf nog eens zitten e, mss leerde wel de nicht van die zuster kennen en kan die zuster uw nieuwe ex worden ;)

hatetn
1 juli 2004, 23:54
Boozy']blijve zitte op zich is ni zo erg
ik ben 2keer blijve zitte,2 keer voor mn wiskunde
eerste keer viel goe mee,2e keer nog beter.
door dak 2e keer ben blijve zittte,ebbek de zuster van mn ex lere kenne,en is mn ex toen mn lief geworde,voor ze mn ex was :unsure:

ge hebt dus een meiske leren kennen en zijt me aar zuster begonnen maar nu ist gedaan

boozeke
2 juli 2004, 00:13
ge hebt dus een meiske leren kennen en zijt me aar zuster begonnen maar nu ist gedaan
ja
en da meiske waark mee begonne was zat normaal jaar hoger(zat int 6de toenkik normaal int 5e moest zitte)
en de zuster dus int 3e

DGEN
2 juli 2004, 04:47
blijven zitten is like for me echt hel
die gasten die k ken van pak vorig jaar int 5e :ironic: ...peinsen precies dat die air johnson zijn ofzo

nja..zit nu op unief..heb like echt mn jaar verkloot, al hoewel het telkes nipt was ( 5.4 of 5.3 als je dan een 5.5 nodig hebt om door te zijn)
nu i feel sorry for my parents...die betalen die studie voor mij, en ik heb een jaar vergooid :sad:

F1r3
2 juli 2004, 05:03
mijn ouders zoue da nie bij mij mogen proberen lmao

ik ben juist blijven zitten maar dees jaar ben ik er over (gelukkig) en ik heb het beste jaar ooit achter de rug qua sfeer in de klas en alles
da zal wel van klas tot klas afhangen maar echt uitgelachen worden dermee zal wel nie zo gebeuren zeh, en dan nog, ge zijt een jaar ouder lappen geven als ze lachen:p

Starrk
2 juli 2004, 08:31
eerder domme beslissing van je ouders maar wie betaald school?? naja as gij genoeg zakgeld hebt om een heel jaar school te volgen :eek:

ps : blokt gewoon 2 weken is goe door en ge hebt 70% , ouders content , gij content , zalige vakantie. wa zen 2 weken in een schooljaar

dropkicker
2 juli 2004, 08:48
ne keer blijve zitten wens ik niemand toe t is een jaar mee e
ma ik heb mijn vriendin leren kennen op die manier en nu samen naar t 6e :applause:

Cervantes
2 juli 2004, 09:39
U ouders zijn dom, idd, want als ge nu 2de jaar overdoet, dan gaade zeggen: ah ja, maar dat heb ik voorig jaar al gezien, zeg jong, daar leer ik niet voor ze, en zo gaat dat zijn dat ge al die dingens al hebt gezien, en geen aandacht geeft! En dan gaade blijfen zitten, maar dan doort School!

HashQ
2 juli 2004, 23:03
the truth and nothing but the truth :)
kben ook blijve zitte, zo dachtek er dus ook over (buite schoolbal)
de eerste maand of 2 waren een echte hel, ik kon niemand van die klas, ze hadden een totaal andere mentaliteit dan mij. et stond mij langst geen kanten aan, maar na nen tijd begonnek die gewoon uit te lache en het grappige er van in te zien :D. Tis ffkes wenne, maar na nen tijd burgerde u wel in in de klas.
maar tis wel een jaar verspild, kebber nog altijd spijt van...
nu denk ik zo bij examens, beter dees 2 weken afzien, dan een nogis een heel jaar af te zien...

oh yo swaaaaaaaaeeef gij smeer azo me mn kopke lache? :tongue: mor idd u mentaliteit was iets te kinderachtig en daarom mss wel verschillend :niceone:

Inspector Monkfish
2 juli 2004, 23:06
blijven zitten is like for me echt hel
die gasten die k ken van pak vorig jaar int 5e :ironic: ...peinsen precies dat die air johnson zijn ofzo

nja..zit nu op unief..heb like echt mn jaar verkloot, al hoewel het telkes nipt was ( 5.4 of 5.3 als je dan een 5.5 nodig hebt om door te zijn)
nu i feel sorry for my parents...die betalen die studie voor mij, en ik heb een jaar vergooid :sad:

Is die Nederlands-Engelse stijl soms ironisch bedoeld?

In ieder geval, met dat laatste kan ik u volgen, want ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje.

VinceFeet
2 juli 2004, 23:06
Kga normaal naart zesde maar heb drie herexamens :sad: Blijven zitten zien ik precies nie zitten (woordspeling) Mjah, eigen schuld dikken... idd. :doh:

GeoX
2 juli 2004, 23:41
echt ambetant

dan elke leerkracht, u hebbek nog al is gezien he. en dan as ge dan is eh slecht punt hebt dan beginnen ale deze test had ik vorig toch ook gedaan en van die dingen ik haat het echt. ik zou gewoon dat papier waar je keuze voor volgend jaar enzo opstaat vervalsen. zo erg is da nu ook nie he :p

Shade
2 juli 2004, 23:44

moest ik van u zijn dan zou ik eens met school gaan babbelen, zou mij verwonderen moesten uw ouders dat zelfs kunnen/mogen

en zelfs als ze om een of andere reden zouden mogen(some quirck in the Belgian law) dan bewijzen ze hiermee dat ze de intelligentie van een pantoffeldiertje hebben...uw kind hun jaar laten overdoen omdat ze uw punte nie goe vinden? zever ten top(als uw punte >60% zijn zouden ze zelfs niet mogen aan denken tussen 50-60(meer naar 50) zijt ge er nog altijd door, er zijn genoeg mensen die altijd die punte halen, van 1e tot 6e middelbaar zonder verandering. Als ge vorig jaar bvb 90% had en nu ineens ma 50 meer dan is er een probleem, maar daar zult ge dan op een andere plek meestal dat probleem mee moeten bekijken) Als uw punte constant blijven is er normaal geen probleem(tenzij ge echt te laag zakt, maar dan zullen ze u dat van school wel duidelijk maken)

Shade

VinceFeet
2 juli 2004, 23:52
moest ik van u zijn dan zou ik eens met school gaan babbelen, zou mij verwonderen moesten uw ouders dat zelfs kunnen/mogen

en zelfs als ze om een of andere reden zouden mogen(some quirck in the Belgian law) dan bewijzen ze hiermee dat ze de intelligentie van een pantoffeldiertje hebben...uw kind hun jaar laten overdoen omdat ze uw punte nie goe vinden? zever ten top(als uw punte >60% zijn zouden ze zelfs niet mogen aan denken tussen 50-60(meer naar 50) zijt ge er nog altijd door, er zijn genoeg mensen die altijd die punte halen, van 1e tot 6e middelbaar zonder verandering. Als ge vorig jaar bvb 90% had en nu ineens ma 50 meer dan is er een probleem, maar daar zult ge dan op een andere plek meestal dat probleem mee moeten bekijken) Als uw punte constant blijven is er normaal geen probleem(tenzij ge echt te laag zakt, maar dan zullen ze u dat van school wel duidelijk maken)

Shade

Groot gelijk! De leerkrachten zullen wel beter weten wat goed voor u is zeker?

Shyheim
2 juli 2004, 23:58

helemaal gelijk jonas

Shorty87
3 juli 2004, 00:03
ik hoor hier dat da slecht is als ge een jaar later op de arbeidsmarkt komt en dage da ga zien aan u pensioen, ma hoeveel scheelt da dan? :unsure:

artico
3 juli 2004, 00:07
domme beslissing van uw ouders imo

ze kunnen u dan beter laten blokken in de vakantie zodat je goed aan je jaar kunt beginnen en ze regelmatig eens kijken volgend jaar of jij je lessen wel goed kunt
dat heeft trouwens meer effect dan je een jaar te laten zitten

Feignasse
3 juli 2004, 00:09
Toen wij met onze klas in't vijfde kwamen was er ook iemand blijven zitten (die dus normaal in 't zesde moest zitten). In 't begin was er natuurlijk wel wa wederzijdse onwennigheid, maar na pakweg een maand of twee drie was die volledig verdwenen en was het alsof die gast al altijd in onze klas zat. Veel hangt gewoon af van uw eigen ingesteldheid en die van de klas waarin ge terechtkomt. Als de dwang om uw jaar te herdoen enkel van uw ouders komt, ligt dat wschl wel iets moeilijker ...

Shade
3 juli 2004, 00:21
ik hoor hier dat da slecht is als ge een jaar later op de arbeidsmarkt komt en dage da ga zien aan u pensioen, ma hoeveel scheelt da dan? :unsure:
als ge na uw middelbaar niet direct aan uw 18 gaat werken wordt dat altijd als "verlies" bestempeld, ge kost zoveel, waarbij ze als kost gewoon negatief gaan rekenen van wat ge zou kunnen verdient hebben(beke de logica van extra spullen kopen in de solden en zeggen dat ge zoveel minder hebt uitgegeven...)

Shade

Akai
3 juli 2004, 01:50
hehe, je ouders betalen wel school voor jou ;)
ik heb B-attest btw, volgend jaar naar andere school :(

dan nog

ze zouden ne welgemeende fuck you in hun gezicht krijge
tis mijn toekomst, mijn leven, ze hebben da recht ni om da voor mij te beslisse

OT: blijve zitte was voor mij int begin ook klote
ma ik was ni alleen nog 2 andere maten van me waren blijven zitten, dus stond ek er ni alleen voor. kheb snel vrienden kunnen maken in die klas, en twas er een heel plezant jaar bij. ma als ek moet kieze tusse hen en men jaar ni over doen dan zou de keuze snel gemaakt zijn.
(ni blijve zitte dus :unsure: )

helemaal gelijk jonas

juist ontdekt :unsure:
sr oinksalot, is uwe naam jonas? :cool:

Godzilla*Akira
3 juli 2004, 14:14
het is idd washington dc, maar gegaat verschieten alske da vraagt dater veel gaan zeggen new york, zoals in australie is het melbourne (denk ek toch :lol: ), maar er zijn er ook veel die sidney zullen zeggen. :offtopic:

ma alske een A hebt zijn uw ouders toch maar weird zenne, en het zal wel weird zijn alske in de klas zit en zegt dage moest blijven zitten en dage een A hebt :wtf: zullen ze doen.

ik ken u ouders ni dus ik gaan ni zeggen daze stom zijn, maar de logica is wel ver te zoeken zenne. :p

wafelijzer
3 juli 2004, 14:18
het is idd washington dc, maar gegaat verschieten alske da vraagt dater veel gaan zeggen new york, zoals in australie is het melbourne (denk ek toch :lol: ), maar er zijn er ook veel die sidney zullen zeggen. :offtopic:

ma alske een A hebt zijn uw ouders toch maar weird zenne, en het zal wel weird zijn alske in de klas zit en zegt dage moest blijven zitten en dage een A hebt :wtf: zullen ze doen.

ik ken u ouders ni dus ik gaan ni zeggen daze stom zijn, maar de logica is wel ver te zoeken zenne. :p

in australie is het Canberra !

Zeta Reticula
3 juli 2004, 14:19
OMG, ik zou klacht in dien tegen je ouders. Beschuldig hen van pedofilie of ik weet niet wat. Als zij jou leven verkloten, gij het hunne ook. Dit vind ik echt erg kerel, ik hoop voor u dat het nog verandert.

kaby
3 juli 2004, 14:29
OMG, ik zou klacht in dien tegen je ouders. Beschuldig hen van pedofilie of ik weet niet wat.

:ironic:

CodeRed
3 juli 2004, 14:31

klasse actie van uw ouders, nu gaat ge volgend jaar nix moete doen, gaat ge het leren afleren, en het jaar derop moet ge opeens terug leren en dan kunde het ni, resultaat naar lagere richting zakken, of nog is blijven zitten, en op uw 18de zonder diploma van school (in het ergste geval :))

Col.Kurtz
3 juli 2004, 15:31
triestig...
ik ben afgestudeerd met 19 buizen (int jaar), 3 waarschuwingen, laatste examen eco 5%, aard 15%, gesch 25%, wis 47% ... :unsure:

ouders waren content

kaby
3 juli 2004, 16:39
triestig...
ik ben afgestudeerd met 19 buizen (int jaar), 3 waarschuwingen, laatste examen eco 5%, aard 15%

hebt gij de respectievelijke lokalen van binnenuit gezien dat semester ?

SilentSpring
3 juli 2004, 17:14
hebt gij de respectievelijke lokalen van binnenuit gezien dat semester ?
veel kans da em ze gezien eeft mo vo de rest nisk gedaan eeft. btw, 5% vo economie, oe doede da?

*trust*
3 juli 2004, 17:17
veel kans da em ze gezien eeft mo vo de rest nisk gedaan eeft. btw, 5% vo economie, oe doede da?
naam juist schrijven :rofl: